beantwoord

Afmelden mail Forum

• 27 december 2018
  • 6 reacties
  • 850 keer bekeken

Ik hen alles in mijn forum account op nee gezet maar toch blijf ik mail ontvangen? Wie weet hoe ik het kan uitzetten?

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door GJC 29 december 2018, 11:21

Dan heb je je (al dan niet bewust) geabonneerd op een subforum. In bijgevoegd voorbeeld zie je "Internet" met rechts de knop Abonneren. Als je op dat subforum geabonneerd bent wijzigt die tekst in Afmelden.
Even checken van welke categorie de meldingen komen en daar dus afmelden.

Bekijk reactie

6 reacties

Als het gaat om een topic die je zelf hebt gestart op niet meer volgen oid klikken.
En waar zou dat moeten staan dan?
Onderaan het start bericht zelf.

Als iemand je noemt dus zo @Avalon krijg je vaak ook een email aankondiging ik ben er nog niet uit of dit uit kan en zoja hoe of ik ben dat alweer vergeten deze vraag is vaker voorbij gekomen.
Die stond ook al uit.... daarboj krijg ik ook mail van topics die andere zijn gestart...
Reputatie 8
Badge +11
Dan heb je je (al dan niet bewust) geabonneerd op een subforum. In bijgevoegd voorbeeld zie je "Internet" met rechts de knop Abonneren. Als je op dat subforum geabonneerd bent wijzigt die tekst in Afmelden.
Even checken van welke categorie de meldingen komen en daar dus afmelden.

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Avalon, je krijgt nog steeds mail van ons Forum begrijp ik zonder dat je dat wilt. Alle instellingen staan uit, echter ontvang je nog steeds mail. Heb je nog naar de tip van GJC gekeken? Dat is vermoedelijk de oplossing. We zijn benieuwd.

Reageer