Groot compliment voor Telfort

• 11 januari 2013
  • 9 reacties
  • 3491 keer bekeken

Hierbij wil ik Telfort een groot compliment voor de service en oplevering van het alles in een pakket geven
geheel volgens afspraak op de datum online met internet en interactive tv en een paar dagen later zoals beloofd ook vaste telefonie
alles werkt beter als verwacht ook de snelheid en interactieve tv op 2 tv ontvangers werkt zonder problemen en stotteren
geen dag zonder internet en tv en gezeten
voor de prijs/qualiteit doet Telfort exact wat de reclame belooft
Blijf zo doorgaan Telfort en je hebt een trouwe klant erbij

Met vriendelijke groet

9 reacties

Badge +2
Goed om een positief signaal te horen.
Dit forum wordt voornamelijk gebruikt voor klachten, dus goed om te zien dat mensen ook positieve ervaringen willen delen :)

Geniet van je Telfort Alles-in-1 🙂
IK ben ook zeer tevreden over de hulp van Telfort. Ik zat zonder internet en had geen idee hoe ik dit kon oplossen.
Ik kreeg toen een medewerker aan de telefoon genaamd Redon klai die mij vriendelijk heeft geholpen.

Hij gaf mij duidelijke instructie's en ik kon binnen enkele minuten weer aan de slag.

Dit heb ik bij de concurent van telfort nog niet mee gemaakt.

Uitstekende werk!!!

Met vriendelijke groeten,

Telfort gebruiker
Reputatie 6
Badge +7
Inderdaad ze hebben ook goede kanten, maar meestal hoor je die niet ik ben het dan ook eens met je dat ze zeker ook goede service bieden maar ook de andere kant komt men vaak tegen, maar kan niet anders want de meeste mensen die problemen hebben hoor je en diegenen wie geen problemen hebben hoor je niet zo werkt het nu eenmaal.
Badge
Uit de ervaringen met mijn klanten weet ik dat het ook wel eens helpt als je vriendelijk blijft, zelfs wanneer je van mening bent dat de medewerker niet naar je luisterd...
Badge +2
Volledig eens.
Ik heb absoluut begrip voor klanten die soms geirriteerd raken door allerhande redenen.
Echter, wat mensen vaak vergeten is dat zelfs als hun irritatie voor hun gevoel geoorloofd is, we allemaal mensen zijn.
Ieder mens wil netjes aangesproken worden en met respect behandeld worden. Dit betekent dus automatisch dat als je als klant vriendelijk bent, je automatisch meer van de medewerker aan de andere kant (van de lijn, tafel, etc.) geregeld krijgt. Andersom geldt ook dat klanten juist graag klant zijn bij bedrijven waar zij zich goed geholpen/begrepen/behandeld voelen.

On topic heb ik het meeste respect voor mensen/klanten die andere mensen bedanken.
In onze wereld (en in NL) is klagen makkelijker dan complimenten geven, terwijl je met een simpel compliment je medemens een groot plezier doet!

Keep it up 🙂
Badge
Matthijs1986, chapeau voor je comment ;)

Met fatsoen bereik je veel, net als met een reeel verwachtingspatroon. Natuurlijk zijn er mensen die terecht klagen, maar moet dat op een onbeschofte manier? Als ik op mijn werk uitgefoeterd word door een klant verbreek ik de verbinding, het verbaasd me als Telfort MT dat niet meegeeft aan de agents op de SD..

Vwb. je laatste opmerking: dat gebeurt inderdaad veel te weinig.. Mijn baas houd elke maand CSAT's (Customer SATisfation polls) waarin klanten de kennis/kunde/telefoonmanieren van de medewerkers aan kunnen geven. Op basis van die polls krijgen ik en mijn collegae feedback over de ervaringen van de klant. Ook kunnen de klanten een open field invullen waarin ze dan een bepaalde medewerker kunnen bedanken of, even banaal gezegd, een vette veer in de reet kunnen steken..

@Telfort MT: Misschien een ideetje? 😉
Badge +1
Het kan nog 'beter';

bij ons krijgt elke klant die aan de balie is geweest of ons telefoon team heeft gebeld een mail met daarin de vraag welk cijfer hij de medewerker zou geven, wat er goed was en wat er beter kan.

Leuke, maar ook zeer nuttige reacties komen op die manier met regelmaat binnen.
Badge
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid, maar aangezien mijn afdeling alleen al support geeft op 9500 seats is dat bij ons niet echt haalbaar 😉
Reputatie 8
Badge +15
Dat het soms bij mensen hoog kan zitten kan ik me wel een voorstelling van maken. Helaas gaan teveel mensen defensief het gesprek in en dan staan ze vaak niet open voor suggesties, ideeen en oplossingen.
Om tot een oplossing te komen moeten beide partijen luisteren en reageren en als de klant steeds onderbreekt dan luistert de klant niet. Geldt natuurlijk ook andersom.
Ik waarschuw 2 keer en als ze dan nog niet bijdraaien of open staan voor een gesprek dan is het tuut tuut tuut tuut.

Bij mijn oude werkgever ontvingen klanten willekeurig na klantcontact en mits er gelogd is een aantal sms'jes. In deze gratis sms'jes word dan gevraagd naar de ervaring en of hun vraag/probleem is opgelost. In de laatste sms kunnen ze nog eventueel op of aanmerkingen geven. De resultaten kregen we dan ook regelmatig terug gekoppeld.

Reageer