beantwoord

Forum op mijn naam ook op Google

• 12 maart 2018
  • 4 reacties
  • 1748 keer bekeken

Als ik mijn naam in toets op Google dan staat alles online wat ik op Telfort forum gevraagd of een klacht had beschreven staat net zo op Google zoekmachine.
Staat dat ergens dat jullie dat publiceren?

icon

Beste antwoord door Wieger DB 13 maart 2018, 13:32

Hoi W. Klumpenaar, Google zoekt alle internetpagina's af voor informatie. Zo ook als je op jouw naam zoekt. Het verwijderen van een account of een post doen wij niet. Wel kan ik de naam van je account aanpassen, dan zal deze na een periode van een paar weken niet meer gevonden worden in de zoekresultaten op Google. Het duurt namelijk altijd even voordat Google zijn resultaten aanpast. Is dat een alternatief waar je je in kan vinden?

@Enterprise, dank voor de toelichting! 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Telfort 'publiceert' niets, de Google zoekmachine vindt deze resultaten als je een zoekopdracht intypt.
Als je je inschrijft op dit forum (ieder forum...) dan ga je daar mee accoord.
Je had wellicht beter een pseudoniem kunnen gebruiken i.p.v. je eigen naam.
Ik wist dat echt niet maar kunnen jullie die voor mij verwijderen aub. Klopt er staan meer websites forums met mijn naam.
Veel prive dingen moet ik ze allemaal persoonlijk vragen om het te verwijdere ?
Reputatie 8
Badge +19
Ik wist dat echt niet maar kunnen jullie die voor mij verwijderen aub. Klopt er staan meer websites forums met mijn naam.
Veel prive dingen moet ik ze allemaal persoonlijk vragen om het te verwijdere ?

Ik werk niet bij Telfort zoals onder mijn berichten staat te lezen.
Telfort verwijderd geen accounts en berichten omdat dit de topics waarin je hebt gereageerd uit zijn verband trekt.
Wellicht willen ze wel je accountnaam wijzigen zodat deze niet meer zichtbaar is.
En dan ligt het eraan of je je naam ook in de berichten zelf hebt gepost want die kunnen niet verwijderd worden.
En uiteindelijk is er altijd nog de Google Cache die van iedere pagina een snapshot maakt en deze bewaart.
Dit geldt uiteraard ook voor de andere forums, pagina's, blogs, vlogs, social media etc. waar je je gegevens achterlaat.

'What's on the internet stays on the internet'...
Reputatie 7
Badge +13
Hoi W. Klumpenaar, Google zoekt alle internetpagina's af voor informatie. Zo ook als je op jouw naam zoekt. Het verwijderen van een account of een post doen wij niet. Wel kan ik de naam van je account aanpassen, dan zal deze na een periode van een paar weken niet meer gevonden worden in de zoekresultaten op Google. Het duurt namelijk altijd even voordat Google zijn resultaten aanpast. Is dat een alternatief waar je je in kan vinden?

@Enterprise, dank voor de toelichting! 🙂

Reageer