gebruik NOOIT je persoonlijke gegevens op een publiek forum

• 23 juli 2012
  • 5 reacties
  • 2803 keer bekeken

Badge +1
[color=#ff0000]PS. Dit is NIET bedoelt als discussie, maar het is zeker geen vraag[/color].

Gebruik NOOIT je persoonlijke gegevens op een publiek forum.

Ik vind dat ik maar evende vrijheid moet nemen om een ieder erop attent temaken
om nooit je eigen naam . tel email adres etc, dus ALLES wat persoonlijk is, teplaatsen,
het is gewoon vragen om :mad: moeilijkheden.

Ik verbaas me er steeds weer over dat mensen dat zogemakkelijk doen, terwijl je een
"hetzaljoueenworstmoetenzijnwieikben " naam ozo gemakkelijk teverzinnen is.

Zeker op fora zoals chelloo.com waar men een soort van profiel nodig vind, zijn erbij
die hun postcode plaatsen, als je in een upc gebied woont is het reletief simpel om
e.e.a uittezoeken, als je dan ook nog specifieke hobbies heb zoals wijn, en daarmee
pronkt met een eigen website.

Erg raar allemaal om zo stupiede omtegaan met zo weing als je privacy nog voorstelt.

Dus doe er je voordeel mee, denk na, wie weet komt het je nachtrust tengoede:D

Eigenlijk vind ik dat er in de aanmeld paginaas melding moet worden gemaakt om NOOIT
je eigen naam tegebruiken
.

5 reacties

Badge +4
Heb je ook concrete voorbeelden wat voor een kwaad mensen ermee kunnen? Dat helpt vast in het bewustmakingsproces 🙂
Badge +1
Heb je ook concrete voorbeelden wat voor een kwaad mensen ermee kunnen? Dat helpt vast in het bewustmakingsproces :)

Ik heb hier geen zin in, wil me niet laten meesleuren in eindeloos geschrijf,
en ga niet voorkouwen wat wel niet goed is, gewoon begrijpen wat erstaat,
zomoeilijk is dat toch niet??

PS. Dit is NIET bedoelt als discussie, maar het is zeker geen vraag.

gewonn nadenken bij wat je doet???
Badge +4
Ik vind het altijd jammer om gewaarschuwd te worden voor iets zonder onderbouwing.

"Druk niet op de rode knop!"

En je raadt het al: iedereen drukt op de rode knop 😉
Badge +1
Ik vind het altijd jammer om gewaarschuwd te worden voor iets zonder onderbouwing.

"Druk niet op de rode knop!"

En je raadt het al: iedereen drukt op de rode knop ;)

En je raadt het al: iedereen drukt op de rode knop ;)

als jij bij dat soort tiepes hoort verdoe ik mijn tijd, want iedeeen ben jij dus ook..

Lees nog eendoor wat er staat of volg een cursus ABN.

Vanmij hoef  jji niets meer teverwachten, dit vind ik stompzinnig dat je door ouwehoert over wat je eigenlijk zelf zou moeten kunnen bedenken.
gaf alaandat ik geenzin heb omme in iets metelaten trekken wat ik niet zie zitten,

Over en uit !!!! duidelijk, en ga nou niet weer door met eenvolgend gezever..
Badge +4
Je maakt je wel heel boos hè 🙂 Kop op, the sun is shining!

Reageer