Foutjes op de Telfort website

  • 29 maart 2013
  • 0 reacties
  • 1988 keer bekeken

Badge
Volgens mij is er niet echt een plek waar we foutjes kunnen melden (groot of klein) op de Telfort website.

Ik ga er van uit dat de website met de grootst mogelijke zorg door Telfort wordt onderhouden, maar de duizenden gebruikers hebben toch meer kans om een fout te ontdekken. Misschien kan het webcare-team deze foutjes doorgeven aan de ontwikkelaars?

-Bij de internetsnelheid-faq (klantenservice\internet tv bellen\internet\internetsnelheid) staat bij de vraag "Kan ik tv kijken en internetten tegelijk?" in het antwoord: "Gaat u tv kijken, dan blijft er 26 Mb over om te internetten. Wilt u tv kijken én een programma opnemen, dan blijft er 22 Mb over om te internetten." Dit is met het opnemen in het netwerk natuurlijk niet meer van toepassing.

-In de nieuwe Internet Explorer 10.0.9200.16521 werken de rollover-menu's niet goed, de achtergrondkleur van het hover-gedeelte hoort groen of blauw of paars te zijn, maar is nu wit, net als de tekst, en is dus onleesbaar.

Wie heeft er nog meer foutjes gezien?

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer