Per 2 november 2020 is het niet meer mogelijk nieuwe topic en reacties aan te maken op het Telfort forum.
Je kunt de vragen, antwoorden en discussies uit het verleden hier nog lezen. Wanneer je een nieuwe vraag hebt, ben je van harte welkom op het KPN Forum.
In de loop van deze week kennen we de Telfort badges toe op het KPN Forum, bij iedereen die Alexandra een privébericht heeft gestuurd.
Net als de twee merken zelf, gaan ook het Telfort forum en KPN forum samen. Of je hier nou een Starter bent of een Gangmaker, we laten je graag je sporen op het blauwgekleurde forum meenemen naar het groengekleurde forum. In dit topic vertel ik je wat je hiervoor doet en wat je kunt verwachten.
Update 29-09-2020: De beoogde datum waarop het Telfort Forum uit gaat is 1 januari. Mocht dat veranderen, dan updaten we het in dit topic.
Wat hebben we nodig voor deze klus?
1. Maak een profiel aan op het KPN forum.
2. Stuur vóór 1 oktober 2020 op het Telfort Forum een privébericht naar Alexandra - Telfort met de tekst: "Ik wil graag mijn forumdata meenemen naar het KPN forum. Mijn gebruikersnaam op het Telfort forum is ‘[gebruikersnaam]’, en mijn gebruikersnaam op het KPN forum is '[gebruikersnaam]'. "
Let op: Stuur een berichtje met exact deze tekst en gegevens. Dit om ervoor te zorgen dat wij jouw verzoek goed kunnen verwerken.
Wat gebeurt er hierna?
Zodra de Telfort Thuisabonnementen onder de KPN-vlag verder gaan, krijg je op het KPN forum een unieke Telfort Forum badge. Zo zien andere bezoekers daar dat je al eerder actief was op het Telfort Forum en mee verhuist bent naar het KPN Forum.
Wat gebeurt er met het Telfort forum, alle profielen en berichten?
Het Telfort forum zal in 2020, na de overgang naar KPN, nog tijdelijk beschikbaar zijn om te lezen. Zodra we Telfort.nl doorverwijzen naar KPN.com, doen we hetzelfde van forum naar forum. Dit moment staat nog niet vast. We raden je aan om de topics en berichten van waarde alvast lokaal op te slaan.