beantwoord

Continu wachtwoord resetten bij inloggen Forum

• 5 november 2019
  • 9 reacties
  • 454 keer bekeken

Reputatie 1

Waarom moet ik bij het inloggen op het forum telkens opnieuw mijn wachtwoord resetten?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 18:02

Hoi @veenkar, ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen. Helpen de tips? En klopt het dat je inlogt met jouw e-mailadres? Je moet daar jouw gebruikersnaam Veenkar gebruiken. Lukt het dan?

Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +12

Aha, vandaar. Top. :)

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @veenkar, ik zie dat je al aardig op weg bent geholpen. Helpen de tips? En klopt het dat je inlogt met jouw e-mailadres? Je moet daar jouw gebruikersnaam Veenkar gebruiken. Lukt het dan?

Reputatie 1

Dit is wat ik telkens krijg als ik wil inloggen op het forum. Dan moet ik : “wachtwoord vergeten?” aanklikken, mijn mailadres opgeven en dan kan ik pas mijn wachtwoord opnieuw opgeven en inloggen. Het wachtwoord onder de rode stippen is dezelfde als welke ik opgeef later.

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy gegevens

Reputatie 8
Badge +18

Zet je wel een vinkje bij het hokje onthouden 

Reputatie 1

Ja, dat vinkje zet ik er altijd bij. Alleen bij dit voorbeeld niet.

Dus ook na het zetten van het vinkje krijg ik te zien: controleer gebr.naam, enz. en dan moet ik via de ontvangen email weer het w.w. opgeven en dan kan ik eindelijk het forum in.

Reputatie 8

Maak de cache van je browser eens schoon.
(En gebruik eens een andere browser, zoals eerder voorgesteld).

Reputatie 1

Ja, inderdaad. Heeft geholpen. In mijn w.w. manager stond van vroeger nog een andere naam.

Bedankt.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @veenkar , waar je bij inloggen, wifi, telefoon, modem, MijnTelfort, webmail of anderszins?

Reputatie 8
Badge +18

Waarom moet ik bij het inloggen op het forum telkens opnieuw mijn wachtwoord resetten?

Probeer het eens met een andere browser wellicht dat het wachtwoord voor het forum dan niet steeds opnieuw te worden ingevuld

Reageer