gebruikersnaam wijzigen

• 21 februari 2015
  • 13 reacties
  • 2199 keer bekeken

Hallo,Ik wil graag mijn gebruikersnaam veranderen. Hoe doe ik dat?

13 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Even wachten tot na het weekend, Webcare kan je helpen om je gebruikersnaam te wijzigen.
Badge +2
@stefanenmarielle,

Welkom op het forum!

Graag help ik je verder. In een privébericht kun je de nieuwe gebruikersnaam aan mij doorgeven.

Daphne
ik hoop voor je dat het werkt.
ik heb er al een aantal berichten over gestuurd hier op het form,
het is allemaal mogelijk maar reactie krijg ik in eens niet meer

Francois D
Reputatie 8
Badge +2
@sp416377,

Da's raar! Wij kunnen de gebruikersnaam gemakkelijk voor jou aanpassen naar de meest wenselijk (nog niet gebruikte) naam.
Geef even aan in een privébericht welke je zou wensen, dan zet ik het voor jou in gang. :)

Michael
Ben alle gegevens kwijt, kan dus niets op telfort doen, gaat om gebruikersnaam en wachtwoord
Badge +2
@sp416377,

Mijn excuses voor de late reactie. De gebruikersnaam wordt nu aangepast.

Daphne
Reputatie 1
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Wij reageren niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op je verzonden bericht ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Heb jij je al aangemeld voor Combivoordeel?
Reputatie 1
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Wij reageren niet op privéberichten, tenzij wij hierom vragen. Op je verzonden bericht ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Heb jij je al aangemeld voor Combivoordeel?

Reputatie 8
Badge +16
Hoi, mij is telefonisch verteld dat ik onze gebruikersnaam niet kan wijzigen. En dat ik daarvoor mijn abonnement op zou moeten zeggen. Hier lees ik iets anders. Hoe zit dat?

Alleen je gebruikersnaam hier op het forum kan worden gewijzigd in overleg met Webcare. De gebruikersnaam van je abonnement kan niet worden gewijzigd.

Reageer