beantwoord

Feedback

• 5 januari 2014
  • 6 reacties
  • 1805 keer bekeken

Persoonlijk vind ik dat er slecht gereageerd wordt door de moderators, afgelopen vrijdag een vraag gesteld, helaas tot op hede geen enkel antwoord mogen ontvangen. Uit ongenoegen privé bericht gestuurd naar een moderator met een verwijzing naar de topic en de vraag of ze me aub kunnen helpen, maar helaas. Dit terwijl ik geregeld moderators online zie. Ik ervaar dit als een onprettige situatie.
icon

Beste antwoord door Henk - Telfort 6 januari 2014, 12:19

@speedpainter,

Ik heb inmiddels gereageerd op het topic.

Dit topic sluit ik dan ook bij dezen.

Henk
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +19
[...]
afgelopen vrijdag een vraag gesteld, helaas tot op hede geen enkel antwoord mogen ontvangen.

De moderators (lees: webcare) zijn in het weekend niet op het forum aanwezig.
Zij proberen binnen 3 werkdagen te reageren en als je nèt voor het weekend een probleem post dan...
Nou ja, reken maar uit.
Reputatie 8
Badge +16
Daarnaast reageert Webcare niet op (ongevraagde) privé-berichten.

Ze reageren in principe alleen op topics op het forum.

[edit]
Overigens kun je vrijdag nooit een topic hebben aangemaakt en daar een vraag hebben gesteld... Je bent pas sinds zaterdag 4-1-2014 aktief op dit forum...
Mijn welgemeende excuses Franzki, het was idd 04-01-2014 00:07 dat ik de post maakte, dus ja, het was al net zaterdag. 😕
Reputatie 8
Badge +16
Waar het vooral om gaat is dat Webcare je post dus nog niet heeft gelezen... zij zijn er maandag weer...
En ook dan heb je niet de garantie dat je direct wordt geholpen.

Vaak ben je in dit soort gevallen via de telefonische servicedesk sneller in contact met een Telfort-medewerker. En voor TV mag je ze ook op zondag bellen...
Oke,

Dan wachten we vandaag nog even af en anders toch maar de telefoon ;)

In ieder geval bedankt Franzki en Enterprise voor jullie reacties.
Reputatie 4
Badge +3
@speedpainter,

Ik heb inmiddels gereageerd op het topic.

Dit topic sluit ik dan ook bij dezen.

Henk