Sticky

Verhuis je mee naar het KPN Forum?

  • 3 september 2020
  • 58 reacties
  • 5608 keer bekeken
Verhuis je mee naar het KPN Forum?
Reputatie 8
Badge +11

Per 2 november 2020 is het niet meer mogelijk nieuwe topic en reacties aan te maken op het Telfort forum.


Je kunt de vragen, antwoorden en discussies uit het verleden hier nog lezen. Wanneer je een nieuwe vraag hebt, ben je van harte welkom op het KPN Forum.

In de loop van deze week kennen we de Telfort badges toe op het KPN Forum, bij iedereen die Alexandra een privébericht heeft gestuurd.


Net als de twee merken zelf, gaan ook het Telfort forum en KPN forum samen. Of je hier nou een Starter bent of een Gangmaker, we laten je graag je sporen op het blauwgekleurde forum meenemen naar het groengekleurde forum. In dit topic vertel ik je wat je hiervoor doet en wat je kunt verwachten.


Update 29-09-2020: De beoogde datum waarop het Telfort Forum uit gaat is 1 januari. Mocht dat veranderen, dan updaten we het in dit topic. 
 

Wat hebben we nodig voor deze klus?

1. Maak een profiel aan op het KPN forum.

2. Stuur vóór 1 oktober 2020 op het Telfort Forum een privébericht naar Alexandra - Telfort met de tekst: "Ik wil graag mijn forumdata meenemen naar het KPN forum. Mijn gebruikersnaam op het Telfort forum is ‘[gebruikersnaam]’, en mijn gebruikersnaam op het KPN forum is '[gebruikersnaam]'. "

Let op: Stuur een berichtje met exact deze tekst en gegevens. Dit om ervoor te zorgen dat wij jouw verzoek goed kunnen verwerken.
 

Wat gebeurt er hierna?

Zodra de Telfort Thuisabonnementen onder de KPN-vlag verder gaan, krijg je op het KPN forum een unieke Telfort Forum badge. Zo zien andere bezoekers daar dat je al eerder actief was op het Telfort Forum en mee verhuist bent naar het KPN Forum.

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum, alle profielen en berichten?

Het Telfort forum zal in 2020, na de overgang naar KPN, nog tijdelijk beschikbaar zijn om te lezen. Zodra we Telfort.nl doorverwijzen naar KPN.com, doen we hetzelfde van forum naar forum. Dit moment staat nog niet vast. We raden je aan om de topics en berichten van waarde alvast lokaal op te slaan.


58 reacties

Reputatie 3

Goedemorgen @rationeel, dankjewel voor het seintje, ik heb je berichtje gezien :slight_smile: Je kan het KPN Forum account al aanmaken en gerust al gaan gebruiken. Als het account nog niet aangemaakt is op het KPN Forum, kunnen wij je juist de badge niet geven. Dus maak gerust, als je dat intussen nog niet gedaan hebt, het account aan en stel je vraag op het KPN Forum!

Ik verwacht dat wij in de loop van de komende week de badges gaan toekennen aan alle bezoekers die mij hierover een bericht gestuurd hebben.

Dank je @Alexandra - Telfort, voor je duidelijke reactie. En het gaat mij natuurlijk om die telfort badge. Die zal ik dragen als een geuzenpenning. Dat ding is denk ik van belang voor het collectief geheugen, als een soort herinnering dat organisaties soms wat achteloos kunnen omgaan met merken waar mensen zich bij thuis voelen. De knuffelindex van KPN ligt een stukje lager.

Het doet mij goed te zien dat jullie meegaan naar KPN. Ik had die vraag ook nog. Dat jullie meegaan is goed voor jullie zelf en mogelijk voor de cultuur die jullie kunnen meebrengen. 

Nu is het ook aan ons klanten dat jullie als supportploeg voldoende mandaat behouden om ons van service te kunnen voorzien. Wij krijgen de KPN die we verdienen. Wij klanten moeten aan KPN duidelijk maken wat voor organisatie KPN wat ons betreft moet worden. Met hun ervaring zijn denk ik de telfort klanten en dan met name die forum bezoekers hierin essentieel omdat ze hebben kunnen ervaren hoe het anders kan zijn.

 

Maar genoeg gemoraliseer:blush: ​​​​​, ik ga mijn eerste KPN stapjes zetten en wie weet, net als dat een vlinder een storm aan de andere kant van de wereldbol kan veroorzaken, gaan we in het KPN forum veranderingen zien. Dank je Alexandra! 

Reputatie 8
Badge +11

@rationeel Dankjewel voor je mooie reactie. We delen de badges op het KPN Forum in de loop van deze week uit.

Ik ben ook blij dat wij mee gaan naar het KPN Forum en wij doen ons best om het ‘Telfort gevoel’ een beetje mee te nemen die kant op. Ik hoop je daar op het forum weer terug te zien! :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ed W., dankjewel voor je mooie berichtje :blush: Yes, wij als moderators verhuizen ook mee naar het KPN Forum! Wij gaan ons best doen om daar alle (oud-Telfort) klanten verder te helpen, net zoals we hier gedaan hebben. Maar ik heb hetzelfde als jullie, ik ga het Telfort Forum wel missen :blue_heart:

Reputatie 8
Badge +18

Helemaal top @Alexandra - Telfort en ik mag hopen dat ik het Telfort gevoel ook op het KPN forum krijg

Reputatie 3
Badge

Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar verhuizen de Telfort moderatoren mee naar het KPN forum?

Ik wil in ieder geval alle moderatoren en forumleden bedanken voor alle hulp die hier geboden is! Ik zal Telfort en het forum gaan missen dat is zeker.

Reputatie 8
Badge +18

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Ik heb wel wat euro’s van Telfort gekregen, maar niet voordat ik ze teveel had betaald.😜😜

Reputatie 8
Badge +18

Je vraagt naar de bekende weg

En dan stap ik vrijwillig over naar KPN, moet niet gekker worden.😱😜

@jodocus13 die updates en het gedoe daarmee gepaard gaande had je evengoed wel gekregen, dat maakt weinig verschil. Alle klanten met een Motorola, HMD of Arris TV ontvanger kregen altijd al bijna 1 op 1 dezelfde updates als de KPN klanten. 

@julianb  ja dat blijft behouden omdat je daar gewoon met jouw bestaande KPN id inlogt. Het is niet zo dat je vanzelf een KPN forum account krijgt die moet je zelf aanmaken.

Dit is/was de werkwijze aangezien het al 1 oktober is geweest zal de kans op een Badge voorbij zijn.

Stuur vóór 1 oktober 2020 op het Telfort Forum een privébericht naar Alexandra - Telfort met de tekst: "Ik wil graag mijn forumdata meenemen naar het KPN forum. Mijn gebruikersnaam op het Telfort forum is ‘[gebruikersnaam]’, en mijn gebruikersnaam op het KPN forum is '[gebruikersnaam]'. "

Let op: Stuur een berichtje met exact deze tekst en gegevens. Dit om ervoor te zorgen dat wij jouw verzoek goed kunnen verwerken.

Ik zag dit topic ook net te laat dus zal ook wel te laat zijn voor zichtbare badges.:relaxed:

Hallo @Friesian , als je de reactie van @Alexandra - Telfort hier voor leest en je volgt de richtlijnen aan het begin van dit topic kun je je nog aanmelden op de beschreven wijze.

 

 

Aha, dan probeer ik het opnieuw voor de zekerheid. Thanks JanD! 

Btw, goedemorgen allemaal.

Reputatie 8
Badge +11

Hey @Chicka, ik heb je berichtje voorbij zien komen, fijn dat je me even een herinnering stuurt! Ik kijk voor je na of alles zo goed staat en laat het je weten in een reactie op je privébericht :relaxed:

Reputatie 8
Badge +11

Een goede morgen @jodocus13

Wat gebeurt er hierna?

Zodra de Telfort Thuisabonnementen onder de KPN-vlag verder gaan, krijg je op het KPN forum een unieke Telfort Forum badge. Zo zien andere bezoekers daar dat je al eerder actief was op het Telfort Forum en mee verhuist bent naar het KPN Forum.


Dat gebeurt zodra álle Telfort Thuis abonnementen zijn overgezet, zoals ik in het startbericht van dit topic aangaf. Dat is op dit moment nog niet het geval, dus je moet nog even geduld hebben :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @rationeel, dankjewel voor het seintje, ik heb je berichtje gezien :slight_smile: Je kan het KPN Forum account al aanmaken en gerust al gaan gebruiken. Als het account nog niet aangemaakt is op het KPN Forum, kunnen wij je juist de badge niet geven. Dus maak gerust, als je dat intussen nog niet gedaan hebt, het account aan en stel je vraag op het KPN Forum!

Ik verwacht dat wij in de loop van de komende week de badges gaan toekennen aan alle bezoekers die mij hierover een bericht gestuurd hebben.

Reputatie 3

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Ik weet dat ik hier niet zo vaak post, en ben ik niet diegene om het uit te spreken, maar misschien moeten wij dat familiegevoel gaan introduceren. KPN is ook denk ik best wel gebaat bij een zachte kant:blush:

Reputatie 8
Badge +18

@mandy ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik en andere helpers nog nooit een euro van Telfort hebben gekregen in al die jaren dat ik al op het forum actief ben en jou bewering hierover is dus puur laster richting de vaste helpers hier op het forum.

Aangezien je hier toch meer niet reageert wens ik jou van hieruit alle goeds toe

Reputatie 1

Ik heb daar al wel een profiel op kpn forum. Blijven mijn andere topics en al wel daar? niet dat alles straks gereset is, wil namelijk wel die badge van telfort.

Reputatie 1
Badge +2

Ik wil m'n telfort badge ook wel, een herinnering aan iets wat goed werkte in ieder geval.

Sinds kpn zich er actief mee bemoeid heb ik alleen maar storingen aan de arris tv ontvanger (lees: overdadige updates random door de week heen)

Ik had die melding van een pm naar Alexandra ook pas kort geleden gezien. Heb er hopelijk nog wel gebruik van kunnen maken. Er is van alles al naar achteren geschoven kwa tijd, dus die melding van de telfort badge en meenemen van je forum account mag ook wel iets meer speling hebben dunkt me.

Dat kan inderdaad zo zijn, dat is aan @Alexandra - Telfort  of een andere moderator om dat te beantwoorden.

Reputatie 1

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:

Gedaan

Reputatie 8
Badge +11

@julianb Top!

@Friesian Ook goedemorgen en helemaal goed :relaxed:

Reputatie 8
Badge +18

@Galdor68 zal je  missen en dan vooral je kennis dat mag hier ook wel eens gezegd worden en je hoeft Mandy niet in bescherming te nemen die ziet namelijk achter iedere deur iets wat niet bestaat

Reputatie 8
Badge +11

@Galdor68 Nee, we gaan geen gegevens koppelen. Als je je Telfort forumnaam en KPN forumnaam naar mij door stuurt, zorgen we ervoor dat je op het KPN Forum een speciale badge krijgt. Zo is zichtbaar voor andere bezoekers op het KPN Forum dat je mee gekomen bent vanaf het Telfort Forum en dat je daar dus al eerder actief bent geweest. 

Iedereen is er natuurlijk vrij in om te kiezen wat hij of zij doet. We zouden het leuk vinden als je mee gaat :slight_smile:

Reputatie 3

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum, alle profielen en berichten?

Het Telfort forum zal in 2020, na de overgang naar KPN, nog tijdelijk beschikbaar zijn om te lezen. Zodra we Telfort.nl doorverwijzen naar KPN.com, doen we hetzelfde van forum naar forum. Dit moment staat nog niet vast. We raden je aan om de topics en berichten van waarde alvast lokaal op te slaan.

Is het niet mogelijk om alle posts van het Telfort forum over te zetten naar het KPN forum? Als dit niet mogelijk is, is het dan mss een optie om dit forum te laten bestaan als een read only forum? Anders gaat er een hoop nuttige info verloren.

 

Reageer