Sticky

Verhuis je mee naar het KPN Forum?

• 3 september 2020
  • 58 reacties
  • 5601 keer bekeken
Verhuis je mee naar het KPN Forum?

Toon het eerste bericht

58 reacties

Reputatie 3
Badge

Misschien dat het al eerder is gevraagd, maar verhuizen de Telfort moderatoren mee naar het KPN forum?

Ik wil in ieder geval alle moderatoren en forumleden bedanken voor alle hulp die hier geboden is! Ik zal Telfort en het forum gaan missen dat is zeker.

Reputatie 8
Badge +18

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Ed W., dankjewel voor je mooie berichtje :blush: Yes, wij als moderators verhuizen ook mee naar het KPN Forum! Wij gaan ons best doen om daar alle (oud-Telfort) klanten verder te helpen, net zoals we hier gedaan hebben. Maar ik heb hetzelfde als jullie, ik ga het Telfort Forum wel missen :blue_heart:

Reputatie 3

Voor zover ik weet gaan de moderatoren ook over naar het KPN forum , maar het Telfort familie gevoel is wat mij betreft niet aanwezig op het KPN forum.

Ik weet dat ik hier niet zo vaak post, en ben ik niet diegene om het uit te spreken, maar misschien moeten wij dat familiegevoel gaan introduceren. KPN is ook denk ik best wel gebaat bij een zachte kant:blush:

Ik weet dat ik hier niet zo vaak post, en ben ik niet diegene om het uit te spreken, maar misschien moeten wij dat familiegevoel gaan introduceren. KPN is ook denk ik best wel gebaat bij een zachte kant:blush:

Hallo @rationeel , daar is KPN veel te groot voor om het een ‘gezellige’ club te gaan noemen, maar door respectvol met elkaar om te gaan kan het wel een aangename forum-club zijn en kan het leuk zijn elkaar proberen te helpen.

Reputatie 3

Goedemorgen @rationeel, dankjewel voor het seintje, ik heb je berichtje gezien :slight_smile: Je kan het KPN Forum account al aanmaken en gerust al gaan gebruiken. Als het account nog niet aangemaakt is op het KPN Forum, kunnen wij je juist de badge niet geven. Dus maak gerust, als je dat intussen nog niet gedaan hebt, het account aan en stel je vraag op het KPN Forum!

Ik verwacht dat wij in de loop van de komende week de badges gaan toekennen aan alle bezoekers die mij hierover een bericht gestuurd hebben.

Dank je @Alexandra - Telfort, voor je duidelijke reactie. En het gaat mij natuurlijk om die telfort badge. Die zal ik dragen als een geuzenpenning. Dat ding is denk ik van belang voor het collectief geheugen, als een soort herinnering dat organisaties soms wat achteloos kunnen omgaan met merken waar mensen zich bij thuis voelen. De knuffelindex van KPN ligt een stukje lager.

Het doet mij goed te zien dat jullie meegaan naar KPN. Ik had die vraag ook nog. Dat jullie meegaan is goed voor jullie zelf en mogelijk voor de cultuur die jullie kunnen meebrengen. 

Nu is het ook aan ons klanten dat jullie als supportploeg voldoende mandaat behouden om ons van service te kunnen voorzien. Wij krijgen de KPN die we verdienen. Wij klanten moeten aan KPN duidelijk maken wat voor organisatie KPN wat ons betreft moet worden. Met hun ervaring zijn denk ik de telfort klanten en dan met name die forum bezoekers hierin essentieel omdat ze hebben kunnen ervaren hoe het anders kan zijn.

Maar genoeg gemoraliseer:blush: ​​​​​, ik ga mijn eerste KPN stapjes zetten en wie weet, net als dat een vlinder een storm aan de andere kant van de wereldbol kan veroorzaken, gaan we in het KPN forum veranderingen zien. Dank je Alexandra! 

Reputatie 8
Badge +11

@rationeel Dankjewel voor je mooie reactie. We delen de badges op het KPN Forum in de loop van deze week uit.

Ik ben ook blij dat wij mee gaan naar het KPN Forum en wij doen ons best om het ‘Telfort gevoel’ een beetje mee te nemen die kant op. Ik hoop je daar op het forum weer terug te zien! :slight_smile:

Reputatie 8
Badge +18

Helemaal top @Alexandra - Telfort en ik mag hopen dat ik het Telfort gevoel ook op het KPN forum krijg

Reageer