Extra witregels bij bewerken reactie

• 18 mei 2020
  • 11 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +16

https://forum.telfort.nl/internet-267/rj11-draadje-verdwijnt-vanaf-israpunt-in-de-muur-87260?postid=733603#post733603

Ik wilde mijn reactie wijzigen in een topic… maar de forumsoftware voegt ineens een hoop witregels toe… Als ik dan mijn reactie probeer te wijzigen en de witregels probeer te verwijderen wordt het nog erger… HELP!

11 reacties

Je bent niet de enige ik ondervind hetzelfde. In deze reactie.

https://forum.telfort.nl/stel-je-vraag-248/digitenne-87257?postid=733613#post733613

Reputatie 8
Badge +16

Misschien dat de forummanager @Jurgen - Telfort iets weet...

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Franzki, gisteravond werd dit door de KPN collega's ook al opgemerkt, daar gebeurde het veel extremer. Zij hebben het toen doorgestuurd naar Insided en zij waren er op dat moment al van op de hoogte. Er wordt aan gewerkt om dat op te lossen, daar is nog geen terugkoppeling op. Wel lees ik bij KPN berichten dat het daar gisteravond later beter is geworden. Hebben jullie het later nog gemerkt?

De reactie waar het mij overkwam is ook best erg op een tablet bijna twee complete schermen scrollen langs wit ruimte.

Het is mij niet meer op gevallen.

Om er zeker van te zijn deze regel ingevoerd na klikken op bewerk.

Check geen overbodige wit ruimte meer.

Reputatie 8
Badge +11

Bij de voorbeelden op het KPN forum waren het hele A4’tjes aan witregels inderdaad, topics waren niet meer fatsoenlijk te lezen. Ik kan niet zien of je je laatste bericht hebt geëdit, maar de tekst doet vermoeden van wel en dat ziet er dan goed uit zonder de witregels :smiley:

Ik heb totaal twee keer bewerkt.

Reputatie 8
Badge +11

Dan lijkt het nu inderdaad verholpen te zijn :slight_smile:  @Franzki heb jij het ook nog kunnen testen?

Reputatie 8
Badge +16

Mijn oorspronkelijke post (zie link hierboven) is aangepast en lijkt nu goed te gaan. Leek eerst nog fout maar blijkbaar moest ik ook de pagina een keer verversen.

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn om te lezen. Er is ook net een reactie van Insided gekomen, dat het nu inderdaad opgelost moet zijn. Bewerken moet vanaf nu weer goed gaan dus :ok_hand:

@Jasper - Telfort  heb jij de mogelijkheid om de reactie met de witruimte in te korten in het topic waar ik naar link.

Reputatie 8
Badge +11

Volgens mij is dat gelukt @Galdor68 :slight_smile:

Reageer