beantwoord

Biedt Telfort Live-Chat aan?

• 16 november 2012
  • 14 reacties
  • 13329 keer bekeken

Dat is wat ik mis bij Telfort, Live-Chat. Ik had bij T-Mobile info aangevraagd en gelukkig niks geen mail of telefoon. Nee daar hebben ze gelukkig Live-Chat Dus geen dagen wachten op antwoord zoals ik dat van Telfort gewend ben. Dus direct contact. Kan je vragen direct stellen en je hebt direct antwoordt. Dus Telfort wanner beginnen daar over na te denken om zelf ook aan Live-Chat te beginnen. Live-Chat Is heel klant vriendelijk.
icon

Beste antwoord door Hugo 19 november 2012, 14:52

Een goede livechat is erg kostbaar.
We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren, dus mogelijk zal hij er in de toekomst in een andere vorm wel weer komen.

Als je problemen ervaart of een andere klacht hebt dan lees ik dat graag terug in een eigen topic.

Is er iemand van Telfort?
hallo is er iemand van telfort aanwezig
Welkom op het Telfort forum! Dit topic is geen live chat. Zoek om te kijken of je vraag al eerder aan bod is gekomen en open anders een eigen topic in het juiste subforum.

Hugo
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Nee er is vermoedelijk niemand van Telfort... die zijn er maandag weer.... maar wat is je vraag?
Mijn Vraag is:
WANNEER GAAT TELFORT OOK LIVE-CHAT BINNEN HUN BEDRIJF INVOEREN.
Ik heb bijna alle Topics gelezen en zie dat de GROOTSTE FRUSTRATIE is, dat men SLECHT OF NIET BEREIKBAAR IS/ZIJN EN/OF LANG MOETEN WACHTEN OP ANTWOORDT EN DE hoge telefoonkosten eer zij CONTACT krijgen met een MEDEWERKER van TELFORT.
Met Live-Chat, haal je de FRUSTRATIE en HOGE TELEFOONKOSTEN en LANGE WACHTTIJDEN weg. Tevens behoudt je je clientele tevreden en kan je direct geholpen worden zonder HOGE BELKOSTEN.
Voorbeeld:
Ik heb 3x de Live-Chat van Nokia nodig gehad. Wachttijd totaal 2 minuten.
Ik heb de Live-Chat van T-Mobile info gevraagd over abonnementen, wachttijd 35sec.
En ik denk dat  juist in deze tijd je je clientele moet zien te behouden.
Badge +2
Een goede livechat is erg kostbaar.
We zijn altijd op zoek naar manieren om onze service te verbeteren, dus mogelijk zal hij er in de toekomst in een andere vorm wel weer komen.

Als je problemen ervaart of een andere klacht hebt dan lees ik dat graag terug in een eigen topic.

Welkom op het Telfort forum! Dit topic is geen live chat. Zoek om te kijken of je vraag al eerder aan bod is gekomen en open anders een eigen topic in het juiste subforum.

Hugo
hallo ik heb een vraag over vastbellen ik kan geen keuzemenu doen ik wil graag weten wat er aan de hand is. ik betaal wel voor alles in 1 maar vastbellen hoho maar
hallo ik heb een vraagje kan ik ook met myn abonnement de samsung s 6 nemen met myn eigen nummer behoud groeten linda
Badge +18
hallo ik heb een vraagje kan ik ook met myn abonnement de samsung s 6 nemen met myn eigen nummer behoud groeten linda

Kijk in MijnTelfort onder verlengen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/verlengen-mobiel-abonnement.htm
Webcare ik heb het ernstige vermoeden dat de titel van dit topic suggereerd dat hier live chat plaats vind.
Mischien aanpassen naar een meer vragende vorm zoals Heeft Telfort Livechat?
Het scheelt dat het niet heel druk wordt bezocht 😉
Reputatie 7
Badge +13
@Galdor, bedankt voor de tip. Heb hem aangepast.
Als het goed is komt de live chat eraan toch?
Als het goed is komt de live chat eraan toch?klopt echter dit topic is al 5 jaar oud en de oorspronkelijke titel was Livechat. Wat voor sommige bezoekers de indruk gaf dat dit topic een livechat was.
Oeps, compleet overheen gelezen...
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Mandy, dit is inderdaad al een wat ouder topic. Inmiddels bieden we LiveChat aan via telfort.nl 🙂.

Reageer