Gebruiksvriendelijkheid mijntelfort vs klantenservice

  • 21 juli 2013
  • 1 reactie
  • 2456 keer bekeken

Badge
In het kader van gebruiksvriendelijkheid is het natuurlijk erg merkwaardig dat een klant die al ingelogd is op mijntelfort en vervolgens naar de contactpagina gaat daar na het invullen van het verhaal opnieuw moet inloggen.
Ik ben toch al ingelogd waarom moet ik dan nogmaals inloggen?
Afgezien van dat dat nu niet werkt en er fraaie cryptische foutmeldingen komen...

1 reactie

Ik kan het nog veel leuker vertellen.. je  gaat naar het contactformulier, vult in dat je geen klant bent maar wel een vraag hebt, en als je alles gegevens hebt ingevuld, inclusief het hele verhaal over je vraag, krijg je het bericht dat je moet inloggen om je vraag te kunnen versturen.. Hallo??? Ik had ingevuld dat ik geen klant was?! Zet er dan gewoon gelijk neer dat je als niet-klant geen contact kunt opnemen via het contactformulier!

Reageer