Het blijkt een onbesuisde marketing actie te zijn waar de Telfort organisatie en klantproces niet op ingericht is. In “mijn Telfort” kan men niet aangeven wat de actie voorstelt en de verwijzing neemt anders contact met onze klantenservice is wat later blijkt een klant eliminerend advies.
Na meerdere telefonische contacten met Telfort klantenservice blijft de Telfort klant maar èèn ding over direct over stappen naar èèn van de concurrenten conform de slogan “Switchen was nog nooit zo eenvoudig”.
Er is nog hoop voor Telfort dat zij haar klantenservice hebben ingericht met een extern CallCenter bedrijf zo niet dan is het goed mis. Ben je nu een tevreden Telfort klant omdat alles werkt zoals het moet werken, koester dat gevoel en geniet. Verander beslis je lopende abonnement niet hoe mooi de aanbieding ook is. Mijn advies is mijdt alle contacten en aanbiedingen waarbij je Telfort klantenservice nodig heb. Je wordt gegarandeerd een ontevreden Telfort klant.
Beste antwoord door Sebastiaan - Telfort
@hollemans,
Ik heb begrepen van mijn collega Jeroen dat er inmiddels contact is geweest via Facebook en dat er contact met je opgenomen wordt.
Laten we daar verder gaan. Hierbij gaat het topic dan ook op slot.
Sebastiaan
Bekijk reactie
Ik heb begrepen van mijn collega Jeroen dat er inmiddels contact is geweest via Facebook en dat er contact met je opgenomen wordt.
Laten we daar verder gaan. Hierbij gaat het topic dan ook op slot.
Sebastiaan