Gebruikersprofiel aanpassen

• 10 november 2016
  • 25 reacties
  • 869 keer bekeken

Badge
Alle velden van mijn gebruikersprofiel zijn ingevuld.
Ik kan daar alleen geen wijzigingen meer in aanbrengen, ik krijg dan een foutmelding 'Niet alle verplichte velden zijn ingevuld'.
Wat is hiervan de oorzaak?

25 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Stoney,

Da's gek. Ik neem aan dat je het profiel op het forum bedoelt? Ik heb alle velden leeggehaald (behalve je handtekening). Wil je het nog eens proberen?

Hoor het graag.
Reputatie 6
Badge +7
Hier had ik gisteren ook last van heb het ook maar zo gelaten.
Badge
Hoi Stoney,
Da's gek. Ik neem aan dat je het profiel op het forum bedoelt? Ik heb alle velden leeggehaald (behalve je handtekening). Wil je het nog eens proberen? Hoor het graag.

Nog steeds hetzelfde euvel helaas.
Reputatie 6
Badge +7
Idd hier werkt het ook nog steeds niet ik denk dat het na de update van het forum is gebeurt.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Stoney en cobus,

Bijzonder! Probeer het eens in een in cognito browser van Chrome. Bij mijn testaccount werkt het wél namelijk. Mocht het alsnog niet werken, geef dan aan wat je precies probeert te wijzigen. Graag zie ik dan ook een screenshot van de mislukte wijziging zodat ik dit door kan zetten naar de ontwikkelaars van ons forum.

Zie jullie bevindingen tegemoet.
Reputatie 6
Badge +7
Dat zal ik morgen moeten proberen daar ik vanavond geen tijd heb.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi cobus,

Graag! Met wat meer informatie komen we er wel uit denk ik :)

Dank voor je inzet: wordt gewaardeerd!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Michael,

Hierbij de afbeelding eigenlijk wilde ik dus mijn handtekening veranderen en dat gaat niet want als je dan opslaat krijg je dit te zien.

Je ziet dus dat alle velden wel zijn ingevuld en toch deze melding ?
Reputatie 8
Badge +2
cobus,

Je bent een held. Ik wacht nog even op de reactie van Stoney. Gedeelte smart is halve smart. Bovendien wordt het probleem dan wellicht bevestigd of kan er kracht bij gezet worden.

Desalniettemin: super! Dank je.
Reputatie 6
Badge +7
Ben ook nieuwschierig of Stoney nog reageert.
Reputatie 6
Badge +7
Nou geloof niet dat hij nog reageert en het werkt dus ook nog niet.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Stoney,

Weet je al wat meer? Help ons! :)

@cobus,

Dank voor het aandringen! 😛
Reputatie 6
Badge +7
Nogmaals geen verandering nog steeds niet te veranderen ?
Duurt nu wel lang hoor 🆒
Reputatie 8
Badge +2
Hi cobus,

Het is zaak dat meerdere gebruikers hetzelfde probleem ervaren. Ikzelf kan namelijk van alles wijzigen, zonder problemen. Met meer input, heb ik voer om naar de ontwikkelaars te gaan.

Hoop op je begrip. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
ik krijg dan een foutmelding 'Niet alle verplichte velden zijn ingevuld'.
Wat is hiervan de oorzaak?

Blijkbaar zit er in de database een veld dat niet zichtbaar is op de website maar dat wel verplicht is.

Misschien een corrupt profiel? Waarin een verborgen veld per ongeluk een ongeldige waarde heeft gekregen?
En dat kan een ontwikkelaar meteen zien in de onderliggende database...
Reputatie 6
Badge +7
Ik kreeg straks wel te zien dat mijn klantnummer ingevuld moet worden en telefoonnummer maar dan nog staat er dat niet alle velden ingevuld zijn ondanks dat ze dat dus wel zijn.
Reputatie 6
Badge +7
Komt hier ooit nog eens verandering in dat je wel je handtekening kan en mag veranderen ?
Ik kan mijn handtekening naar believen aanpassen. En zoals ik onlangs gedaan heb zelfs wissen.
Reputatie 6
Badge +7
Hier nog steeds niet ook niet met incognito modus (Chrome) hij blijft aangeven niet alle velden zijn ingevuld.
Reputatie 6
Badge +7
Ook met het nieuwe forum nog steeds hetzelfde probleem.
Badge
Ik kan ook nog steeds mijn profiel niet wijzigen. Ben het zat en laat het maar zo.
Badge
Bij toeval zojuist een oplossing gevonden voor dit probleem: ik heb alle velden een voor een gewijzigd en iedere keer geprobeerd op te slaan. Ik kreeg daarbij iedere keer de melding dat niet alle verplichte velden waren ingevuld :@

Als laatste heb ik mijn profielfoto (avatar) verwijderd en kreeg toen nog dezelfde melding.
Vervolgens een nieuwe profielfoto geplaatst ... en toen kon ik het gewijzigde profiel wel opslaan.

Rarara?:?
Reputatie 6
Badge +7
Idd Dat werkt nu hier ook gelukkig.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Stoney en cobus, dit is inderdaad bijzonder! Ik ga hier een melding van maken naar de beheerders van het platform. Hoewel wij het niet goed kunnen nabootsen, moet het wel verder nagekeken worden. Zodra er meer bekend is, deel ik het mede. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Even een aanvulling als je dus je oude avatar verwijderd heb en een nieuwe (mag dezelfde zijn) er weer ingezet heb kun je daarna iedere keer dus wel alles veranderen zonder je avatar nog te hoeft veranderen.

(zelf denk ik dat er bij een migratie van het forum daarin een fout is geslopen.)

Reageer