Even geduld AUB: ons team gaat door de wasstraat!

Reputatie 7
Badge +13
Door een nieuwe teamsamenstelling, kan het de komende tijd zo zijn dat je topic of privébericht iets langer wacht op antwoord. Heb je direct contact met Telfort nodig? Ga dan naar onze contactpagina.

Veranderingen
- @Wieger DB verlaat het moderatorteam om stage te lopen binnen KPN.
- @Rozemarijn - Telfort komt ons team versterken.

Krijg ik nog wel antwoord?
Zoals altijd, kunnen andere forumgebruikers direct antwoord geven op jouw vraag. En de moderators kijken nog steeds naar alle berichten.

17 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ik mis Rozemarijn op de foto?!
Badge +13
@Kees-Jan Die hebben we (nog) niet! 😉
Reputatie 8
Badge +15
Nog nie samen op foto? Dakenniehoor @Rozemarijn - Telfort en @Jurgen - Telfort 🙂
Succes met je stage @Wieger DB

Reputatie 8
Badge +11
Door de wasstraat? Moest er een vlekje weggepoetst worden dan?
Ik zou het niet pikken @Wieger DB 😛

Gelukkig heb je het zelf geschreven 🙂
Reputatie 7
Badge +13
@GJC, ik weet van wie het komt. Dan kan ik het wel hebben hoor. 🆒
Reputatie 8
Badge +17
@Wieger DB veel succes met je stage bij KPN Wieger
@Wieger DBWieger naar KPN en @Cindy - Telfort komt er vandaan succes bij Team groen Wieger.
Reputatie 5
Geachte dames en heren moderators.
We willen natuurlijk wel bewijs zien van dat jullie door de wasstraat gaan. Dus beeldmateriaal.:D:P

@Wieger DB een fijne stage gewenst en @Rozemarijn - Telfort welkom en een leuke tijd gewenst, owhja ik vertrouw erop dat ook jij op de beelden in de wasstraat te zien bent.:D:)

Wat mot dat mot, tis-nie-anders. :):D
:D:P🆒🆒
Badge +13

@Friesian Hier zijn we dan in de Telfort Truck door de wasstraat! Als je héél goed kijkt, zie je Rozemarijn helemaal rechts zitten :8
Reputatie 5
Hahaha, toet-toet dat lijkt Telfort wel! Of is het eigenlijk Tuut-Tuut dat lijkt Telfort wel.

Gave truck lui, en dan bedoel ik geen kunststukje. 🆒
Ik moest goed kijken maar inderdaad ze zit erbij Jurgen maakt de foto die mist :D

Reputatie 5
Valt me wel een beetje tegen, onduidelijke foto, ik zie ze niet echt. Beste lui ga nog eens door de wassende wasstraat maar dan zonder truck. En nu beter beeldmateriaal daarvan, het moet nu eenmaal bewijs zijn.:D:D:P:P

Yep, dun dizze is kritisch. :8
In een cabriolet lijkt me wel iets :D:D:P:P
Reputatie 5
Racefiets mag ook.:P:P:D:D
Reputatie 5
Badge +4
Friesian schreef:

Valt me wel een beetje tegen, onduidelijke foto, ik zie ze niet echt. Beste lui ga nog eens door de wassende wasstraat maar dan zonder truck. En nu beter beeldmateriaal daarvan, het moet nu eenmaal bewijs zijn.:D:D:P:P

Yep, dun dizze is kritisch. :8

Ik voel een filmpje aankomen met medewerkers van Telfort die door een wasstraat gaan (uiteraard alleen de medewerkers zonder auto) 😛
Reputatie 2
Badge +3
@Wieger DB en @Rozemarijn - Telfort: Suc6 ! 🙂
Enigszins als mosterd na de trekschuit maar alsnog:
@Wieger - je hebt me zo vaak geholpen dat ik je zal missen. Heel veel succes bij KPN.
@Rozemarijn - ik hoop dat je me niet zo vaak hoeft te helpen als Wieger. Een mooie, rustige maar leuke tijd bij Telfort

Reageer