beantwoord

Gebruiksgemak Telfort

• 10 juni 2017
  • 9 reacties
  • 718 keer bekeken

Heeft Telfort niet een emailadres om eenvoudig een vraag te kunnen stellen?

Om een vraag te stellen dien je je eerst door menu's en submenu's te moeten worstelen.
Vind je het antwoordt niet, lijkt er geen mogelijkheid te bestaan om via een mail contact op te kunnen nemen. alleen (betaald) bellen en Twitter e.d.

Klant worden vinden ze zeker niet echt belangrijk ?
icon

Beste antwoord door Stephen 12 juni 2017, 18:18

Hallo Martin, welkom op het forum en zie onderstaande link. Je kunt dan nummerbehoud aanvragen wanneer je een abonnement bestelt bij Telfort. Het nummer wordt dan overgezet zodra je abonnement bij KPN stopt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dit graag.

Nummerbehoud aanvragen
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt je vraag of vragen ook op dit forum stellen, werkt over het algemeen prima, als nieuwe klant kun je je ook teruglaten bellen

https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm
Ik ben geen nieuwe klant, wil een 2e abb afsluiten. hierover wil ik iets vragen.

Vragen via het webformulier geeft na inloggen een foutmelding.
Reputatie 8
Badge +17
IIk ben geen nieuwe klant.

Dat kon ik niet weten omdat je ook nog vermelde klant worden vinden ze zeker niet belangrijk, maar zoals gezegd hier kun je gerust je vraag stellen
Ik heb een abb. bij Telfort en bij KPN.
In oktober loopt KPN af, deze wil ik (met het zelfde nummer) via Telfort afsluiten.

Hoe en per wanneer kan ik e.e.a. afsluiten zodat ik geen maanden dubbel betaal en nummerbehoud heb.

Ik heb op de site gezocht naar een emailadres
- om iets te vinden zijn er menus, sub menus enz,.
- het webformulier geeft een foutmelding (meerdere keren geprobeerd)
- Ik heb geen Twitter en wil dit ook niet (om een vraag te kunnen stellen),
- betalen voor een vraag om klant te worden vin ik beetje overdreven
- bij het bestellen van een telefoon is er een gratis nummer.
Reputatie 8
Badge +17
Webcare Telfort kan je het beste hierin adviseren en vanaf morgen zijn ze weer aanwezig op het forum
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martin, welkom op het forum en zie onderstaande link. Je kunt dan nummerbehoud aanvragen wanneer je een abonnement bestelt bij Telfort. Het nummer wordt dan overgezet zodra je abonnement bij KPN stopt. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik dit graag.

Nummerbehoud aanvragen
Mijn eigenlijke vraag is, waarom heeft Telfort 'klantenservice' niet eenvoudig een emailadres.
Omdat Telfort vind dat ze met de huidige contact mogelijkheden, incl dit forum, goed bereikbaar zijn.
En je vraag over nummerbehoud is toch netjes beantwoord?
Ik denk dat het antwoord op die vraag vrij eenvoudig is. Alle serieuze vragen zouden ondergesneeuwd raken tussen de minder serieuze.
Dus hoe lastig het ook kan zijn snap ik de keuze wel.

Reageer