beantwoord

Gebruikersnaam op het forum veranderen

• 3 september 2019
  • 7 reacties
  • 497 keer bekeken

Omdat 't verwijderen van 't account niet mogelijk is kan een van de moderators mijn naam veranderen naar iets anders?

alvast bedankt.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 3 september 2019, 17:23

Hoi @Michael Croeze, goed dat je je vraag hier stelt, er zijn verschillende mogelijkheden voor je gebruikersnaam en profiel. Ik kan de gebruikersnaam voor je aanpassen, ik kan er zelf iets van maken of je kan, zoals GJC tipte, de gebruikersnaam die je in gedachten hebt in je profiel zetten. Dan kan je je account nog wel gebruiken, maar onder een andere gebruikersnaam.

De tweede optie is dat ik je profiel anonimiseer. Dan wordt 'ie niet verwijderd, maar wordt wel je naam volledig weggehaald en ontkoppeld van al jouw gegevens. Je kan het account dan ook niet meer gebruiken, omdat er geen gebruikersnaam meer aan gekoppeld is.

Laat je me weten wat je graag wilt? Dan maak ik dat voor je in orde.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ja hoor, dat kunnen ze. Zet vast de gewenste naam in je profiel, bijvoorbeeld in het veld Extra info. Dit is alleen voor jou en Telfort zichtbaar.
Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Michael Croeze, goed dat je je vraag hier stelt, er zijn verschillende mogelijkheden voor je gebruikersnaam en profiel. Ik kan de gebruikersnaam voor je aanpassen, ik kan er zelf iets van maken of je kan, zoals GJC tipte, de gebruikersnaam die je in gedachten hebt in je profiel zetten. Dan kan je je account nog wel gebruiken, maar onder een andere gebruikersnaam.

De tweede optie is dat ik je profiel anonimiseer. Dan wordt 'ie niet verwijderd, maar wordt wel je naam volledig weggehaald en ontkoppeld van al jouw gegevens. Je kan het account dan ook niet meer gebruiken, omdat er geen gebruikersnaam meer aan gekoppeld is.

Laat je me weten wat je graag wilt? Dan maak ik dat voor je in orde.
Reputatie 1

Goede topic, ik was er zelf ook naar op zoek.

Is het mogelijk om mijn account te ontkoppelen zodat ik een nieuwe op kan zetten

met een betere naam ?

Wist niet dat dit niet meer te veranderen was ..

Goede topic, ik was er zelf ook naar op zoek.

Is het mogelijk om mijn account te ontkoppelen zodat ik een nieuwe op kan zetten

met een betere naam ?

Wist niet dat dit niet meer te veranderen was ..

Hooguit een ander profiel maken of laten veranderen via een moderator.

Reputatie 8
Badge +10

@MrCoolkat Hoi Johan, fijn dat je hiermee geholpen bent, het zit precies zoals Galdor aangeeft :slight_smile: Wij kunnen de gebruikersnaam voor je aanpassen, onder de voorwaarde dat de nieuwe gebruikersnaam beschikbaar is. Anders kan je ook zelf een nieuw account aanmaken, als je bijvoorbeeld (ook) een ander e-mailadres wilt gaan gebruiken voor jouw forumaccount.

Reputatie 1

@MrCoolkat Hoi Johan, fijn dat je hiermee geholpen bent, het zit precies zoals Galdor aangeeft :slight_smile: Wij kunnen de gebruikersnaam voor je aanpassen, onder de voorwaarde dat de nieuwe gebruikersnaam beschikbaar is. Anders kan je ook zelf een nieuw account aanmaken, als je bijvoorbeeld (ook) een ander e-mailadres wilt gaan gebruiken voor jouw forumaccount.

Dank jullie wel voor de support Alexandra & Galdor, beetje late antwoord maar zag de mail niet.

Ik zal bij deze een andere account aanmaken, en zal dan ook via een andere mail adres gaan.

Thanks… 

Reputatie 8
Badge +11

Namens Alexandra graag gedaan @MrCoolkat, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer