er mag veel sneller gereageerd worden op topics..

• 31 oktober 2012
  • 13 reacties
  • 4469 keer bekeken

Sorry dat ik dit zeg,

Maar als ik zo kijk naar al die andere topics zie ik toch dat het heel erg lang duurt voordat ze antwoord krijgen, (soms word er zelfs helemaal niks geschreven?)

Is het omdat jullie geen overzicht hebben van alle topics?
Of hoe zit het?

Graag wil ik aan jullie moderators vertellen om dit probleem voor iedereen op te lossen, want ik merk wel dat er zelfs mensen willen overstappen naar een andere provider omdat jullie simpelweg veels te laat of zelfs helemaal geen antwoord schrijven aan de klachten,

en mocht ik dit later weer merken, dan ga ik nog een verzoek sturen totdat het veel beter gaat!!
En ik doe dit heus niet om jullie te pesten maar om jullie te helpen !!

Xxx geboren-in-1998

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
hmm, antwoord binnen een kwartier, is dat snel genoeg?

Vanaf 28 mei heb jíj 21 topics geopend... ;)

ipv dit soor topics te openen mag je zélf ook andere forumgebruikers helpen. Dit is een forum vóór en dóór gebruikers...

dus als je wílt helpen, doe je best! maar eh, alléén als je huiswerk klaar is natuurlijk!

...
een goedeavond kees-jan !

Bijvoorbeeld he

een monteur is niet op komen dagen (wat ik nu opeens zie hier trouwens?)
en dan kan ik moeilijk die gene helpen he
dus daat gaat dan wel moeilijk!!

En ik wil heel graag mensen helpen!!! maar hoe doe ik dat dan precies?? ik kan bovendien moeilijk om zijn gegevens vragen?? ):

Groetjes geboren-in-1998

@edit

Jaa binnen een kwartier is wel snel inderdaad! ;d
en nee, ik heb geen huiswerk ;p
Badge +1
de moderators reageren hier amper op mensen als er wat gevraagt word gevraagt dat onder vind ik zelf ma al te veelll meestal kunje beter ma belle ipv   hier een vraag te stelle

laat je niet over  bluffen door  kees  triest  bel ma is beter dan word je veel  beter geholpen als hier op het forum 
Haay josuha,

als je naar het klantenservice belt is het eigenlijk nog veel erger...... daar word je onbeschoft behandelt en niet goed geholpen (niet alle medewerkers trouwens!!) maar alsnog bedankt voor het tip!!!

en weetje echt zeker dat ik niet naar kees-jan moet luisteren???
Reputatie 8
Badge +17
@Geboren-in-1998: je MOET helemaal niets natuurlijk ;)

en ik luister ook niet naar personen die mij niet bij mijn naam noemen, ik ben vernoemd naar mijn beide opa's en daar ben ik trots op...

(en dat is niet persoonlijk naar josuha56, maar naar álle personen die dat niet doen...)

hoe komt het dat jij als 14 jarige geen huiswerk hebt? ik heb er hier twee van (om-en-nabij) jouw leeftijd en die bulken van het huiswerk...

hoe je mensen kan helpen? als je voorbeelden wil, kijk/lees je mee met Laïla, Daphne, Denise, Jeroen en Hugo van het webcare-team en Franzki en ik proberen ook een handje te helpen... (al wordt dat niet door iedereen gewaardeerd)
Edit@
Kees-jan heeft me tips kunnen geven!  dus is het toch goed gekomen!! (:
Reputatie 8
Badge +17
Je hebt een PB (persoonlijk bericht), kijk in je mail ;)
Zucht.... kunnen dit moderators het lezen en het maar sluiten alsjeblieft!!!
en ik zal in het vervolg toch maar even eerst goed nadenken..... zucht...
maar zo heb ik toch wat geleerd van kees-jan  en toch tips kunnen krijgen!! :D

maar als ik in ieder geval zie dat er af en toe niet gereageert word zal ik toch gaan melden! of anders lopen er meer en meer klanten weg..... 🙂
Reputatie 3
Badge +1
@josuha56,

Wat jammer dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u in totaal 43 posts heeft geplaatst. Met een groot deel hiervan bent u geholpen door bijvoorbeeld Jeroen, Franzki, Kees-Jan en andere forumgebruikers. Wij streven er altijd naar om de forumvragen z.s.m. te behandelen. Als uw vraag spoed heeft dan is het natuurlijk altijd mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice.

Denise
Het nadeel van die klantenservice is alleen dat je lang in de wacht gezet wordt, je belkosten enorm stijgen, etc...

Maare... https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/ellende-29278/#post304372 ... Reactie zou fijn zijn 🙂.

Grtz Birthe
Weten jullie wel uberhaubt waarom ik nooit contact opneem met de klantenservice? omdat die slecht en onprofessioneel en onbeschoft zijn! :)

dus daarom doe ik het altijd via deze weg! hier word ik wel goed en vriendelijk geholpen temminste!!..
Badge +1
@josuha56,

Wat jammer dat u dit zo ervaart. Ik zie dat u in totaal 43 posts heeft geplaatst. Met een groot deel hiervan bent u geholpen door bijvoorbeeld Jeroen, Franzki, Kees-Jan en andere forumgebruikers. Wij streven er altijd naar om de forumvragen z.s.m. te behandelen. Als uw vraag spoed heeft dan is het natuurlijk altijd mogelijk om contact op te nemen met de klantenservice.
denise is zekers blond en beetje te arrogant ik ben tot nu toe amper te woord  gestaan dus hoe jij bij  die verzinselen komt dat ik geholpen zou zijn geen ideeeee je bent schijnbaar een te fantasie rijk persoon ma daar houd het ook mee op denise.
Denise
???????????????????????
Reputatie 8
Badge +16
denise is zekers blond en beetje te arrogant ik ben tot nu toe amper te woord  gestaan dus hoe jij bij  die verzinselen komt dat ik geholpen zou zijn geen ideeeee je bent schijnbaar een te fantasie rijk persoon ma daar houd het ook mee op denise.

Beste Jos...

Zo praat je niet tegen een Telfort Webcare-medewerker.