beantwoord

De Apple iPhone 11 64GB Zwart verlengd en al bijna 2 weken niet op voorraad

• 16 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 418 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo telfort,

Laat ik voorop stellen dat ik jarenlang een tevreden klant ben bij telfort. Maar op het moment van verlengen van mijn nieuwe telefoon de Apple iphone 11 64GB zwart ben ik helaas wat teleurgesteld.

Op de 1e plaats vind ik het jammer dat mijn eigen bestelling zolang duurt zonder dat bij aanschaf van mijn bestelling hierin duidelijkheid wordt verschaft. Er werdt niet aangegeven dat het product niet op voorraad was.

Verder vind ik niet dat ik goed geïnformeerd word met een kort bericht en mail over dat het product niet op voorraad is. Een KLANT wil graag duidelijkheid over de duur van het product, dus over een tijdstip dat het wel bij mij wordt bezorgd! Niet bijna 2 weken lang dat het niet op voorraad is!

Tot slot, ben ik ook nog eens teleurgsteld in jullie telefonische klantenservice. Ik wordt vriendelijk te woord gestaan en heb allereerst op contact gehad op maandag 7-10 over mijn bestelling. De meneer vertelde mij dat mijn bestelling vrijdag 11-10 gepland stond. In de tussentijd niks gehoord behalve via mail dat het product niet op voorraad was. Met mijn toezegging ging ik er vanuit dat het product er vrijdag zou zijn, maar helaas bleek dit niet zo te zijn. Vrijdag 11-10 weer gebeld met de klantenservice en deze meneer vertelde dat hij helemaal niet kan zien wanneer een product aankomt….. Wederom een teleurstelling met mijn nieuwe bestelling.

Wat kwijt wil en wat ook op ander forums terugkomt is dat er totaal geen duidelijkheid is over een bestelling alleen dat er iets niet komt. Ik hoop dat iemand mij enige duidelijkheid kan geven?

Hopelijk kunnen jullie hierin ook rekening mee houden naar andere klanten?

Groetjes, P

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 oktober 2019, 10:47

Nee helaas niet. Ik had je die informatie ontzettend graag gegeven, maar daartoe heb ik geen inzicht. Het is helaas nog even afwachten. Je krijgt zeker bericht van ons wanneer het toestel gaat worden bezorgd. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1

Hallo telfort, Ik hoop toch wel dat ik een reactie krijg van jullie?

Reputatie 8
Badge +11

Ongetwijfeld, maar je bent hier op een forum. De vragen waar een medewerken van Telfort aan te pas moet komen worden door hun in volgorde van binnenkomst behandeld. Ze reageren zodra je aan de beurt bent.

Reputatie 1

Oke, super. Vroeg het me af omdat oudere berichten wel beantwoord werden.

Dan ben ik in iedergeval gerust gesteld.

Reputatie 8
Badge +11

Ja hoor, komt helemaal goed.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Portechkaboy, welkom hier bij ons op het Forum. 

Ik kan mij jouw frustratie goed voorstellen. Je hebt een nieuwe telefoon besteld en wil deze graag zo snel mogelijk in handen hebben. Nu is het zo dat deze niet op voorraad is. Dat is erg balen natuurlijk. Voor uitlevering zijn wij ook afhankelijk van de levering vanuit de producent. Je krijgt dan een mail met dat het toestel niet voorradig is. Dit is te summier vind je waar ik wel kan inkomen, echter is op dat moment nog niet meer informatie beschikbaar. De uitlevering gebeurd dan vervolgens wie het eerst heeft besteld krijgt als eerste de bestelling. Je krijgt altijd informatie wanneer het toestel er weer is en bezorgt gaat worden. Nu zie ik dat er morgen weer een lading binnenkomt en dus ook uitgeleverd gaat worden. 

Reputatie 1

Hoi Bart,

Ja dat is inderdaad balen, maar dat ben ik helaas niet alleen.

Ik snap dat jullie, als personeel dit ook moeilijk vinden. Kan er ook geen duidelijkheid gegeven worden over waar in de virtuele rij iemand staat?

Groetjes, P

Reputatie 8
Badge +11

Nee helaas niet. Ik had je die informatie ontzettend graag gegeven, maar daartoe heb ik geen inzicht. Het is helaas nog even afwachten. Je krijgt zeker bericht van ons wanneer het toestel gaat worden bezorgd. 

Reageer