beantwoord

Ervaring met Klantenservice

  • 30 november 2013
  • 3 reacties
  • 2336 keer bekeken

Badge
Als trouwe klant van Telfort heb ik een brief mogen ontvangen van Martine Husmann, directeur Telfort, met de kop “Switchen was nog nooit zo eenvoudig” en “Stap nu over naar interactieve TV van Telfort”. Als klant wilde in wel die stap maken.

Het blijkt een onbesuisde marketing actie te zijn waar de Telfort organisatie en klantproces niet op ingericht is. In “mijn Telfort” kan men niet aangeven wat de actie voorstelt en de verwijzing neemt anders contact met onze klantenservice is wat later blijkt een klant eliminerend advies.

Na meerdere telefonische contacten met Telfort klantenservice blijft de Telfort klant maar èèn ding over direct over stappen naar èèn van de concurrenten conform de slogan “Switchen was nog nooit zo eenvoudig”.

Er is nog hoop voor Telfort dat zij haar klantenservice hebben ingericht met een extern CallCenter bedrijf zo niet dan is het goed mis. Ben je nu een tevreden Telfort klant omdat alles werkt zoals het moet werken, koester dat gevoel en geniet. Verander beslis je lopende abonnement niet hoe mooi de aanbieding ook is. Mijn advies is mijdt alle contacten en aanbiedingen waarbij je Telfort klantenservice nodig heb. Je wordt gegarandeerd een ontevreden Telfort klant. 
icon

Beste antwoord door Sebastiaan - Telfort 3 december 2013, 16:37

@hollemans,

Ik heb begrepen van mijn collega Jeroen dat er inmiddels contact is geweest via Facebook en dat er contact met je opgenomen wordt.

Laten we daar verder gaan. Hierbij gaat het topic dan ook op slot.

Sebastiaan
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
Als trouwe klant van Telfort heb ik een brief mogen ontvangen van Martine Husmann, directeur Telfort, met de kop “Switchen was nog nooit zo eenvoudig” en “Stap nu over naar interactieve TV van Telfort”. Als klant wilde in wel die stap maken.

Het blijkt een onbesuisde marketing actie te zijn waar de Telfort organisatie en klantproces niet op ingericht is. In “mijn Telfort” kan men niet aangeven wat de actie voorstelt en de verwijzing neemt anders contact met onze klantenservice is wat later blijkt een klant eliminerend advies.

Na meerdere telefonische contacten met Telfort klantenservice blijft de Telfort klant maar èèn ding over direct over stappen naar èèn van de concurrenten conform de slogan “Switchen was nog nooit zo eenvoudig”.

Er is nog hoop voor Telfort dat zij haar klantenservice hebben ingericht met een extern CallCenter bedrijf zo niet dan is het goed mis. Ben je nu een tevreden Telfort klant omdat alles werkt zoals het moet werken, koester dat gevoel en geniet. Verander beslis je lopende abonnement niet hoe mooi de aanbieding ook is. Mijn advies is mijdt alle contacten en aanbiedingen waarbij je Telfort klantenservice nodig heb. Je wordt gegarandeerd een ontevreden Telfort klant. 


Gelukkig bestaan er ook uitstekende Telfort Winkels. In mijn optiek wordt je daar altijd het best geholpen.
Badge
Daar ben ik uiteraard geweest met de brief. Ook zij kunnen niet alles aangeven en ik kreeg het advies kklantenservice te bellen. Die hebben meer kennis en mogelijkheden.
Badge
@hollemans,

Ik heb begrepen van mijn collega Jeroen dat er inmiddels contact is geweest via Facebook en dat er contact met je opgenomen wordt.

Laten we daar verder gaan. Hierbij gaat het topic dan ook op slot.

Sebastiaan