beantwoord

Belminuten kwijt sinds de overgang naar KPN

• 4 april 2020
  • 4 reacties
  • 164 keer bekeken

Na mijn gedwongen overstap van Telfort naar Kpn ben ik mij  opgespaarde belminuten kwijt. En bij Telfort was het zo dat als een gesprek langer duurde als 10 minuten  je maar voor 10 minuten betaalde. Bij Kpn is dit blijkbaar ook niet  meer, ik moet nu overstappen naar een duurder abonnement omdat ze alles veranderen. In de mail die we toen gehad hebben stond in dat we onder dezelfde voorwaarden over gingen. Johan

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Galdor68 5 april 2020, 00:15

Telfort is al 15 jaar een merknaam van KPN, die naam gaat nu de kast in. Je bent enkel administratief een KPN klant je hebt nu een TFT abonnement dat is een abonnement met alle Telfort voorwaarden en voordelen.

De meest voor de hand liggende reden dat je Lekker Lang Bellen kwijt bent is dat je na maart/april 2018 bij Telfort hebt verlengd.

Voor verdere inhoudelijke hulp zal je op het KPN forum moeten zijn.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/telfort-mobiel-wordt-kpn-488250

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Overstappen naar KPN is normaal gesproken een vrije keuze. Wanneer je het huidige abonnement door had laten lopen zonder verlenging dan is er niets veranderd aan de voorwaarde.

kan je dus uitleggen wat je bedoeld met gedwongen overstap

Telfort is overgenomen door kpn, daardoor is elke telfort klamt kpn klant geworden

Telfort is al 15 jaar een merknaam van KPN, die naam gaat nu de kast in. Je bent enkel administratief een KPN klant je hebt nu een TFT abonnement dat is een abonnement met alle Telfort voorwaarden en voordelen.

De meest voor de hand liggende reden dat je Lekker Lang Bellen kwijt bent is dat je na maart/april 2018 bij Telfort hebt verlengd.

Voor verdere inhoudelijke hulp zal je op het KPN forum moeten zijn.

https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/telfort-mobiel-wordt-kpn-488250

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Johan1971, welkom bij ons op het forum. Zoals je het omschrijft vermoed ik hetzelfde als Galdor hierboven, maar omdat alle mobiele Telfort abonnementen sinds 26 januari overgezet zijn naar KPN kan ik er hier niets meer over inzien. Als je jouw vraag stelt bij KPN, bijvoorbeeld op het KPN forum, kunnen de collega's daar met je meekijken naar de situatie.

Reageer