Forum totaal kansloos en hulp nergens te vinden!!

• 22 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 2693 keer bekeken

Badge
Dit forum is een aanfluiting en dat geld ook voor de klantenservice hier.
Nog even ik ik stop alles terug in de doos en ga naar de dichtstbijzijnde telfort winkel en gooi alles terug over de balie, En laat ik per direct het contract ontbinden.

Ik wil antwoord/oplossing op de 2 problemen die ik heb!
Het feit dat mijn modem geen verbindingen toelaat tussen kabel en wifi apparaten?
Contact gehad met de jongens van Zyxel volgens hun was dat niet normaal dus het is een fout in de modem. Of in de firmware die telfort zelf in elkaar heeft geknutseld.

En dat op een van de decoders steeds het geluid wegvalt gemiddeld 2 a 3 keer per uur?
Soms komt het na een paar seconde terug en soms moet ik de decoder herstarten

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Dit forum is een aanfluiting en dat geld ook voor de klantenservice hier.

Dit forum is geen volledige vervanging van de telefonische Telfort klantenservice.
Ik begrijp je frustratie maar zonder verdere omschrijving van de hardware en instellingen mag je ook niet verwachten dat er een oplossing op dit forum wordt gevonden. Ook bij de eerste lijn helpdesk zitten niet altijd de experts.
Badge
Ik begrijp je frustratie maar zonder verdere omschrijving van de hardware en instellingen mag je ook niet verwachten dat er een oplossing op dit forum wordt gevonden. Ook bij de eerste lijn helpdesk zitten niet altijd de experts.

Ik ben hier op het forum bezig geweest via de helpdesk en via de winkel in waalwijk.
Je word gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. hier op het forum geen zinnige reacties op mijn problemen. Ja in de trent van het zal wij aan mij liggen! De klantenservice geeft geen sjoegen wij kijken alleen tot aan de modem en kunnen niks met uw eigen netwerk! En die dame uit de winkel zou het uit gaan zoeken en mij bellen. Maar tot op heden niks meer van gehoord.

Hier de link naar het wifi/kabel verhaal
https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/wifi-niet-verbinden-bekabelde-xbox-360-a-28449/
Badge
Hoe kan ik me afmelden van het forum, c.q. mijn account verwijderen?

Reageer