Binnen 1 tot 2 dagen terugbellen na klacht?

  • 28 mei 2015
  • 1 reactie
  • 1179 keer bekeken

Ik heb via de klantenservice een gegronde klacht ingediend en zou hierover binnen 1 tot 2 dagen worden teruggebeld. Dit was afgelopen vrijdag. Nu ben ik zo soepel geweest om het weekend en 2de pinksterdag niet mee te rekenen, maar nu zijn deze 2 dagen toch echt wel voorbij. Ik wil graag zeer spoedig contact met jullie, want de problemen met Telfort ben ik nu wel beu.

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
@Gifmenger,

Excuses dat jij niet bent gebeld. Ik heb mijn collega's zojuist met klem verzocht om zo spoedig mogelijk contact met jou op te nemen. Hierbij sluit ik dit topic. Ik stel voor dat we contact met elkaar onderhouden in je andere topic.

Stephen