Aan Telfort

• 18 september 2012
  • 1 reactie
  • 1664 keer bekeken

Badge
Telfort,

Als jullie al die klachten met betrekking tot het opzeggen van abonnementen lezen, brand er dan geen lichtje.
Er zou toch dan een betere communicatie intern moeten plaats vinden om dit soort klachten op een juiste manier met jullie klanten af te kunnen handelen?

Hoe ik bepaalde onderwerpen lees. Heb ik het Idee dat deze forum een uitlucht platform is, waar men zijn hart kunnen uitluchten. En dat Telfort er naar kijkt.
Of bepaalde advies als antwoord geeft maar dat alsnog de klant een brief of etc moeten sturen.

Jullie zouden ook bijv. de onderwerpen op klantnummers kunnen zetten of te wel de klant logt in met zijn klantnummer en zo zien jullie ook in jullie klant bestand wat er gaan de is er zou er eerder actie ondernomen kunnen worden.

Althans mijn advies/mening.

Zelf heb ik ook een onderneming, en komen dit soort problemen ook vaak voor bij klanten, en daar zijn wij de expert in, om dit soort dingen te voorkomen en te verbeteren.

1 reactie

tss ik ben een nieuw klant en ik kan niet eens inloggen op mijntelfort.nl om internet te activeren.. Een Slecht Begin telfort!!

Reageer