e-mail contact met Telfort

• 12 december 2016
  • 16 reacties
  • 6436 keer bekeken

Waarom is het niet mogelijk om een gewoon e-mail bericht naar Telfort te sturen?

16 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kunt hier op het forum ook je vraag stellen en het klopt dat telfort geen mailadres heeft
Reputatie 3
Badge
Maar hiermee wordt niet de vraag beantwoord waarom Telfort geen e-mail adres heeft. Ik vind dat het forum zo langzamerhand verwatert in een klachtenplatform en eigenlijk niet meer waard is om te volgen.
Mijns inziens is een forum een vraag en antwoord medium voor en door gebruikers.
Reputatie 6
Badge +7
Eigenlijk is het ook logisch dat ze geen e-mail adres hebben er zijn genoeg andere kanalen om hun te bereiken en waarom ik het logisch vind zit in het feit dat Telfort dan wel erg veel vragen krijgt en veel spam berichten en een persoonlijke benadering zoals telefonisch is veel prettiger om het een en ander eventueel uit te leggen en of te onderbouwen en of persoonlijke aanbieding te kunnen doen. (praat makkelijker)
Reputatie 3
Badge
Dat vind jij fijner, makkelijker en prettiger, anderen prefereren e-mail contact. Spam is te voorkomen door een contactformulier te gebruiken zoals in het verleden ook mogelijk was.
Ik zie geen logica in het ontbreken van een e-mail / contactformulier mogelijkheid. Integendeel.
Reputatie 8
Badge +17
Of het nog werkt durf ik niet te zeggen, maar niet geschoten is altijd mis

https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
die werkt al tijden niet
Nee, helaas niet.:(
Reputatie 8
Badge +17
Nee, helaas niet.:(

Lijkt me het beste om je vraag hier op het forum te plaatsen, je hoeft daarin je gegevens niet prijs te geven niet eerder dan dat een moderator van Telfort dat in een prive bericht aan je vraagt.
Badge +2
Hi Vuurtoren1961, welkom op het forum! Heb je inmiddels al contact gehad met een collega van mij? Anders help ik je graag alsnog. In een privébericht kun je het probleem omschrijven, aangevuld met jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer. Na ontvangst doe ik mijn best zsm te reageren.
heel irritant dat je zelf geen reactie kunt geven per mail
Wilde bv en andere simkaart, maar kon dit nergens regelen.
Heb uiteindelijk mijn abonnement maar verlengt Simkaart is volgens overzicht bestelling op 18 december verstuurd, maar vandaag 21 zat hij nog steeds niet bij de post
Badge +13
heel irritant dat je zelf geen reactie kunt geven per mail
Wilde bv en andere simkaart, maar kon dit nergens regelen.
Heb uiteindelijk mijn abonnement maar verlengt Simkaart is volgens overzicht bestelling op 18 december verstuurd, maar vandaag 21 zat hij nog steeds niet bij de post

Ik snap dat het wat irritatie opwekt. Hoe meer snelle digitale contactmogelijkheden, hoe beter.

Omdat we het klanten zo gemakkelijk mogelijk willen maken door online de beste service te bieden hebben we de site zo ingericht dat je in de meeste gevallen zelf het antwoord kunt vinden. Daarvoor kan je hier terecht: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service.htm.

Hier vind je bijvoorbeeld hoe je een vervangende simkaart aanvraagt, namelijk via Mijn Telfort: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm. Als de verzending te lang duurt, kun je ook langs een Telfort-winkel voor een simkaart.

We hopen in 2017 een nieuwe online contactmogelijkheid te lanceren. In de tussentijd vind je hier de manieren waarop je contact met ons kunt opnemen: https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm. Een topic starten op het forum is er een van!
Badge +13
die werkt al tijden niet

Kun je aangeven wat er niet werkt? Wat voor foutmelding zie je staan?
Badge +13
Inmiddels heb ik begrepen dat er in sommige gevallen / voor sommige klanten de foutmelding 'parameter input error' verschijnt. De ontwikkelaars geven aan dat dit een algemene foutmelding is. De vraag van hen is om dit door te geven met behulp van de 'Feedback'-knop aan de rechterkant van het scherm. Op dit moment werkt deze knop niet op deze pagina. Daar wordt aan gewerkt.
Reputatie 1
Ik moet toch even iets kwijt mbt deze topic.
Ben net door het menu gegaan van “mijn tv-ontvanger werkt niet goed”. Indien je het menu volledig doorloopt, krijg je uiteindelijk een scherm te zien met mogelijkheden om met Telfort in contact te komen. Wat schetst onze verbazing.....er staat o.a. ook de keuze van mailcontact met Telfort! Beetje slordig!
Ik, en vele anderen, zouden graag zien dat de mogelijkheid weer geboden wordt aan de klant.....ik zit zelf momenteel met een internet probleem die ik het liefst direct per mail zou willen behandelen. Vind het forum en de chat functie daar geen platform voor.
Mvg vwt3
Badge +13
@vwt301

Dank voor de feedback. Da's gek!
Wil je me vertellen waar je dit hebt gelezen? Kun je de link met me delen?
Reputatie 1
Hi Jürgen,
Ik ga kijken of ik je dat binnenkort de link kan geven.

Reageer