Inloggen

hedyharts Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten hedyharts heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee
Reacties: 22

7 december 2016, 12:12

Het lukt me elke keer niet om in te loggen. Hij geeft aan dat mijn wachtwoord niet correct is. En dan klik ik maar weer op wachtwoord vergeten en voer ik elke keer weer hetzelfde wachtwoord in en dan kom ik er weer in. Maar de eerst volgende keer lukt het weer niet.
  • jimny

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jimny heeft ontvangen van andere leden.

Forum topper
    Reacties: 8004
    Allesweter

Allesweter

Piekfijn

Piekfijn

Mijn Telfort

Mijn Telfort

7 december 2016, 17:22

Bedoel je het inloggen op het forum dan kun je het beste de cookies eens verwijderen
    Carpe Diem
  • hedyharts Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten hedyharts heeft ontvangen van andere leden.

Schrijft lekker mee

8 december 2016, 16:32

Geen idee hoe dat moet. Ik login vanaf mijn mobile telefoon en wijzig elke keer mijn wachtwoord om in te kunnen loggen. Ik heb ook al een ander wachtwoord geprobeerd, maar dat maakt niets uit.
  • Gralapalfe

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Gralapalfe heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer
    Reacties: 4

11 januari 2017, 21:01

@Hedyharts.

Als je nog steeds met dit probleem zit heb ik misschien de oplossing. Bij mij is dat op de computer ook al een tijdje zo. Gewoon inloggen gaat niet meer maar als ik vanaf de mail inlog die je vertelt dat er een factuur klaar staat lukt het mij wel.
    Vraag me niet waarom hoor, het is al een aantal maanden een heel raar gedoe bij Telfort, ze communiceren ook niet echt meer. Alleen de webcare hier een beetje maar ja sales en klantenservice zijn denk ik weg-georganiseerd (is dit een woord?) of zo, Tot een aantal maanden geleden ging dat nog goed en prettig maar ineens was het afgelopen.
    Hopelijk helpt dit een beetje.
  • hedyharts Auteur

Schrijft lekker mee

12 januari 2017, 07:41

Ik zit idd nog steeds met dit probleem. Vind het ook vreemd dat hier nog helemaal niet op gereageerd is door een medewerker. Nu heb ik ook weer in moeten loggen door op wachtwoord vergeten te klikken.
  • Gralapalfe

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Gralapalfe heeft ontvangen van andere leden.

Nieuwkomer

12 januari 2017, 11:49

Ik weet niet wat er aan de hand is bij Telfort, ze communiceren ook niet meer (gek voor een telecombedijf ;-))
    Ben aan het kijken waar naartoe over te stappen want ik ben veel te bang dat er nu grote problemen komen en ze reageren nergens op.

Zoals ik zei lukt inloggen mij wel als ik dat mailtje ontvangen heb dat er een factuur klaar staat, in dat mailtje zit ook een inlog link en als ik die gebruik kan ik wel gewoon inloggen. dat mailtje heb ik bewaard om in te loggen als ik dat wil.

Succes
  • hedyharts Auteur

Schrijft lekker mee

13 januari 2017, 09:31

Ook via die manier lukt t mij niet. Ik heb het nog niet vanaf de computer geprobeerd.

Over het algemeen wordt ik goed geholpen. Op een andere vraag is er gewoon gereageerd. Telefonisch contact werkt beter.

Ik kan je Ziggo in ieder geval niet adviseren.
  • Gralapalfe

Nieuwkomer

13 januari 2017, 14:46

Da's jammer, bij mij lukt het zo wel. Ik ga het toch maar eens bij een andere provider proberen. Vind het wel jammer want het ging zo'n 5 jaar goed bij Telfort met de communicatie ondanks de problemen. Sinds een maand of 6 is het knudde. Kreeg twee jaar veel korting omdat ik al zo lang abonnee was. Ineens zijn ze veel duurder geworden en krijg veel minder korting.
    Succes met het inloggen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.