beantwoord

Eén profiel voor zowel vast- als mobiel abonnement?

• 28 juli 2018
  • 4 reacties
  • 1152 keer bekeken

Reputatie 1
Goede avond, klopt het dat je voor je vaste aansluiting (abonnement) en mobiele abo. slechts één profiel kan aanmaken? Als ik namelijk in "mijn profiel" kijk, dan zie ik alleen mijn mobiele telefoonnummer vermeld, terwijl ik toch met de gegevens van mijn vaste aansluiting ben ingelogd. Ik zou verwachten dat ik het telefoonnummer zou zien dat bij mijn vaste abonnement dus ook vaste telefoon hoort. Enfin, ik zie uit naar het antwoord. Een heel fijn weekend verder.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 28 juli 2018, 21:40

Hoi Snuf
Als zeker wil dat je alle info correct hebt staan kan je het veld opmerkingen vullen met
Postcode en huisnummer
Klantnummer vast
klantnummer mobiel
Tel vast
Tel mobiel
etc
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Bedankt Nelly, ik heb nu alles wel zo'n beetje ingevuld, dus als het goed is nu compleet. Vriendelijke groet.
Hoi Snuf
Als zeker wil dat je alle info correct hebt staan kan je het veld opmerkingen vullen met
Postcode en huisnummer
Klantnummer vast
klantnummer mobiel
Tel vast
Tel mobiel
etc
Je hebt maar 1 profiel.
De gegevens, klantnummers, telefoonnummers, etc moet je zelf invullen. 😊
Reputatie 1
Hallo Nelly, leuk om jou ook hier weer tegen te komen. In mijn profiel staat alleen mijn mobiele nummer vermeld, en dus ook maar één klantnummer. Als ik dus iets vraag over een onderwerp dat met mijn vaste aansluiting te maken heeft, kan dan Telfort wel zien dat ik het ben, omdat ik mobiel een ander klantnummer heb. Het zou gekoppeld kunnen zijn natuurlijk, automatisering hebben we niet voor niets, maar toch even checken. Groetjes.

Reageer