Naar nu blijkt zeer plaatselijk.
Eindelijk, na dagen kan ik weer een bericht plaatsen, nu dat ik in een andere stad ben.
(Via een internet connectie van Ziggo).
Vorige week en rond het weekend hebben een aantal werkzaamheden plaats gevonden aan de forum software. Erna werkte een aantal zaken echter nog steeds niet goed. (Daarover heb ik eerder bericht). Die problemen zouden inmiddels (opnieuw) zijn verholpen.
Maar liep wederom tegen problemen op, en kon tot nu toe helemaal geen reacties meer plaatsen.
De problemen "nu" (sinds enkele dagen) leken alleen plaatselijk of regionaal te spelen.
--Ik zag namelijk wel nieuwe reacties staan van mensen-- dus het probleem speelt niet overal.
Maar ikzelf kon al iets van 3-4 dagen geen reacties meer plaatsen.
Betreft Regio Eindhoven
Zie bijgevoegde afbeelding: The CSRF token is invalid. Please try to resubmit the form.
Geprobeerd met verschillende PC's en webbrowsers.
Evenals rechtstreekse connectie door Telfort modem/router.
(Normaal heb ik er nog een extra eigen router achter zitten).
Allemaal hetzelfde negatieve resultaat.
Omdat het plaatsen van een reactie op forum of via privébericht niet mogelijk was,
telefonisch met de klantenservice contact opgenomen en wat zaken doorgesproken.
Daar is notie van genomen en wordt doorgestuurd.
Of een en ander te maken heeft met de eerdere werkzaamheden aan het forum, of algemene telefoonstoring en aanverwante netwerkproblemen enkele dagen geleden, is moeilijk te achterhalen? Maar goed, jullie weten er nu van.
(Gisteren kon ik helemaal niet inloggen op het forum. Verbinding werd niet actief als "inlog").
Vanuit regio Tilburg kan ik nu dus wel een reactie plaatsen.
(Is met dezelfde laptop die ik eerder gebruikte thuis en negatief resultaat had).
Ben benieuwd of dat weer gaat lukken als ik einde weekend weer terug ben thuis.
Beste antwoord door Alexandra - Telfort