beantwoord

gmail problemen

• 20 oktober 2014
  • 6 reacties
  • 1646 keer bekeken

Hallo ik ben hier nieuw. redelijk handig met de pc maar heb nu een probleem waar ik niks van snap. Wie kan en wil me helpen?

Ik heb er heel bewust voor gekozen gmail juist NIET te laten synchroniseren met mijn tablet of samsung S4.
Dit werkte tot ongeveer 10 dagen geleden perfect. Ineens kreeg ik bij ophalen email op tablet ( Samsung Note) steeds de melding Geen verbinding?
WIFI deed en doet het echter wel degelijk.( internetten geeft geen probleem nl) Ook merkte ik dat email soms niet werd verzonden??

Sinds dag of 5 heb ik ook problemen met ophalen van email op mijn Samsung S4. Laadt niet al mijn conversaties, blijft zoeken..
Vernieuwen werkt niet blijft als ware hangen en ook eindeloos zoeken? kortom Gmail kan ik niet gebruiken, kan geen emails verzenden of ophalen?
Weet iemand wat er aan de hand kan zijn en hoe ik dit kan verhelpen?

groet Sammie
icon

Beste antwoord door sammie 30 oktober 2014, 22:41

Probleem lijkt opgelost te zijn. Ik heb wachtwoord veranderd. Waardoor tablet en telefoon vragen opnieuw in te loggen. Bij tablet werkte dit direct. Telefoon lukte eerst niet??? Wat gerommeld bij Google instellingen ( weet niet eens meer wat/hoe) Maar t werkt weer allemaal .....
GELUKKIG!
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Hoi sammie en welkom op het forum. :)

Over problemen met ontvangen van Gmail kwam ik niet direct iets tegen. Wel kwam ik pagina tegen van Google die gaan over problemen met verzenden van e-mail.

Loop anders ook eens dit stappenplan eens door.
Koffie mok dank je wel!

Echter dit is niet van toepassing. Gmail werkte al jaren naar behoren en volle tevredenheid! Problemen zijn spontaan ontstaan. Alle instellingen zijn nagelopen en correct. toch werkt er iets niet naar behoren. Ik krijg mijn wifi signaal thuis van Ziggo, helaas werkt email met andere provider ook niet meer.

sammie
Reputatie 8
Badge +15
Maar heb je dit probleem dan op alle apparaten zowel wifi en via mobiele verbinding wat dan ook met meerdere providers is?
Maar heb je dit probleem dan op alle apparaten zowel wifi en via mobiele verbinding wat dan ook met meerdere providers is?

nee op mijn laptop ( ook wifi, gebruik ik alleen thuis wifi via ziggo) werkt alles normaal!!
Op mijn tablet en telefoon kan ik niet of nauwelijks meer email ophalen sinds enkele dagen!
Begon met tablet, die riep kan geen verbinding maken terwijl ik wel wifi ontvangst had.
paar dagen later problemen met telefoon. Die doet helemaal niks dus, ontvangt niet en verzend niet?
Ook via mobiel netwerk 3 G werkt het niet????

Aan ziggo kan mijn inziens niet liggen, anders zou ik ook problemen moeten hebben op mijn laptop immers. Ook mijn man en kinderen kunnen wel gewoon hun email ophalen op hun mobiel???? I phone en samsung
Elders als ik gebruik maak van wifi kan ik met telefoon soms 1 mailtje binnenhalen, thuis zie ik dan dat er meer stonden?
Raar dit en frustrerend!!
sammie
Reputatie 8
Badge +15
Controleer eens op de tablet en de telefoon of achtergrondgegevens beperken aan staat.

Instellingen > Gegevensgebruik > Gmail. Controleer dit zowel via de Wifi en mobiele data.

Probleem lijkt opgelost te zijn. Ik heb wachtwoord veranderd. Waardoor tablet en telefoon vragen opnieuw in te loggen. Bij tablet werkte dit direct. Telefoon lukte eerst niet??? Wat gerommeld bij Google instellingen ( weet niet eens meer wat/hoe) Maar t werkt weer allemaal .....
GELUKKIG!

Reageer