feedback klantenservice

• 17 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 2456 keer bekeken

14/10  - 14u
ik heb contact opgenomen met de service desk van Telfort en ik had met een medewerker gesproken.
Hij zou voor mij een ticket aanmaken naar Gideon zodat Gideon mij zou terugbellen voor een afspraak. (regio monteur)
Ik zou telefoon op dezelfde dag mogen verwachten ofwel de dag erna.

17/10 - 14u
tot nu toe nog steeds geen nieuws (geen telefoon, geen email, niets).
Ik bel zelf naar Gideon en daar hebben ze niets gevonden voor mij (dus er was geen communicatie van Telfort naar Gideon).
Met Gideon gesproken.

17/10 - 14u10
Ik bel terug naar Telfort service desk, gesproken met een medewerker, en hij zei zelf dat zijn collega zijn werk niet heeft gedaan.
Er was niets genoteerd en niets naar Gideon doorgestuurd.
Hij heeft contact opgenomen met Gideon (mij in wacht gezet) en nadien Gideon met mij verbonden.
Ik had van Gideon aan de lijn die mij zou terugbellen voor een afspraak (hij moest planning eerst nog nakijken met de monteurs).

Dus tot nu toe nog steeds geen afspraak en nog altijd aan het wachten...

Weet er iemand hoe ik dit kan escaleren? Hij had zijn taak niet uitgevoerd en als ik niet had teruggebeld, gebeurde er zeker niets.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Ik snap niet waarom je bij Guidion terecht komt. Ik begreep dat je geen ISRA-punt had en Guidion kan dat niet verhelpen.

Ook is het  zinvoller om in je eigen topic verder te gaan. (https://forum.telfort.nl/levering-266/nieuwe-klant-geen-dsl-signaal-36987/index2.html#post362554)

Verder is het niet netjes om namen van Telfort-medewerkers hier te plaatsen.
Reputatie 4
Badge +3
@stevent888,

Ik heb de namen van de medewerkers uit je post gehaald.

Voor het maken van een afspraak kan ik eventueel ook helpen, mocht je hier behoefte aan hebben ontvang ik graag je naw-gegevens en een telefoonnummer in een privébericht.

Henk
Ik snap niet waarom je bij Guidion terecht komt. Ik begreep dat je geen ISRA-punt had en Guidion kan dat niet verhelpen.

Ook is het  zinvoller om in je eigen topic verder te gaan. (https://forum.telfort.nl/levering-266/nieuwe-klant-geen-dsl-signaal-36987/index2.html#post362554)

Verder is het niet netjes om namen van Telfort-medewerkers hier te plaatsen.

Dag Frankzi, deze post gaat over de feedback en niet het verhelpen van het probleem, zoals aangegeven in deze forum categorie.
Waarom Guidion, omdat de 1ste medewerker van Telfort geen KPN monteur wou langssturen en volgens hem moet ik eerst mijn modem resetten en andere kabels gebruiken. Duidelijk het punt erop gemaakt dat er geen ISRA aansluiting is of niet te vinden. Toch zei hij dat het dan altijd eerst via Guidion moet gaan en dan moet Guidion een KPN monteur aansturen. 

Is dit procedureel correct? Want ik had hem duidelijk gemaakt dat het TIJD- en GELD VERLIES is voor zowel mij als voor GUIDION.

Uiteindelijk heeft hij dan zijn werk nog niet eens gedaan en heb ik een 2de maal moeten bellen.

een positieve feedback: Dank aan de 2de Telfort medewerker (17/10) omdat hij zeer snel een monteur heeft kunnen inschakelen (al dan gaan KPN technieker, maar blijkbaar kunnen ze niet rechtstreeks KPN inschakelen?).

Gisteren nog voor 17u de Guidion monteur voor mijn deur en na 20 minuten weer vertrokken met de conclusie dat KPN moet langskomen om een nieuwe ISRA aansluiting te leggen.(dit was te verwachten, maar ik kom terug in herhaling: eerste Telfort medewerker kon blijkbaar gaan KPN monteur inschakelen en had tevens zijn werk niet gedaan)

@stevent888,

Ik heb de namen van de medewerkers uit je post gehaald.

Voor het maken van een afspraak kan ik eventueel ook helpen, mocht je hier behoefte aan hebben ontvang ik graag je naw-gegevens en een telefoonnummer in een privébericht.

Henk

Dankje Henk, excuses voor de namen.
Graag KPN monteur langssturen aub.

PM zal volgen

Reageer