contact met telfort ?

• 3 mei 2013
  • 1 reactie
  • 3015 keer bekeken

Badge
Al een tijdje ben ik bezig om wat dingen opgelost te krijgen met telfort.
Ik heb een probleem met mijn snelheid van mijn mobiele internet, heb de internetversneller erbij genomen, maar dit heeft geen of weinig resultaat.
Heb een klacht hierover ingestuurd, krijg per sms de vraag om wat gegevens van speedtest door te sturen, echter op de sms kan je niet reageren; het nummer is niet in gebruik?
Krijg vervolgens een mail van telfort, met de vraag om de gegevens van speedtest via de mailfunctie van die app te sturen, echter geen emailadres maar een weblink ? Het adres waar de mail vandaan komt is noreply@telfort.nl, dit schiet ook niet echt op.

oh ja het internet is niet sneller dan zo'n 2 Mbs terwijl dit tot 7 Mbs zou moeten zijn, terwijl het vaak nog trager is , zo'n 1,5 Mbs ( dit alles met versneller)

Klacht is geregistreerd in de telfortshop in beverwijk, kreeg daar het standaard verhaal over afstand tot de mast, hoeveel gebruikers er op dat moment gebruik van maken enz , Maar al doe ik om 03:30 uur 's nachts een test zijn de resultaten ook slecht.
Ik heb een HTC desire, laatste firmware er op!

Blijkbaar moet je eerst voor 10 cent/min bellen , dit moet toch wat klantvriendelijker kunnen???

Vraag naar welk emailadres kan ik de gegevens van de speedtest app sturen???

m.vr.gr rob...

1 reactie

Badge +2
Al een tijdje ben ik bezig om wat dingen opgelost te krijgen met telfort.
Ik heb een probleem met mijn snelheid van mijn mobiele internet, heb de internetversneller erbij genomen, maar dit heeft geen of weinig resultaat.
Heb een klacht hierover ingestuurd, krijg per sms de vraag om wat gegevens van speedtest door te sturen, echter op de sms kan je niet reageren; het nummer is niet in gebruik?
Krijg vervolgens een mail van telfort, met de vraag om de gegevens van speedtest via de mailfunctie van die app te sturen, echter geen emailadres maar een weblink ? Het adres waar de mail vandaan komt is [email]noreply@telfort.nl[/email], dit schiet ook niet echt op.

oh ja het internet is niet sneller dan zo'n 2 Mbs terwijl dit tot 7 Mbs zou moeten zijn, terwijl het vaak nog trager is , zo'n 1,5 Mbs ( dit alles met versneller)

Klacht is geregistreerd in de telfortshop in beverwijk, kreeg daar het standaard verhaal over afstand tot de mast, hoeveel gebruikers er op dat moment gebruik van maken enz , Maar al doe ik om 03:30 uur 's nachts een test zijn de resultaten ook slecht.
Ik heb een HTC desire, laatste firmware er op!

Blijkbaar moet je eerst voor 10 cent/min bellen , dit moet toch wat klantvriendelijker kunnen???

Vraag naar welk emailadres kan ik de gegevens van de speedtest app sturen???

m.vr.gr rob...

Na het weekend kan Telfort Webcare je wellicht hier helpen.

Overigens zou ik je wel adviseren je simkaartje even in een ander toestel te doen en het daar ook mee te proberen. Zo sluit je de factor 'toestel' ook uit.

Hoe lang heb je overigens je huidige simkaartje al?

Last but not least: afstand tot de mast, drukte e.d. hebben inderdaad effect. Op www.coveragechecker.nl kan je op basis van de postcode zien wat er in jouw omgeving aan snelheden mogelijk zou moeten zijn. Dan blijft staan dat van invloed zijn: drukte, toestel, simkaart, weer, e.d. Vandaar dat de VerSneller een snelheid tot 7MB/s biedt. Die 7MB zal je op best wel wat plekken halen, maar niet overal. Het kan ook zijn dat je op veel plekken 1,5 - 4MB haalt. De VerSneller zorgt ervoor dat je overal het maximaal haalbare haalt, en vergroot je uploadsnelheid ook drastisch (van 0.1MB naar max 2MB).

Reageer