Sticky Nieuws

We vernieuwen Webmail

  • 23 december 2019
  • 83 reacties
  • 3722 keer bekeken
We vernieuwen Webmail
Reputatie 8
Badge +11

Achter de schermen is er hard gewerkt om de e-mail te verbeteren, met een vernieuwde webmail. Bij KPN was de uitrol hiervan al gestart, inmiddels is dit voor ons ook het geval. Als het voor jou wordt omgezet, krijg je hier bericht over. De komende maanden zetten we alle mailboxen over naar dit nieuwe platform. Als voorbereiding op de overgang naar KPN zal de webmail al in KPN stijl zijn.
 

De nieuwe inbox​​​​​

 

Belangrijkste wijzigingen

  • De opslag is vergroot naar 15GB per mailbox (dat was 1GB).
  • De webmail is nu geschikt voor tablets/smartphones. Op welk apparaat je de webmail ook opent, de layout past zich daarop aan.
  • Bijlagen worden in een voorbeeld getoond. Je kunt nu in je browser foto's, office bestanden en PDF's bekijken zonder ze eerst te downloaden.
  • Heb je het in de tekst over een bijlage toevoegen maar ben je dit vergeten? Dan krijg je nu eerst een waarschuwing wanneer je de mail probeert te verzenden. Zo ziet dat er uit.
  • Uitgebreide mogelijkheden om spam te rapporteren. Dit kan via de webmail (met de knoppen "spam" en "geen spam") of via IMAP (door de mail te verplaatsen vanuit of naar de spammap)
  • Veiligheid: afbeeldingen worden niet automatisch geladen en bij de instellingen kun je zien welke apparaten zijn ingelogd op de webmail. Als je hier iets ziet wat je niet vertrouwt kun je dit apparaat uitloggen (wijzig dan ook direct je wachtwoord!).
  • Categorieën: Standaard zie je de categorie "nieuwsbrieven", waarin veel bekende nieuwsbrieven automatisch in worden geplaatst. Je kunt zelf categorieën toevoegen. Door een mail naar de nieuwe categorie te slepen krijg je de keuze om in het vervolg automatisch deze mails te verplaatsen.

De eerste keer inloggen

De eerste keer dat je de nieuwe webmail bezoekt word je begroet met twee pop-ups. In de eerste kun je de naam van de afzender instellen voor alle aliassen. Je kunt dit later altijd aanpassen in de instellingen.

 

De naam instellen

 

Verder zie je (ook eenmalig) een pop-up over een rondleiding. Hierin krijg je een korte samenvatting te zien van alle nieuwe functionaliteit.

Start een rondleiding

 

Categorieën

Met categorieën wordt de webmail een stuk overzichtelijker, vooral als je veel mail ontvangt. De categorie "Nieuwsbrieven" is al aangemaakt, hierin komen automatisch een groot aantal bekende nieuwsbrieven terecht. Je kunt zelf categorieën toevoegen en bewerken. Denk aan "Social" voor alle Twitter/Facebook/Instagram notificaties, of "Telfort forum" voor de mails vanuit het forum.

 

Categorieën instellen

 

Categorieën configureren

 

Geen fan van categorieën? Geen probleem, je kunt het met een druk op de knop uitschakelen. Wil je alleen bepaalde mails niet in een categorie hebben? Sleep deze mail dan uit de categorie naar de inbox. Je krijgt dan de keus om dit permanent te doen voor die afzender.

 

Spam

De nieuwe webmail bevat knoppen om "Spam" en "Geen spam" te melden. Meld je vaak mails aan die inderdaad spam zijn? Dan zien we jouw meldingen als betrouwbaarder en krijgen die meer waarde in het bepalen of mail doorgelaten moet worden. Andersom kun je mails die als spam worden aangezien markeren als "Geen spam". Hiermee voorkomen we 'false positives'. Dit werkt ook zonder de webmail. Als je gebruik maakt van IMAP heeft het verplaatsen van een mail van/naar de spammap hetzelfde effect.

 

Veelgestelde vragen

  • Hoe pas ik de indeling aan?
    Klik rechtsboven op de knop Weergave. Hier vind je instellingen om het leesvenster, de mappenstructuur en andere onderdelen weer te geven of te verbergen, zodat je de indeling helemaal naar jouw smaak kan aanpassen.
  • Hoe markeer ik een bericht als spam?
    Selecteer een of meerdere berichten en klik op het icoontje met het verbodsbord: 🚫
    Of sleep de mail naar de spammap.
  • Hoe geef ik aan dat een bericht geen spam is?
    Als een bericht onterecht in de spam-map terecht is gekomen kun je die selecteren en klikken op het icoontje met het duimpje omhoog: 👍
    Je kun de mail ook slepen naar de inbox.
  • Hoe blokkeer ik een afzender?
    Selecteer de e-mail, klik op het hamburgermenuutje (drie horizontale lijnen) en kies voor Blokkeer Afzender. Om de lijst van geblokkeerde afzenders te beheren ga je naar de instellingen (⚙️), kies voor “E-mail”, vervolgens “Geblokkeerde afzenders”. 
  • Hoe maak ik een distributielijst aan?
    Een distributielijst staat voor een groep afzenders die je in één keer kunt mailen. Ga linksboven naar de optie “Contacten” en klik daar op de knop “Nieuw”, gevolgd door “Distributielijst toevoegen”. In het nieuwe schermpje kies je een naam voor de lijst (“Collega's”, bijvoorbeeld) en voeg je de afzenders toe.
  • Hoe wis ik de voorgestelde e-mailadressen als ik een nieuw bericht typ?
    Je vindt deze lijst onder “Contacten”, dan links in het menu “Verzamelde adressen”. Je kunt hier individuele adressen wissen, een vinkje zetten bij alle adressen die gewist moeten worden of meerdere adressen selecteren door shift ingedrukt te houden en te klikken. Druk daarna bovenin op “Verwijderen”. Andere voorgestelde adressen zijn bestaande contactpersonen. Die vind je in het linkermenu onder “Contacten”.
  • Hoe log ik uit op alle apparaten / Hoe zie ik op welke apparaten ik ben ingelogd?
    Ga naar de instellingen (⚙️), ga vervolgens naar “Beveiliging” en kies voor “Actieve apparaten”. Zie je hier onbekende apparaten? Log deze dan uit en pas direct je wachtwoord aan via de Mijn Telfort.
  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”.
  • Ik kan niet meer inloggen op de webmail, ik krijg een foutmelding en gebruik MacOS.
    Dit kan voorkomen bij versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier
  • Ik kan niet inloggen op de webmail, er gebeurt niets als ik op de inlogknop druk.
    We zien dit soms gebeuren bij mensen die Chrome gebruiken en ook de Kaspersky beveiligingsextensie geïnstalleerd hebben daarin. Het is in dat geval nodig dat deze extensie ook daadwerkelijk actief is. Dit controleer je via het menu. Kies voor Meer hulpprogramma’s en dan Extensies. Zorg dat het schuifje bij Kaspersky op actief staat.

83 reacties

Reputatie 8
Badge +8

De komende maanden zetten we alle mailboxen over naar dit nieuwe platform

Onderstaand staat er op de Telfort-pagina inzake de overgang naar de nieuwe webmail, het zou vóór het einde van het jaar afgerond moeten zijn:

Vanaf nu tot het einde van het jaar zetten we al onze klanten in groepen over naar het nieuwe Webmail.

Wat is waar? Ligt de waarheid in het midden?

 

Reputatie 1

Goedemorgen,

Mijn Telfort webmail is overgezet naar de nieuwe KPN/Telfort webmail. Nu mis ik echter mappen.

Is het mogelijk om alle mappen van de oude naar de nieuwe mail over te zetten?

Bij voorbaat dank.

 

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Ti050399 , ik heb de nieuwe versie nog niet, maar als je links onder op mappen klikt wordt de mappenstructuur uitgeklapt en zijn je bestaande mappen weer zichtbaar zo heb ik begrepen.

Succes.

 

Gisteren tot mijn schrik erachter gekomen dat door mijzelf aangemaakte mappen en submappen in de mailbox verdwenen zijn. Zowel binnen mijn Outlook op de laptop, als binnen webmail zijn ze niet meer zichtbaar en vindbaar. Redelijke paniek want laatste Outlook backup is van september 2018. Heeft iemand anders dit ook opeens ervaren? Vorige week was alles er nog.

Reputatie 1

Beste JanD,

Dat klopt, maar vervolgens mis ik zo wie zo één map die in de oude mail nog wel had.

 

Reputatie 8
Badge +18

Hallo @Ti050399 , ik heb de nieuwe versie nog niet, maar als je links onder op mappen klikt wordt de mappenstructuur uitgeklapt en zijn je bestaande mappen weer zichtbaar zo heb ik begrepen.

Succes.

 

Als je op de mappen klikt zie je helaas niet de mappen , wel kun je zelf nieuwe mappen aanmaken echter de bewaarde mappen + inhoud ben je kwijt 

Reputatie 8
Badge +18

Hier het zelfde de zelf aangemaakte mappen zijn foetsie, gelukkig had ik een backup op de pc 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Moniqueuit63, welkom bij ons op het forum. Geen zorgen, die mappen zijn niet verdwenen. In de nieuwe webmail zijn eigen gemaakte mappen niet zichtbaar, maar ze zijn er nog wel. Je kunt deze in de webmail weer zichtbaar maken en op alle apparaten waarmee je met IMAP de mail bekijkt zullen ze weer zichtbaar moeten worden:

Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”.

Zijn je mappen daarmee weer te zien? Zie ook het topic over de vernieuwde webmail, daar staan meer tips en trucs :slight_smile:

Hallo Jasper,

Bedankt voor de reactie, maar gisterenavond met  Telfort medewerker gechat en al van alles geprobeerd. O.a. ook jouw suggestie. Ook repairprogramma gedownload en laten draaien maar nog steeds niets. Helaas....

Hier het zelfde de zelf aangemaakte mappen zijn foetsie, gelukkig had ik een backup op de pc 

Zal me ook niet meer gebeuren dat ik zolang geen backup maak. Wel goed te lezen dat nik niet de enige ben. Had zelf al vermoeden dat het misschien kwam door nieuwe webmail. Daarom ook dit topic aangemaakt. Misschien zijn er meer klanten en ligt oorzaak en hopelijk oplossing bij Telfort.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ti050399, ik jouw nieuwe topic even samengevoegd met dit topic, zodat we het op een centraal punt overzichtelijk kunnen houden. Je bent zoals je ziet niet de enige die dit merkt, daarom wil ik dit aan de specialisten voorleggen. In de meeste gevallen kan je de mappen tevoorschijn halen zoals Jan aangeeft, maar het lijkt niet altijd goed te gaan.

@Ti050399, @Moniqueuit63, @jimny; aangezien jullie 3 aangeven dit te merken is deze vraag in eerste instantie vooral aan jullie gericht. Gaat dit om een map die jullie in de oude webmail hadden aangemaakt, in een mailprogramma met POP3 instellingen of IMAP instellingen? Als jullie daarnaast het bewuste e-mailadres aan jullie forumprofiel kunnen toevoegen bij  "Extra informatie”, samen met de naam of namen van de missende mappen zal ik het doorzetten naar een specialist, zodat we dit verder kunnen bekijken.

Reputatie 1

Allen,

Bedankt voor de reacties. Heb een uurtje geleden gebeld met Telfort en die kwam ook het verhaal over IMAP instellingen. Instellingen aangepast en nu heb ik alle mappen weer terug.


Groet,

Gerard

Reputatie 8
Badge +11

Super, dat is fijn om te lezen @Ti050399 :slight_smile:

Reputatie 1

Sinds de ingebruikname van de nieuwe KPN mailserver ondervind ik het volgende probleem:

ik heb al jarenlang ingesteld in de oude Telfort omgeving dat alle emails doorgestuurd moeten worden naar een ander mailadres. In mijn geval mijn eigen mailadres van mijn eigen mailserver die op mijn NAS draait. Jarenlang heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Nu is e.e.a. veranderd door jullie, en het blijkt dat zonder enige logica een deel van de mails nooit doorgestuurd wordt! WAT is er aan de hand???

Reputatie 1

….

Hoi @Ti050399, ik jouw nieuwe topic even samengevoegd met dit topic, zodat we het op een centraal punt overzichtelijk kunnen houden. Je bent zoals je ziet niet de enige die dit merkt, daarom wil ik dit aan de specialisten voorleggen. In de meeste gevallen kan je de mappen tevoorschijn halen zoals Jan aangeeft, maar het lijkt niet altijd goed te gaan.

@Ti050399@Moniqueuit63@jimny; aangezien jullie 3 aangeven dit te merken is deze vraag in eerste instantie vooral aan jullie gericht. Gaat dit om een map die jullie in de oude webmail hadden aangemaakt, in een mailprogramma met POP3 instellingen of IMAP instellingen? Als jullie daarnaast het bewuste e-mailadres aan jullie forumprofiel kunnen toevoegen bij  "Extra informatie”, samen met de naam of namen van de missende mappen zal ik het doorzetten naar een specialist, zodat we dit verder kunnen bekijken.

Het betreft mappen die ik in Outlook op de desktop heb aangemaakt toen ik nog werkte met pop3 instellingen. Sinds 1 jaar werk ik met IMAP en die mappen waren tot afgelopen week gewoon zichtbaar op zowel laptop in Outlook als op mailprogramma op Samsung mobiel.

Hoi @Ti050399, ik jouw nieuwe topic even samengevoegd met dit topic, zodat we het op een centraal punt overzichtelijk kunnen houden. Je bent zoals je ziet niet de enige die dit merkt, daarom wil ik dit aan de specialisten voorleggen. In de meeste gevallen kan je de mappen tevoorschijn halen zoals Jan aangeeft, maar het lijkt niet altijd goed te gaan.

@Ti050399@Moniqueuit63@jimny; aangezien jullie 3 aangeven dit te merken is deze vraag in eerste instantie vooral aan jullie gericht. Gaat dit om een map die jullie in de oude webmail hadden aangemaakt, in een mailprogramma met POP3 instellingen of IMAP instellingen? Als jullie daarnaast het bewuste e-mailadres aan jullie forumprofiel kunnen toevoegen bij  "Extra informatie”, samen met de naam of namen van de missende mappen zal ik het doorzetten naar een specialist, zodat we dit verder kunnen bekijken.

Het betreft mappen die ik in Outlook op de desktop heb aangemaakt toen ik nog werkte met pop3 instellingen. Sinds 1 jaar werk ik met IMAP en die mappen waren tot afgelopen week gewoon zichtbaar op zowel laptop in Outlook als op mailprogramma op Samsung mobiel.

Ik heb mailadres en mapnaam bij Extra info in mijn profiel gezet. Voor de volledigheid bij het onderzoek: ik heb de backup van september 2018 teruggezet in nieuwe map Persoonlijke post/bestand september 2018. Deze ben week ik dus allemaal kwijt.

Reputatie 1

Sinds de ingebruikname van de nieuwe KPN mailserver ondervind ik het volgende probleem:

ik heb al jarenlang ingesteld in de oude Telfort omgeving dat alle emails doorgestuurd moeten worden naar een ander mailadres. In mijn geval mijn eigen mailadres van mijn eigen mailserver die op mijn NAS draait. Jarenlang heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Nu is e.e.a. veranderd door jullie, en het blijkt dat zonder enige logica een deel van de mails nooit doorgestuurd wordt! WAT is er aan de hand???


Ik heb het idee dat mijn mail adres van mijn server (gebruikersnaam@naam.synology.me) gewoon geblacklist wordt. Kan iemand hier naar kijken?

Heb net namelijk van mijn synology-email adres waarnaar doorgestuurd moet worden de eerste letter veranderd van een hoofdletter iin een kleineletter (mailserver is niet hoofdletter/kleine letter gevoelig) en toen deed het doorsturen van 3 test-mails het, maar nu niet meer.

Reputatie 8
Badge +11

Het betreft mappen die ik in Outlook op de desktop heb aangemaakt toen ik nog werkte met pop3 instellingen. Sinds 1 jaar werk ik met IMAP en die mappen waren tot afgelopen week gewoon zichtbaar op zowel laptop in Outlook als op mailprogramma op Samsung mobiel.

Ik heb mailadres en mapnaam bij Extra info in mijn profiel gezet. Voor de volledigheid bij het onderzoek: ik heb de backup van september 2018 teruggezet in nieuwe map Persoonlijke post/bestand september 2018. Deze ben week ik dus allemaal kwijt.

Ah, dat verklaart waarom ze niet in de webmail terug te vinden zijn @Moniqueuit63. POP3 instellingen werken namelijk alleen op het apparaat zelf, de specialisten kunnen dat ook niet voor ons nakijken doordat die mappen buiten hun bereik zijn. Doordat het POP3 was stonden die mappen met de bijbehorende mails alleen op jouw apparaat zelf opgeslagen.
Ik dacht dat het over mappen met IMAP instellingen ging, die zijn gelijk aan wat er op de webmail te zien is. Dat zouden we door de specialisten kunnen laten nakijken maar dat is hier niet aan de orde.

 

Sinds de ingebruikname van de nieuwe KPN mailserver ondervind ik het volgende probleem:

ik heb al jarenlang ingesteld in de oude Telfort omgeving dat alle emails doorgestuurd moeten worden naar een ander mailadres. In mijn geval mijn eigen mailadres van mijn eigen mailserver die op mijn NAS draait. Jarenlang heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Nu is e.e.a. veranderd door jullie, en het blijkt dat zonder enige logica een deel van de mails nooit doorgestuurd wordt! WAT is er aan de hand???


Ik heb het idee dat mijn mail adres van mijn server (gebruikersnaam@naam.synology.me) gewoon geblacklist wordt. Kan iemand hier naar kijken?

Heb net namelijk van mijn synology-email adres waarnaar doorgestuurd moet worden de eerste letter veranderd van een hoofdletter iin een kleineletter (mailserver is niet hoofdletter/kleine letter gevoelig) en toen deed het doorsturen van 3 test-mails het, maar nu niet meer.

Hoi @Tv.d.Burgh, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet wat er precies speelt, maar we kunnen met je meekijken. Zou je op jouw forumprofiel kunnen aangeven over welke e-mailadressen het precies gaat? Dan kunnen we vanaf daar verder kijken.

Reputatie 1

Hallo Jasper,

 

Heb onder >Extra informatie< het telfort mailadres gezet waarvandaan doorgestuurd moet worden. Ook staat er het adres bij waar naar toe doorgestuurd moet worden.

Ik begin er een beetje hopeloos van te worden, 2x een half uur met de klantenservice gebeld en daarna een mail gestuurd waarop ik ook een nietszeggend antwoord krijg.

Ik ga er van uit dat mijn probleem helemaal duidelijk is?

Reputatie 8
Badge +8

daarna een mail gestuurd waarop ik ook een nietszeggend antwoord krijg.

Hallo @Tv.d.Burgh , welk e-mailadres gebruik jij dan om Telfort te mailen?

Telfort kun je namelijk niet mailen, alleen bellen, ‘facebooken’ of ‘twitteren’ 

Reputatie 1

daarna een mail gestuurd waarop ik ook een nietszeggend antwoord krijg.

Hallo @Tv.d.Burgh , welk e-mailadres gebruik jij dan om Telfort te mailen?

Telfort kun je namelijk niet mailen, alleen bellen, ‘facebooken’ of ‘twitteren’ 


het kan wel, heb telefonisch een mailadres doorgekregen van de klantenservice

Ook bij mij zijn er mappen kwijt in mijn outlook mail. Heb het emailadres en belangrijkste mapnaam opgenomen in mijn profiel onder overige informatie. Hor graag hoe ik die mail terug kan krijgen. 

Het betreft mappen die ik in Outlook op de desktop heb aangemaakt toen ik nog werkte met pop3 instellingen. Sinds 1 jaar werk ik met IMAP en die mappen waren tot afgelopen week gewoon zichtbaar op zowel laptop in Outlook als op mailprogramma op Samsung mobiel.

Ik heb mailadres en mapnaam bij Extra info in mijn profiel gezet. Voor de volledigheid bij het onderzoek: ik heb de backup van september 2018 teruggezet in nieuwe map Persoonlijke post/bestand september 2018. Deze ben week ik dus allemaal kwijt.

Ah, dat verklaart waarom ze niet in de webmail terug te vinden zijn @Moniqueuit63. POP3 instellingen werken namelijk alleen op het apparaat zelf, de specialisten kunnen dat ook niet voor ons nakijken doordat die mappen buiten hun bereik zijn. Doordat het POP3 was stonden die mappen met de bijbehorende mails alleen op jouw apparaat zelf opgeslagen.
Ik dacht dat het over mappen met IMAP instellingen ging, die zijn gelijk aan wat er op de webmail te zien is. Dat zouden we door de specialisten kunnen laten nakijken maar dat is hier niet aan de orde.

 

Sinds de ingebruikname van de nieuwe KPN mailserver ondervind ik het volgende probleem:

ik heb al jarenlang ingesteld in de oude Telfort omgeving dat alle emails doorgestuurd moeten worden naar een ander mailadres. In mijn geval mijn eigen mailadres van mijn eigen mailserver die op mijn NAS draait. Jarenlang heb ik hier nooit problemen mee gehad.

Nu is e.e.a. veranderd door jullie, en het blijkt dat zonder enige logica een deel van de mails nooit doorgestuurd wordt! WAT is er aan de hand???


Ik heb het idee dat mijn mail adres van mijn server (gebruikersnaam@naam.synology.me) gewoon geblacklist wordt. Kan iemand hier naar kijken?

Heb net namelijk van mijn synology-email adres waarnaar doorgestuurd moet worden de eerste letter veranderd van een hoofdletter iin een kleineletter (mailserver is niet hoofdletter/kleine letter gevoelig) en toen deed het doorsturen van 3 test-mails het, maar nu niet meer.

Hoi @Tv.d.Burgh, welkom bij ons op het forum. Ik weet niet wat er precies speelt, maar we kunnen met je meekijken. Zou je op jouw forumprofiel kunnen aangeven over welke e-mailadressen het precies gaat? Dan kunnen we vanaf daar verder kijken.

Pop3 instellingen heb ik al meer dan een jaar geleden omgezet op laptop en ik heb altijd alle mappen kunnen zien. Sinds een paar dagen zijn ze opeens verdwenen dus het lijkt me niet dat dit er iets mee te maken heeft.

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie het inderdaad @Tv.d.Burgh. Je bent alleen nog niet echt opgeschoten. Ik heb even jouw ip adres gecheckt, deze staat zo niet op een blacklist. Daar kan het niet aan liggen. Nu worden de mails automatisch doorgestuurd, dan komt maar een deel aan. Als je ze handmatig doorstuurt, komen ze dan wel allemaal aan?

 

@geertjaspers @Moniqueuit63 Hebben jullie dit nagekeken:

  • Mijn eigen aangemaakte mappen zijn niet zichtbaar na de migratie?
    Zorg ervoor dat je “Mijn Mappen” ook daadwerkelijk uitgeklapt hebt. Dit doe je door te klikken op het driehoekje ervoor.
    Als dat niet helpt, ga naar instellingen (⚙️) en dan  “E-Mail” en vervolgens “Wijzig IMAP abonnementen”. Je krijgt dan een lijst met al je mappen. Mappen die je zelf hebt aangemaakt staan onderaan. Zorg dat deze allemaal aangevinkt zijn en kies dan voor “Opslaan”.

Reageer