beantwoord

Datum en tijd bij reacties

• 18 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 529 keer bekeken

Reputatie 1
Het valt me op dat bij de topic en bij de reacties geen datum en tijd staat vermeld.
Alleen dat het zoveel dagen, weken of jaar geleden is dat de topic en reacties zijn geschreven.
Waarom is voor deze indeling gekozen?
icon

Beste antwoord door Doornekamp33 18 augustus 2019, 21:14

Klik maar eens op die uren, dagen, maanden, jaren.😉
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1
Ik zie het nu, verborgen.
Best wel onhandig.

Ik zie dat alleen de datum wordt vermeld, maar geen tijd.
Reputatie 8
Badge +10

Klik maar eens op die uren, dagen, maanden, jaren.😉Ik zie het nu, verborgen.
Best wel onhandig.

Is dat niet iets met 'spijkers' en 'laag water'..? 😉
Je zit toch niet te posten en te lezen met een stopwatch in je hand mag ik hopen..?
En van een weken- of maanden oude post zal de tijd van posten ook niet echt relevant meer zijn lijkt me.
Ben ik blij dat ik dat nooit gevraagd heb. Ik heb ook nooit de noodzaak gevoeld om op die aanduiding te tikken.
Ik zie ook de noodzaak er niet van in, kwam er per toeval een keer achter toen ik met mijn lompe vingers op een te klei schermpje aan het scrollen was.
En tijd is idd wel wat veel, heel soms kan een datum interesant zijn voor iets wat bij jou speelt, is het al een heel oud iets of net op gekomen.
Reputatie 1

Klik maar eens op die uren, dagen, maanden, jaren.😉Ik zie het nu, verborgen.
Best wel onhandig.

Is dat niet iets met 'spijkers' en 'laag water'..? 😉

Je zit toch niet te posten en te lezen met een stopwatch in je hand mag ik hopen..?
En van een weken- of maanden oude post zal de tijd van posten ook niet echt relevant meer zijn lijkt me.

Ik heb het over de lay-out en niet over het timen van een post.
Ik vraag het me gewoon af, omdat op vrijwel alle forums datum en tijd zichtbaar is bij een reactie.
Nogmaals het gaat mij om de lay-out.
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb geen idee waarom daarvoor gekozen is. Sterker nog: het lijkt me programma-technisch veel simpeler om een time-stamp te tonen dan om eerst te berekenen hoe lang het geleden is.
Het is natuurlijk een berekeningetje van niets, maar toch overbodig.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Axl79, eerlijk gezegd weet ik het niet. Ik vermoed dat het zo bedacht is door de makers van het Forum. Al kan ik mij ook voorstellen en dat is mijn gedachte, dat je zo snel kunt zien hoe recent iets is. Dat is voor mij logischer dan een datum et tijdsaanduiding.

Reageer