Forum op mobiel

• 14 maart 2015
  • 8 reacties
  • 1836 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom werkt het forum niet op een mobiel.

Is toch wel een beetje achterhaald dat dat niet werkt.
Krijg ik een reactie op mijn gestelde vraag en wil die ff snel bekijken, kan ik niets zien, nu 3 dagen later pas gereageerd omdat ik niet eerder de tijd had om via de laptop op het forum te kijken.

8 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@marcelvdw,

Het forum zou prima moeten werken op een mobiel. Welke mobiel heb je precies?
Op mijn HTC One X werkt het als een zonnetje. :)

Michael
Reputatie 1
Op mijn Sony M2 niet, meld het forum dat het niet werkt op mobiel. Ga er vanavond nog eens mee aan de knutsel.

ben er al wel achter dat sony niet mijn foon is. Volgende keer weer een HTC niet stuk te krijgen.
Reputatie 8
Badge +2
@marcelvdw,

Helemaal mee eens. Er gaat niets boven een HTC (de M9 is onderweg!). Al zou het forum wel goed moeten werken op jouw M2. Heb je de browserinstellingen als een teruggezet naar fabriekswaarden?

Michael
Reputatie 1
Nog niks aan veranderd telefoon is 3 dagen oud.
Reputatie 1
forum werkt als ik via google naar het forum ga. Maar als ik via een mailtje naar aanleiding van je antwoord naar het forum ga werkt het niet.

Krijg ik melding dit forum werkt niet op een mobiele browser.
Reputatie 8
Badge +2
@marcelvdw,

Het klopt enigszins dat als je via de e-mail notificatie naar het forum gaat, dat je de melding krijgt. Maar houd je die melding ook als je daarna inlogt?

Michael
Reputatie 1
Ja, kan ik niks en alleen maar terug.

Gewoon via chrome kan ik er wel komen. En dan heb ik de link geknipt en geplakt en het werkt wel, ook als ik niet ingelogt ben.
Reputatie 8
Badge +2
@marcelvdw,

Indien je ingelogd bent, hoe is de layout dan?

Michael

Reageer