Sticky

Verhuis je mee naar het KPN Forum?

• 3 september 2020
  • 58 reacties
  • 5612 keer bekeken
Verhuis je mee naar het KPN Forum?

Toon het eerste bericht

58 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hey @Chicka, ik heb je berichtje voorbij zien komen, fijn dat je me even een herinnering stuurt! Ik kijk voor je na of alles zo goed staat en laat het je weten in een reactie op je privébericht :relaxed:

Ik heb mijzelf hier bewust hier even niet laten zien bij dit topic.
Maar ik zie dat mijn vraag compleet gebashed en niet normaal beantwoord wordt.
Over ongepast gedrag gesproken, ook door de moderator die daar likes voor geeft.
Ik denk dat Galdor68 de enige ongeveer die is die het een beetje bij het rechte eind heeft.

Ik ben zelf behoorlijk beperkt, o.a. begrijp niet alles in één keer of lees dingen verkeerd, impulsief maar dit wil niet zeggen dat ik een meeloper of een jaknikker ben.
Gek ben ik overigens niet.
Laat ik het dan maar helemaal niet hebben over de rest van mijn privésituatie want die gaat verder ook niemand aan maar ga maar eens een maand in mijn schoenen staan.
Dit gun ik niemand.

Waarom ik niet ga schrijven op het KPN Forum?
Omdat het er net zo aan toegaat als hier.
Je account en wat je geschreven hebt wordt niet op verzoek verwijderd, je account wordt alleen geanominiseerd, ook een maas in de AVG wet voor Fora.
Hier was destijds overigens niet van terug te lezen in de algemene voorwaarden destijds.
Zelfs nu is het aardig verstopt.
Men vergeet wel eens dat sommige stukken en vragen wel degelijk te herleiden zijn naar de auteur.
Dit met alle gevolgen van dien.

Maar zeker ook omdat dat ook een openbaar Forum is.
Ik zal dus ook nooit meer op een openbaar Forum gaan schrijven.

Waarom ik niet alles geloof wat hier als antwoord staat als het bijvoorbeeld 50/50 verhaal?
Dat is simpel omdat ik een ander antwoord kreeg op dit Forum als in een PB van een moderator.
Dus ik weet pas zeker wat die snelheid is na de migratie als ik inderdaad over ben.

Ook met andere zaken zijn de TKS en sommige moderators in gebreke gebleven.
Dus niet zij maar afdeling Backoffice heeft dit rechtgetrokken, ik had niet voor niets een vast persoon, die er voor zorgde dat waar ik recht op had ook kreeg.
Ik slik dus niets meer voor zoete koek.
Daar ben ik al genoeg voor in de maling genomen.

Het onderste uit de kan wil ik niet maar wel wat mij toegezegd is.

Wel ben ik heel blij met bv. Galdor68 en Babylonia.
Zij benaderen iemand met respect en proberen oprecht mensen te helpen zonder vooroordelen.
Dat kan ik van sommige anderen hier niet zeggen.

Ik heb bv. ook iets gelezen over een moderator/community wat ik hier niet geplaatst heb maar de persoon er op geattendeerd in een PB dat zijn verhaal op internet rondwaard.
Dit omdat die integriteit wel bezit.

Ook heb ik vernomenvan een ex moderator  dat sommige vaste klanten hier wel degelijk een vergoeding krijgen om hier te schrijven.
Dit heb ik ook nooit geplaatst maar aangezien mijn persoon constant aangevallen wordt,
doe ik dit nu wel.

Hier zie ik nog de V8 voorbij komen waar mensen problemen mee hebben en dit kan ook niet anders.
Dat ding is allang op zijn getour wat ook beaamt werd door medewerkers van Telfort.
Mijn Wifi ging sprongen vooruit met de V10.
Nu ben ik totaal niet technisch maar als je in huis vel Wifipunten nodig hebt,
lijkt dit ook aan de modem/router te liggen.

Ook zie ik topics voorbij komen dat mensen andere contracten krijgen die afgesproken zijn.
Maar ook dat mensen foutieve informatie krijgen over contracten.
Eenmaal het contract binnen, dan kan er niets meer veranderd of terug gedraait worden.
Zelf heb ik dit ook ondervonden.
Ik kreeg een zogenaamd nieuw contract aangeboden voor minder geld.
Alles bleef hetzelfde. Niet dus.
Ik raakte mijn snelheid kwijt, plus dat er TV zenders gingen verdwijnen en er was nog iets.
Dus als ik ging vernieuwen en hetzelfde willen hebben als nu, was ik veel meer geld kwijt.
Toen ik de medewerker daar op attendeerde was het oja, dat is waar ook.
Maar je zal er maar intrappen, je zit er dan wel mooi aan vast.

Pak daarbij ook de mensen die gedupeerd zijn die van oud naar nieuw glas gegaan zijn.
Ja, alles bleef hetzelfde en die zijn nu ook tussen de 5 en 10 euro duurder uit.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wat KPN betreft, daar heb ik ook zo mijn bedenkingen over.
In het verleden ook daar grote problemen gehad wat uiteindelijk geleidt heeft dat iemand van hogerhand dit moest oplossen.
Maar wel na maanden problemen.

Met de migtatie van mobiel van Telfort naar KPN is dit ook in het geheel niet vlekkeloos gegaan.
Dus zie ik beren die er niet zijn?
Nee, dit is mij overkomen, geholpen tot het onbeschofte af en dan ook nog proberen,
om mij valselijk voor te lichten.
Nu maanden verder gaat dit beter.

Voor nu is het afwachten hoe het gaat met de migratie Thuis naar KPN.
Maar eerlijk gezegd heb ik daar een hard hoofd in.
Zeker gezien met mijn verleden met KPN.

Veel succes op dat KPN Forum.
Voor mij persoonljk ben ik blij dat dit Forum straks niet meer bestaat.
Al realiseer ik mij wel, zeker voor diegene die hier veel energie in hebben gestoken,
met alle respect naar de ander toe, dit wel een groot gemis is.

Dit geschreven te hebben, een ban is niet nodig want dit wordt mijn laatste bericht.
Respect, medeleven, oprechtheid is door sommigen ver te zoeken.
Dit heeft mij wel diep geraakt maar ik weet zeker dat mensen blij zijn,
dat zij mij hier niet meer zien.
Zij kunnen behoorlijk natrappen en dat zal nu ook weer gebeuren.

Voor anderen, het ga jullie goed.

Reputatie 8
Badge +12

@mandy, ik begrijp dat dit ons afscheid is. Jammer maar ik kan het begrijpen. De keuze is natuurlijk ook helemaal aan jezelf of je mee over gaat. Bij niet, dan hoef je niets te doen. Dan blijft het zo en gaan we uit elkaar wat betreft het Forum. Dit respecteer ik. Ik kan je keuze ook wel begrijpen gezien wat je schreef, waar ik nu niet verder op in ga. Lijkt mij ook niet nodig aangezien je aangeeft dat het je laatste post is. Anders mag je natuurlijk nog altijd een topic weer aanmaken. Ga je goed en mogen we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij het wel van je. 

Reputatie 8
Badge +18

@mandy ik kan je met een gerust hart vertellen dat ik en andere helpers nog nooit een euro van Telfort hebben gekregen in al die jaren dat ik al op het forum actief ben en jou bewering hierover is dus puur laster richting de vaste helpers hier op het forum.

Aangezien je hier toch meer niet reageert wens ik jou van hieruit alle goeds toe

Ik heb wel wat euro’s van Telfort gekregen, maar niet voordat ik ze teveel had betaald.😜😜

Reputatie 1

Ik heb daar al wel een profiel op kpn forum. Blijven mijn andere topics en al wel daar? niet dat alles straks gereset is, wil namelijk wel die badge van telfort.

Reputatie 1
Badge +2

Ik wil m'n telfort badge ook wel, een herinnering aan iets wat goed werkte in ieder geval.

Sinds kpn zich er actief mee bemoeid heb ik alleen maar storingen aan de arris tv ontvanger (lees: overdadige updates random door de week heen)

@jodocus13 die updates en het gedoe daarmee gepaard gaande had je evengoed wel gekregen, dat maakt weinig verschil. Alle klanten met een Motorola, HMD of Arris TV ontvanger kregen altijd al bijna 1 op 1 dezelfde updates als de KPN klanten. 

@julianb  ja dat blijft behouden omdat je daar gewoon met jouw bestaande KPN id inlogt. Het is niet zo dat je vanzelf een KPN forum account krijgt die moet je zelf aanmaken.

Dit is/was de werkwijze aangezien het al 1 oktober is geweest zal de kans op een Badge voorbij zijn.

Stuur vóór 1 oktober 2020 op het Telfort Forum een privébericht naar Alexandra - Telfort met de tekst: "Ik wil graag mijn forumdata meenemen naar het KPN forum. Mijn gebruikersnaam op het Telfort forum is ‘[gebruikersnaam]’, en mijn gebruikersnaam op het KPN forum is '[gebruikersnaam]'. "

Let op: Stuur een berichtje met exact deze tekst en gegevens. Dit om ervoor te zorgen dat wij jouw verzoek goed kunnen verwerken.

Reputatie 1
Badge +2

Ik had die melding van een pm naar Alexandra ook pas kort geleden gezien. Heb er hopelijk nog wel gebruik van kunnen maken. Er is van alles al naar achteren geschoven kwa tijd, dus die melding van de telfort badge en meenemen van je forum account mag ook wel iets meer speling hebben dunkt me.

Ik had die melding van een pm naar Alexandra ook pas kort geleden gezien. Heb er hopelijk nog wel gebruik van kunnen maken. Er is van alles al naar achteren geschoven kwa tijd, dus die melding van de telfort badge en meenemen van je forum account mag ook wel iets meer speling hebben dunkt me.

Dat kan inderdaad zo zijn, dat is aan @Alexandra - Telfort  of een andere moderator om dat te beantwoorden.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:

Ik zag dit topic ook net te laat dus zal ook wel te laat zijn voor zichtbare badges.:relaxed:

Ik zag dit topic ook net te laat dus zal ook wel te laat zijn voor zichtbare badges.:relaxed:

Hallo @Friesian , als je de reactie van @Alexandra - Telfort hier voor leest en je volgt de richtlijnen aan het begin van dit topic kun je je nog aanmelden op de beschreven wijze.

Aha, dan probeer ik het opnieuw voor de zekerheid. Thanks JanD! 

Btw, goedemorgen allemaal.

Reputatie 1

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:

Gedaan

Reputatie 8
Badge +11

@julianb Top!

@Friesian Ook goedemorgen en helemaal goed :relaxed:

Reputatie 1
Badge +2

Goedemorgen @jodocus13 @julianb, we hebben de badges nog niet uitgedeeld op het KPN Forum. Als jullie de instructies die @Galdor68 noemde volgen, die ik bovenin dit topic heb uitgelegd, dan zorg ik er voor dat jullie de Telfort Forum badge krijgen op het KPN forum :slight_smile:

Had ik reeds al verzonden aan @Alexandra - Telfort 

Reputatie 8
Badge +11

@jodocus13 Super, we zorgen ervoor dat jij de badge op het KPN forum ook krijgt.

Reputatie 1
Badge +2

Heeft iemand al z'n telfort badge op het kpn forum of gaat het nu allemaal met kpn snelheid?

Reputatie 3

Nope, nog niet

Reputatie 8
Badge +11

Een goede morgen @jodocus13

Wat gebeurt er hierna?

Zodra de Telfort Thuisabonnementen onder de KPN-vlag verder gaan, krijg je op het KPN forum een unieke Telfort Forum badge. Zo zien andere bezoekers daar dat je al eerder actief was op het Telfort Forum en mee verhuist bent naar het KPN Forum.

Dat gebeurt zodra álle Telfort Thuis abonnementen zijn overgezet, zoals ik in het startbericht van dit topic aangaf. Dat is op dit moment nog niet het geval, dus je moet nog even geduld hebben :slight_smile:

Reputatie 2

Heeft iemand al z'n telfort badge op het kpn forum of gaat het nu allemaal met kpn snelheid?

Nee nog niet en ik heb het voor 1/10 doorgegeven. Heeft ook niet zo’n hoge prio natuurlijk. 

ah:

Dat gebeurt zodra álle Telfort Thuis abonnementen zijn overgezet, zoals in het startbericht van dit topic aangegeven. 

Reputatie 3

Veel te laat [...] ook voor de omzetting gekozen, voor zover die nog mogelijk is. Mijn bezoekfrequentie is wat minder hoog, vandaar. Was eigenlijk op het telfort forum voor de spontaan herstartende TV ontvanger. Inmiddels weet ik dat dit euvel niet uniek is, en een oplossing nog niet voorhanden is.

Ik kan niet genoeg herhalen dat ik het jammer vind dat Telfort als no-nonsense merk verdwijnt. De coöperatieve houding bij telfort (en XS4All) zal KPN moeten gaan evenaren. En dat is een hoge lat. Een goed merk wordt je niet zomaar, het om zeep helpen van twee goede merken is in ieder geval niet een vliegende start en eigenlijk al een eerste handicap.

Desondanks ben ik wel van mening dat partijen altijd de dialoog moeten blijven opzoeken. Dit doe ik van mijn kant daarom ook. Al was het alleen maar om te kunnen vaststellen "dat telfort dit en dat anders zou hebben opgelost". Mensen die hier zeggen KPN bij voorbaat de rug toe te keren zou ik willen zeggen: "met je kennis over hoe het Telfort forum functioneerde kan je het functioneren van het KPN forum beïnvloeden." Gooi dus niet meteen de handdoek in de ring.

Reputatie 3

@Alexandra - Telfort gisteren had ik je een een privébericht gestuurd met het verzoek tot omzetting. Ik zie dat ik de gebruikersnaam met een hoofdletter had gespeld. Mogelijk heeft de automaat het daarom niet kunnen verwerken. Net het verzoek hiervoor aangepast.

Los van dit, kan je mij aangeven of/wanneer die omzetting nog kan plaatsvinden? Ik heb namelijk mijn eerste vraag voor het KPN forum al klaarliggen:innocent:  

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @rationeel, dankjewel voor het seintje, ik heb je berichtje gezien :slight_smile: Je kan het KPN Forum account al aanmaken en gerust al gaan gebruiken. Als het account nog niet aangemaakt is op het KPN Forum, kunnen wij je juist de badge niet geven. Dus maak gerust, als je dat intussen nog niet gedaan hebt, het account aan en stel je vraag op het KPN Forum!

Ik verwacht dat wij in de loop van de komende week de badges gaan toekennen aan alle bezoekers die mij hierover een bericht gestuurd hebben.

Reageer