beantwoord

Geen updates meer van topics

• 1 november 2018
  • 5 reacties
  • 1038 keer bekeken

Ik heb een reactie geschreven in de rubriek ‘mobiel abonnement’. Ik krijg nu steeds updates die ik niet wil. Heb bij mijn profiel, bij ‘instellingen’ alles op ‘nee’ gezet, updates blijven komen. Heb de mails gereplyd en heb een privé bericht verstuurd naar Stephan, geen reactie. Kan nergens vinden hoe ik meer privéberichten kan sturen.

Daarom maar in dit forum als vraag: Wie stop de mails?

Admin: titel aangepast in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Jurgen - Telfort 2 november 2018, 09:54

@Reynder Kun je eens kijken of je misschien geabonneerd bent op een subforum? Dat zie je aan het knopje rechtsboven het subforum.

Als je geabonneerd bent, zie je op dezelfde plek een knop 'Afmelden'.

Thanks @GJC, goeie suggestie! En een terechte opmerking over Stephen. Een van de huidige moderators kan je verder helpen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je kunt dat zelf. Ga naar de rubriek (het topic) waar je geen updates van wilt ontvangen en onder de eerste post zet je "volg" uit. Een bericht aan Stephen heeft geen zin. Die werkt niet meer bij het forum.
Tweede manier is even rechts bovenaan de pagina op je avatar te klikken. Vervolgens kies je favorieten en krijgt dan een lijst(je) met topics die je volgt. In die lijst kun je rechts ook "volg" uitzetten (unsubscribe).
Dank je GJC.

had ik al gedaan: Favorieten staan op 0, en topic volgen staat niet aan

ik denk aan een systeemfout ergens.

Iemand van Telfort moet dit kunnen oplossen, toch?
Reputatie 8
Badge +11
Da's eigenaardig. Er zal wel weer een een bitje omgevallen zijn 🙄. Staat je klantnummer in je profiel? Dan kunnen de moderators er even naar kijken.
Badge +13
@Reynder Kun je eens kijken of je misschien geabonneerd bent op een subforum? Dat zie je aan het knopje rechtsboven het subforum.

Als je geabonneerd bent, zie je op dezelfde plek een knop 'Afmelden'.

Thanks @GJC, goeie suggestie! En een terechte opmerking over Stephen. Een van de huidige moderators kan je verder helpen.
Jurgen, dat was m. Ik was geabonneerd op 1 van de subforums. Bedankt!

Reageer