beantwoord

Cadeautje activeren lukt niet

  • 17 mei 2016
  • 3 reacties
  • 1049 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Stephen,

Ik kreeg deze mail:
Beste mevrouw Kleijn,
Wij danken u hartelijk voor uw feedback.
Mocht u aangegeven hebben ontevreden te zijn, een expert te willen spreken of een tip te willen ontvangen dan nemen we binnen 2 weken contact met u op.
Heeft u het Telfort cadeautje gekozen?
Dan kunt u dat cadeautje activeren via mijntelfort.nl

Ik heb voor het cadeautje gekozen maar het cadeautje activeren lukt niet.
Sterker nog ik zie het niet en weet dus ook niet wat het cadeautje is.
Naar aanleiding van jouw eerdere reactie heb ik de cache geleegd en het tevens geprobeerd in twee verschillende browsers, Chrome en Edge.
Heb je nog een andere oplossing of tip?

Alvast bedankt en groet,
Karina
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 19 mei 2016, 22:44

Dat gebeurt vaker, daarom heeft webcare hiervoor een speciaal topic gestart.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-cadeautje-activeren-lukt-niet-57128/index1.html#post496011
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Dat gebeurt vaker, daarom heeft webcare hiervoor een speciaal topic gestart.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-cadeautje-activeren-lukt-niet-57128/index1.html#post496011
Reputatie 1
Dat gebeurt vaker, daarom heeft webcare hiervoor een speciaal topic gestart.

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-cadeautje-activeren-lukt-niet-57128/index1.html#post496011


Hi Nelly,

Na contact met telfort is het probleempje naar volle tevredenheid opgelost.

Groetjes Karina
Fijn!
En bedankt voor het terug koppelen. 🙂