Antwoord markeren van een ander?

• 5 mei 2017
  • 13 reacties
  • 1076 keer bekeken

Je hebt het beste antwoord gemarkeerd

Hoe kan iemand, ik, zijn eigen reactie markeren als antwoord??
Ik ga ff een patatje moeilijk bestellen..:P

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dacht dat alleen de topic starter dat kan
Patatje moeilijk voor meneer? 😃
Reputatie 8
Badge +2
Hi Friesian, goed punt! Om een antwoord te geven op je vraag: alleen de moderators en de topicauteur kunnen een antwoord markeren. De screenshot laat alleen een gemarkeerd antwoord zien en niet wie het antwoord gemarkeerd heeft. Kun je ook een screenshot sturen waarin duidelijk wordt dat iemand anders het antwoord kan markeren van een ander? Als dat zo is, dan is dat inderdaad gek en dan ga ik het melden bij de beheerders van ons platform.
Ook een patatje moeilijk voor meneer? De frietboer hep ut ur mar druk mee..:P;)
Michael, krijgt paerdjuh nu als beloning suikerklontjes? ;):)🆒
Onder ons gezegd, het antwoord was me al bekend...:8:)

Note..
De 1e bijlage was met inlog is nog steeds identiek.
De 2e, laatste, is zonder inlog.
Ik zie het anders....
Nog even dit..op mijn profielpagina staat je, dus in dat geval ik. Kan bij een ander ook gebeuren.

Niet inlog.
Friesian heeft het beste antwoord gemarkeerd?? Sorry huh?

Persoonlijk zou ik als antwoord gemarkeerd beter vinden. 🙂
Een willekeurig voorbeeld. Ik kijk op profielpagina van een forumlid.
Franzki.....ook een patatje moeilijk? ;)

Hi Friesian, goed punt! Om een antwoord te geven op je vraag: alleen de moderators en de topicauteur kunnen een antwoord markeren. De screenshot laat alleen een gemarkeerd antwoord zien en niet wie het antwoord gemarkeerd heeft. Kun je ook een screenshot sturen waarin duidelijk wordt dat iemand anders het antwoord kan markeren van een ander? Als dat zo is, dan is dat inderdaad gek en dan ga ik het melden bij de beheerders van ons platform.
@Michael - Telfort
Is er nog nieuws te melden? Wordt dit aangepast? Graag een terugkoppeling.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Friesian! Goed punt. Ik heb de leverancier van het forum verzocht om dit na te kijken. Zodra ik iets van hen hoor, laat ik het je weten! 🙂
Heeft hier nog iemand van Telfort naar geinformeerd? Graag terugkoppeling.
Badge +13
Hi @Friesian

Zoals Michael al aangaf: alleen de moderators en de topicauteur kunnen een antwoord markeren. Het ging dus puur om de bewoording op het forum en die is een paar maanden geleden al aangepast. Voorheen stond er "heeft een vraag als beantwoord gemarkeerd", en dat is geworden: "heeft de volgende vraag beantwoord".
Hoi @Jurgen - Telfort toen ik keek, stond en nu staat er nog steeds via mijn profiel - je hebt het beste antwoord gemarkeerd.

Dus niet een moderator en ook niet de auteur, maar ik.
Badge +13
En nu? 🙂
Magnificent, helemaal correct. 🆒
Zowel uitgelogd als ingelogd correcto.

Reageer