Sticky

Verhuis je mee naar het KPN Forum?

  • 3 september 2020
  • 58 reacties
  • 5601 keer bekeken
Verhuis je mee naar het KPN Forum?
Reputatie 8
Badge +11

Per 2 november 2020 is het niet meer mogelijk nieuwe topic en reacties aan te maken op het Telfort forum.


Je kunt de vragen, antwoorden en discussies uit het verleden hier nog lezen. Wanneer je een nieuwe vraag hebt, ben je van harte welkom op het KPN Forum.

In de loop van deze week kennen we de Telfort badges toe op het KPN Forum, bij iedereen die Alexandra een privébericht heeft gestuurd.


Net als de twee merken zelf, gaan ook het Telfort forum en KPN forum samen. Of je hier nou een Starter bent of een Gangmaker, we laten je graag je sporen op het blauwgekleurde forum meenemen naar het groengekleurde forum. In dit topic vertel ik je wat je hiervoor doet en wat je kunt verwachten.


Update 29-09-2020: De beoogde datum waarop het Telfort Forum uit gaat is 1 januari. Mocht dat veranderen, dan updaten we het in dit topic. 
 

Wat hebben we nodig voor deze klus?

1. Maak een profiel aan op het KPN forum.

2. Stuur vóór 1 oktober 2020 op het Telfort Forum een privébericht naar Alexandra - Telfort met de tekst: "Ik wil graag mijn forumdata meenemen naar het KPN forum. Mijn gebruikersnaam op het Telfort forum is ‘[gebruikersnaam]’, en mijn gebruikersnaam op het KPN forum is '[gebruikersnaam]'. "

Let op: Stuur een berichtje met exact deze tekst en gegevens. Dit om ervoor te zorgen dat wij jouw verzoek goed kunnen verwerken.
 

Wat gebeurt er hierna?

Zodra de Telfort Thuisabonnementen onder de KPN-vlag verder gaan, krijg je op het KPN forum een unieke Telfort Forum badge. Zo zien andere bezoekers daar dat je al eerder actief was op het Telfort Forum en mee verhuist bent naar het KPN Forum.

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum, alle profielen en berichten?

Het Telfort forum zal in 2020, na de overgang naar KPN, nog tijdelijk beschikbaar zijn om te lezen. Zodra we Telfort.nl doorverwijzen naar KPN.com, doen we hetzelfde van forum naar forum. Dit moment staat nog niet vast. We raden je aan om de topics en berichten van waarde alvast lokaal op te slaan.


58 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Helemaal top @Alexandra - Telfort en ik mag hopen dat ik het Telfort gevoel ook op het KPN forum krijg

Reputatie 8
Badge +11

@rationeel Dankjewel voor je mooie reactie. We delen de badges op het KPN Forum in de loop van deze week uit.

Ik ben ook blij dat wij mee gaan naar het KPN Forum en wij doen ons best om het ‘Telfort gevoel’ een beetje mee te nemen die kant op. Ik hoop je daar op het forum weer terug te zien! :slight_smile:

Reputatie 3

Goedemorgen @rationeel, dankjewel voor het seintje, ik heb je berichtje gezien :slight_smile: Je kan het KPN Forum account al aanmaken en gerust al gaan gebruiken. Als het account nog niet aangemaakt is op het KPN Forum, kunnen wij je juist de badge niet geven. Dus maak gerust, als je dat intussen nog niet gedaan hebt, het account aan en stel je vraag op het KPN Forum!

Ik verwacht dat wij in de loop van de komende week de badges gaan toekennen aan alle bezoekers die mij hierover een bericht gestuurd hebben.

Dank je @Alexandra - Telfort, voor je duidelijke reactie. En het gaat mij natuurlijk om die telfort badge. Die zal ik dragen als een geuzenpenning. Dat ding is denk ik van belang voor het collectief geheugen, als een soort herinnering dat organisaties soms wat achteloos kunnen omgaan met merken waar mensen zich bij thuis voelen. De knuffelindex van KPN ligt een stukje lager.

Het doet mij goed te zien dat jullie meegaan naar KPN. Ik had die vraag ook nog. Dat jullie meegaan is goed voor jullie zelf en mogelijk voor de cultuur die jullie kunnen meebrengen. 

Nu is het ook aan ons klanten dat jullie als supportploeg voldoende mandaat behouden om ons van service te kunnen voorzien. Wij krijgen de KPN die we verdienen. Wij klanten moeten aan KPN duidelijk maken wat voor organisatie KPN wat ons betreft moet worden. Met hun ervaring zijn denk ik de telfort klanten en dan met name die forum bezoekers hierin essentieel omdat ze hebben kunnen ervaren hoe het anders kan zijn.

 

Maar genoeg gemoraliseer:blush: ​​​​​, ik ga mijn eerste KPN stapjes zetten en wie weet, net als dat een vlinder een storm aan de andere kant van de wereldbol kan veroorzaken, gaan we in het KPN forum veranderingen zien. Dank je Alexandra! 

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Ik weet dat ik hier niet zo vaak post, en ben ik niet diegene om het uit te spreken, maar misschien moeten wij dat familiegevoel gaan introduceren. KPN is ook denk ik best wel gebaat bij een zachte kant:blush:

Hallo @rationeel , daar is KPN veel te groot voor om het een ‘gezellige’ club te gaan noemen, maar door respectvol met elkaar om te gaan kan het wel een aangename forum-club zijn en kan het leuk zijn elkaar proberen te helpen.

 

Reputatie 3

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Ik weet dat ik hier niet zo vaak post, en ben ik niet diegene om het uit te spreken, maar misschien moeten wij dat familiegevoel gaan introduceren. KPN is ook denk ik best wel gebaat bij een zachte kant:blush:

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ed W., dankjewel voor je mooie berichtje :blush: Yes, wij als moderators verhuizen ook mee naar het KPN Forum! Wij gaan ons best doen om daar alle (oud-Telfort) klanten verder te helpen, net zoals we hier gedaan hebben. Maar ik heb hetzelfde als jullie, ik ga het Telfort Forum wel missen :blue_heart:

Reputatie 8
Badge +18

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Reputatie 3
Badge

Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar verhuizen de Telfort moderatoren mee naar het KPN forum?

Ik wil in ieder geval alle moderatoren en forumleden bedanken voor alle hulp die hier geboden is! Ik zal Telfort en het forum gaan missen dat is zeker.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @rationeel, dankjewel voor het seintje, ik heb je berichtje gezien :slight_smile: Je kan het KPN Forum account al aanmaken en gerust al gaan gebruiken. Als het account nog niet aangemaakt is op het KPN Forum, kunnen wij je juist de badge niet geven. Dus maak gerust, als je dat intussen nog niet gedaan hebt, het account aan en stel je vraag op het KPN Forum!

Ik verwacht dat wij in de loop van de komende week de badges gaan toekennen aan alle bezoekers die mij hierover een bericht gestuurd hebben.

Reputatie 3

@Alexandra - Telfort gisteren had ik je een een privébericht gestuurd met het verzoek tot omzetting. Ik zie dat ik de gebruikersnaam met een hoofdletter had gespeld. Mogelijk heeft de automaat het daarom niet kunnen verwerken. Net het verzoek hiervoor aangepast.

Los van dit, kan je mij aangeven of/wanneer die omzetting nog kan plaatsvinden? Ik heb namelijk mijn eerste vraag voor het KPN forum al klaarliggen:innocent:  

Reputatie 3

Veel te laat [...] ook voor de omzetting gekozen, voor zover die nog mogelijk is. Mijn bezoekfrequentie is wat minder hoog, vandaar. Was eigenlijk op het telfort forum voor de spontaan herstartende TV ontvanger. Inmiddels weet ik dat dit euvel niet uniek is, en een oplossing nog niet voorhanden is.

Ik kan niet genoeg herhalen dat ik het jammer vind dat Telfort als no-nonsense merk verdwijnt. De coöperatieve houding bij telfort (en XS4All) zal KPN moeten gaan evenaren. En dat is een hoge lat. Een goed merk wordt je niet zomaar, het om zeep helpen van twee goede merken is in ieder geval niet een vliegende start en eigenlijk al een eerste handicap.

Desondanks ben ik wel van mening dat partijen altijd de dialoog moeten blijven opzoeken. Dit doe ik van mijn kant daarom ook. Al was het alleen maar om te kunnen vaststellen "dat telfort dit en dat anders zou hebben opgelost". Mensen die hier zeggen KPN bij voorbaat de rug toe te keren zou ik willen zeggen: "met je kennis over hoe het Telfort forum functioneerde kan je het functioneren van het KPN forum beïnvloeden." Gooi dus niet meteen de handdoek in de ring.

Reputatie 2

Heeft iemand al z'n telfort badge op het kpn forum of gaat het nu allemaal met kpn snelheid?

Nee nog niet en ik heb het voor 1/10 doorgegeven. Heeft ook niet zo’n hoge prio natuurlijk. 
 

ah:

Dat gebeurt zodra álle Telfort Thuis abonnementen zijn overgezet, zoals in het startbericht van dit topic aangegeven. 

Reputatie 8
Badge +11

Een goede morgen @jodocus13

Wat gebeurt er hierna?

Zodra de Telfort Thuisabonnementen onder de KPN-vlag verder gaan, krijg je op het KPN forum een unieke Telfort Forum badge. Zo zien andere bezoekers daar dat je al eerder actief was op het Telfort Forum en mee verhuist bent naar het KPN Forum.


Dat gebeurt zodra álle Telfort Thuis abonnementen zijn overgezet, zoals ik in het startbericht van dit topic aangaf. Dat is op dit moment nog niet het geval, dus je moet nog even geduld hebben :slight_smile:

Reputatie 3

Nope, nog niet

Reputatie 1
Badge +2

Heeft iemand al z'n telfort badge op het kpn forum of gaat het nu allemaal met kpn snelheid?

Reputatie 8
Badge +11

@jodocus13 Super, we zorgen ervoor dat jij de badge op het KPN forum ook krijgt.

Reputatie 1
Badge +2

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:


Had ik reeds al verzonden aan @Alexandra - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

@julianb Top!

@Friesian Ook goedemorgen en helemaal goed :relaxed:

Reputatie 1

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:

Gedaan

Aha, dan probeer ik het opnieuw voor de zekerheid. Thanks JanD! 

Btw, goedemorgen allemaal.

Ik zag dit topic ook net te laat dus zal ook wel te laat zijn voor zichtbare badges.:relaxed:

Hallo @Friesian , als je de reactie van @Alexandra - Telfort hier voor leest en je volgt de richtlijnen aan het begin van dit topic kun je je nog aanmelden op de beschreven wijze.

 

 

Ik zag dit topic ook net te laat dus zal ook wel te laat zijn voor zichtbare badges.:relaxed:

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:

Ik had die melding van een pm naar Alexandra ook pas kort geleden gezien. Heb er hopelijk nog wel gebruik van kunnen maken. Er is van alles al naar achteren geschoven kwa tijd, dus die melding van de telfort badge en meenemen van je forum account mag ook wel iets meer speling hebben dunkt me.

Dat kan inderdaad zo zijn, dat is aan @Alexandra - Telfort  of een andere moderator om dat te beantwoorden.

Reputatie 1
Badge +2

Ik had die melding van een pm naar Alexandra ook pas kort geleden gezien. Heb er hopelijk nog wel gebruik van kunnen maken. Er is van alles al naar achteren geschoven kwa tijd, dus die melding van de telfort badge en meenemen van je forum account mag ook wel iets meer speling hebben dunkt me.

Reageer