Testers gezocht! (inschrijvingen gesloten)

• 26 juli 2018
  • 68 reacties
  • 2949 keer bekeken

Toon het eerste bericht

68 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Geen 24/7 inderdaad, ik slaap af en toe ook :)
Ik heb vanmorgen een terugkoppeling gekregen, ik krijg geen track&trace code's, de verzending zal begin volgende week plaatsvinden. In de loop van de week zullen jullie dus wat in ontvangst kunnen nemen.

In de loop van maandag zal ik jullie ook toegang geven tot een apart deel van het forum, zodat we alle ervaringen en bevindingen daar kunnen delen.

Ah, mooi! Ik had m'n vakantieadres opgegeven aan de Costa di Gardenia; dan neem ik 'n daar wel in ontvangst! 😜😬
Reputatie 5
Badge +4
Heel erg jammer dat ik dit nu pas zie, ik ben namelijk ook constant bezig om de WiFi verbinding te verbeteren. Ik ben een zeer kritische tester en ik had dit zo erg graag gedaan. Ik denk ook dat jullie daar heel veel aan hadden gehad (gezien mijn kritische blik).

Natuurlijk ben ik wel blij voor de rest die wel mee mogen doen. Jammer dat de ervaringen in een apart forum deel komen, ik was erg benieuwd geweest. Is er mogelijkheid tot read only? Mocht er overigens een gaatje vrij komen hou ik me aanbevolen!
Reputatie 8
Badge +11
Een kritische blik is altijd welkom inderdaad! Helaas hebben we geen ruimte meer voor extra deelnemers :(
Ik snap dat je benieuwd bent naar de resultaten, dat ben ik zelf ook. De resultaten zullen meegenomen worden naar de ontwikkelaars zodat zij de techniek of de handleiding (net wat nodig is) nog kunnen verbeteren voordat het echt beschikbaar wordt.
Reputatie 5
Badge +4
Ik begrijp het uiteraard, geen enkel probleem hoor :)
Is er al bekend wat er bij een goede pilot resultaat gaat gebeuren? Gaat het dan op korte termijn beschikbaar komen voor iedereen of zal dat dan evengoed nog wel even gaan duren? Ook ben ik wel benieuwd of er kosten aan verbonden zijn en zo ja wat ongeveer de verwachten kosten gaan zijn? Ook ben ik erg benieuwd of er roaming functionaliteiten komen zodat je meerdere access points kan plaatsen en er automatisch overgeschakeld kan worden tussen de access points.

Ik snap dat het heel veel vragen zijn en ik denk ook dat ik daar veel te vroeg mee ben, maar ik stel ze toch haha want niet geschoten is altijd mis 😛
Reputatie 8
Badge +11
Niet geschoten is zeker mis! Een aantal dingen kan (en mag) ik nog niet beantwoorden, maar dit kan ik wel zeggen.
Het is de bedoeling dat het vrij snel beschikbaar komt, daarom willen we de pilot in enkele weken tijd doen.
Ik heb ook een prijs gezien die men verwacht er aan te geven, maar daar is nog geen bevestiging over dus dat is iets wat ik nog in het midden moet laten. Voor de pilot is het op onze kosten.
Over roaming heb ik ook meer informatie, maar tot na de pilot kan ik daar helaas nog niet meer over zeggen 😉
Reputatie 5
Badge +4
Bedankt voor alle informatie @Jasper - Telfort
Reputatie 1
Nog een laatkomer...
Beste @Knorde, beste kritische tester, er moet me iets van het hart. Ik vind het eeuwig zonde dat juist jij, nu, met je enorm kritische blik deze pilot moet missen omdat je gewoonweg te laat bent met inschrijven. Jammer! Fijn dat je het ‘uiteraard begrijpt’ dat je niet meer mee kan doen.
Maar toch wil/moet je je kennis en wijsheid etaleren in een aantal (nieuwsgierige) voorbarige vragen. @Jasper - Telfort het bevreemd me dat je je laat verleiden tot antwoorden/geven van info. We praten hier over een pilot die nog moet beginnen, waarin alle antwoorden nog ter discussie kunnen staan. Lekker laten wachten tot alles gereed en duidelijk is en beschikbaar wordt gesteld aan Telfort klanten.
Reputatie 5
Badge +4
Nog een laatkomer...
Beste @Knorde, beste kritische tester, er moet me iets van het hart. Ik vind het eeuwig zonde dat juist jij, nu, met je enorm kritische blik deze pilot moet missen omdat je gewoonweg te laat bent met inschrijven. Jammer! Fijn dat je het ‘uiteraard begrijpt’ dat je niet meer mee kan doen.
Maar toch wil/moet je je kennis en wijsheid etaleren in een aantal (nieuwsgierige) voorbarige vragen.

Altijd jammer zulke reacties. Ik twijfelde ook of ik er wel of niet op zou reageren. Ik zeg hiermee helemaal niet dat ik de enige ben die kritisch kan testen. Ik krijg vaak uit mijn kennissenkring te horen dat ik doorsla in het testen van dingen en het wel heel ver zoek allemaal. In dit geval vind ik het dus jammer dat ik (door mijn eigen schuld) niet mee kan testen. Maar ik gun het de mensen die wel mogen testen net zo hard en daar zitten echt hele goede testers tussen.

Gelukkig loop ik al een hele tijd mee op dit forum en weten de meeste wel dat ik die opmerking niet egoïstisch bedoel. Achteraf gezien had ik het misschien iets anders moeten formuleren maar ik heb er zeker geen bedoelingen mee dat ik daarmee aan wou geven dat ik beter zou zijn als de rest. Iedereen vult elkaar goed aan en dat maakt dit forum zo enorm goed. En wat is er mis met een aantal vragen stellen uit pure nieuwsgierigheid? Daar is in mijn ogen niks mis mee?

Nog een laatkomer...
@Jasper - Telfort het bevreemd me dat je je laat verleiden tot antwoorden/geven van info. We praten hier over een pilot die nog moet beginnen, waarin alle antwoorden nog ter discussie kunnen staan. Lekker laten wachten tot alles gereed en duidelijk is en beschikbaar wordt gesteld aan Telfort klanten.

Jasper is gewoon een goede moderator die deelt wat hij mag delen en niet deelt wat hij niet mag delen. Op heel veel andere forums gaat dat heel anders. Daarom is dit Telfort forum ook zo bijzonder omdat klanten zo (waar mogelijk) serieus worden genomen en betrokken worden bij alles.

Aan je aantal reacties te zien is het misschien goed om hier eerst iets langer rond te hangen voordat je je conclusies trekt...
Reputatie 8
Badge +11
Maar toch wil/moet je je kennis en wijsheid etaleren in een aantal (nieuwsgierige) voorbarige vragen. @Jasper - Telfort het bevreemd me dat je je laat verleiden tot antwoorden/geven van info. We praten hier over een pilot die nog moet beginnen, waarin alle antwoorden nog ter discussie kunnen staan. Lekker laten wachten tot alles gereed en duidelijk is en beschikbaar wordt gesteld aan Telfort klanten.

Het is een beetje een balanceeract inderdaad, wat kan ik hier wel en niet delen. Ik ben iemand die graag alles wil delen wat ik ergens over weet omdat mensen daar baat bij kunnen hebben. In dit geval kan ik dat niet vanwege de pilot (en op verzoek van de ontwikkelaars) waardoor de antwoorden die ik in mijn vorige bericht heb gegeven ontwijkend of bevestigend uit de startpost zijn.
De concretere informatie heb ik in het afgeschermde topic geplaatst, daar zie je andere antwoorden van me. Maar ook daar is er informatie die ik nog niet kan delen.
Reputatie 1
@knorde, natuurlijk, er is niks mis mee om een kritische blik te hebben. Indien je het anders had geformuleerd was het hoogstwaarschijnlijk veel beter overgekomen en niets aan de hand geweest. Of ik nu nieuwkomer ben op dit forum of een doorgewinterde ‘forumheld’ zou zijn, dat maakt in deze geen verschil. Mijn verbazing zou net zo groot zijn geweest hoe je je reactie hebt geplaatst. Zie het als positieve kritiek. Ik begrijp dat je waardevol bent op het forum...prima!
Reputatie 1

Maar toch wil/moet je je kennis en wijsheid etaleren in een aantal (nieuwsgierige) voorbarige vragen. @Jasper - Telfort het bevreemd me dat je je laat verleiden tot antwoorden/geven van info. We praten hier over een pilot die nog moet beginnen, waarin alle antwoorden nog ter discussie kunnen staan. Lekker laten wachten tot alles gereed en duidelijk is en beschikbaar wordt gesteld aan Telfort klanten.Het is een beetje een balanceeract inderdaad, wat kan ik hier wel en niet delen. Ik ben iemand die graag alles wil delen wat ik ergens over weet omdat mensen daar baat bij kunnen hebben. In dit geval kan ik dat niet vanwege de pilot (en op verzoek van de ontwikkelaars) waardoor de antwoorden die ik in mijn vorige bericht heb gegeven ontwijkend of bevestigend uit de startpost zijn.
De concretere informatie heb ik in het afgeschermde topic geplaatst, daar zie je andere antwoorden van me. Maar ook daar is er informatie die ik nog niet kan delen.

Ok duidelijk.
Ik heb me opgegeven voor deze pilot. Ik lees dat je een afgeschermd topic hebt aangemaakt. Ik heb daar nog geen info over binnengekregen.....klopt dat? Komt dat nog?
Reputatie 8
Badge +11
Ik heb je daar wel toegang toe gegeven, in de eerste reactie onder het topic heb ik alle deelnemers een @-mention gegeven zodat iedereen er een mailtje van kreeg. Mogelijk is dat mailtje niet goed doorgekomen, daarom hierbij de link naar het topic: klik.
Reputatie 1
Ik heb je daar wel toegang toe gegeven, in de eerste reactie onder het topic heb ik alle deelnemers een @-mention gegeven zodat iedereen er een mailtje van kreeg. Mogelijk is dat mailtje niet goed doorgekomen, daarom hierbij de link naar het topic: klik.

Top, thx!

Ik heb je daar wel toegang toe gegeven, in de eerste reactie onder het topic heb ik alle deelnemers een @-mention gegeven zodat iedereen er een mailtje van kreeg. Mogelijk is dat mailtje niet goed doorgekomen, daarom hierbij de link naar het topic: klik.Top, thx!

Als je via forum menu naar beneden scrolt zou je het speciale topic ook moeten zien.
Reputatie 1

Ik heb je daar wel toegang toe gegeven, in de eerste reactie onder het topic heb ik alle deelnemers een @-mention gegeven zodat iedereen er een mailtje van kreeg. Mogelijk is dat mailtje niet goed doorgekomen, daarom hierbij de link naar het topic: klik.Top, thx!
Als je via forum menu naar beneden scrolt zou je het speciale topic ook moeten zien.

@galdor68 thx, ik heb het gezien.
Reputatie 5
Badge +4
@knorde, natuurlijk, er is niks mis mee om een kritische blik te hebben. Indien je het anders had geformuleerd was het hoogstwaarschijnlijk veel beter overgekomen en niets aan de hand geweest. Of ik nu nieuwkomer ben op dit forum of een doorgewinterde ‘forumheld’ zou zijn, dat maakt in deze geen verschil. Mijn verbazing zou net zo groot zijn geweest hoe je je reactie hebt geplaatst. Zie het als positieve kritiek. Ik begrijp dat je waardevol bent op het forum...prima!
@vwt301 Ik ben het met je eens dat het beter was geweest als ik het anders had geformuleerd. Iedereen vult elkaar goed aan en draagt zijn steentje bij. Dat alles bij elkaar maakt het Telfort forum zo ontzettend bijzonder.

Fijn dat het zo toch enigszins uitgepraat is en veel plezier met het testen alvast 🙂
Reputatie 3
Badge
Heel erg jammer dat ik dit nu pas zie, ik ben namelijk ook constant bezig om de WiFi verbinding te verbeteren. Ik ben een zeer kritische tester en ik had dit zo erg graag gedaan. Ik denk ook dat jullie daar heel veel aan hadden gehad (gezien mijn kritische blik).

Natuurlijk ben ik wel blij voor de rest die wel mee mogen doen. Jammer dat de ervaringen in een apart forum deel komen, ik was erg benieuwd geweest. Is er mogelijkheid tot read only? Mocht er overigens een gaatje vrij komen hou ik me aanbevolen!

Om eerlijk te zeggen vind ik dat je het prima hebt geformuleerd: je mag toch van jezelf zeggen dat je een kritische tester bent? Niets mis mee. Inderdaad jammer dat je niet mee kunt testen, want ik vermoed dat je bijdrage erg zinvol zou zijn geweest!
Reputatie 5
Badge +4

Om eerlijk te zeggen vind ik dat je het prima hebt geformuleerd: je mag toch van jezelf zeggen dat je een kritische tester bent? Niets mis mee. Inderdaad jammer dat je niet mee kunt testen, want ik vermoed dat je bijdrage erg zinvol zou zijn geweest!

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat het ook scheelt dat sommige mensen mij al langer kennen en weten dat ik niet zo in elkaar zit om "op te scheppen". Ik had het er zo neergezet om aan te geven dat ik het jammer vond (door mijn eigen schuld uiteraard) dat ik niet mee kan testen omdat ik wel hou van dit soort kritische testen. Natuurlijk zal de test ook prima slagen zonder mij want er zitten hele goede testers bij.

Ik snap ergens dat mijn opmerking bij sommige mensen misschien een beetje "opschepperig" over zou kunnen komen. Daarvoor wil ik mijn excuses aanbieden. De meeste zullen wel weten dat ik dat niet zo bedoeld heb en ik zal in het vervolg daar wat voorzichtiger mee omgaan. Wel vind ik het erg fijn dat jij er anders tegenaan kijkt en weet dat ik er goede bedoelingen mee heb, niet alleen voor mijn eigen belang maar voor heel Telfort.

Reageer