beantwoord

Gebruikersnaam veranderen

• 10 april 2019
  • 11 reacties
  • 534 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Graag zou ik mijn gebruikersnaam op het forum willen wijzigen, is dit mogelijk?

Groeten,
Jens Nijland
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 april 2019, 15:13

Ja dat mag wel hoor. Ik zie deze wel verschijnen. Dan zal ik jouw naam aanpassen.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jensnijland ,
dat kan een moderator voor je regelen, wacht zijn/haar reactie even af.
Reputatie 1
Dan hoop ik dat er nog een moderator komt die reageert..
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jensnijland ,
Je komt aan de beurt, de moderatoren werken alle vragen af op volgorde van binnenkomst.
Nog even geduld s.v.p.☺
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @jensnijland, ik kom zeker langs in jouw topic. Ik lees dat je graag jouw Forumnaam wilt veranderen. Dit kan ik inderdaad voor je aanpassen zoals JanD al aangaf. Wat mag het worden? Dan zal ik het voor je regelen.
Reputatie 1
Hoi @jensnijland, ik kom zeker langs in jouw topic. Ik lees dat je graag jouw Forumnaam wilt veranderen. Dit kan ik inderdaad voor je aanpassen zoals JanD al aangaf. Wat mag het worden? Dan zal ik het voor je regelen.

Kan ik je dat in een privé bericht sturen?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jensnijland klik op de avatar van @Bart - Telfort , klik dan op de tab 'stuur bericht'.
Reputatie 1
Hallo @jensnijland klik op de avatar van @Bart - Telfort , klik dan op de tab 'stuur bericht'.
Ik doelde niet op of het technisch mogelijk is maar of het mag 😉 Aangezien hij in zijn profiel heeft staan dat ongevraagde privé berichten niet beantwoord worden.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @jensnijland , als jij je nieuwe forum-naam niet publiek op wilt geven binnen het forum om te wijzigen, dan mag je dat in een privébericht aan @Bart - Telfort , doorgeven, want je geeft dan namelijk antwoord op zijn vraag, dat is iets anders als ongevraagd iets doorgeven of vragen.
Reputatie 8
Badge +19

Hoi @jensnijland, ik kom zeker langs in jouw topic. Ik lees dat je graag jouw Forumnaam wilt veranderen. Dit kan ik inderdaad voor je aanpassen zoals JanD al aangaf. Wat mag het worden? Dan zal ik het voor je regelen.Kan ik je dat in een privé bericht sturen?

Waarom in een privébericht..?
Je forumnaam is na de wijziging sowieso zichtbaar want het is je publieke forumnaam... 😆
Reputatie 1
@Bart - Telfort kan ik jou hiervoor een privébericht sturen?
Reputatie 8
Badge +11
Ja dat mag wel hoor. Ik zie deze wel verschijnen. Dan zal ik jouw naam aanpassen.

Reageer