Testers gezocht! (inschrijvingen gesloten)

Reputatie 8
Badge +9
Hallo allen!

Ben jij graag een proefkonijn? Kan het WiFi-signaal in je woonkamer niet sterk genoeg zijn? Test dan als een van de eerste een nieuw apparaat van KPN en Telfort om je WiFi-signaal te versterken.

Met jouw hulp kunnen wij er voor zorgen dat dit hulpmiddel goed te installeren is en goed werkt. Zo kunnen we 'm breder beschikbaar stellen voor onze klanten.

Wat is het?
Het gaat om een nieuwe WiFi oplossing, waarbij de WiFi functionaliteit van de modem wordt overgenomen.

Wie zoeken we?
We zoeken mensen die thuis gebruik maken van hun WiFi netwerk en met ons willen kijken of dit verbeterd kan worden.

Wat vragen we van je?
We willen graag weten wat jullie ervaringen zijn met deze WiFi oplossing, zowel met de installatie als in het gebruik.

Hoe lang duurt deze pilot?
We willen hier zo snel mogelijk mee beginnen, het zal ongeveer 2 weken duren.

Wil je meedoen?
Dat kan! Vul dan jouw klantnummer of postcode en huisnummer in in je profiel en laat hieronder een reactie achter. We hebben een beperkt aantal kastjes, dus wees er snel bij! We blijven nog tot eind deze week reacties ophalen.

68 reacties

Gezien we de woonlaag op de 1etage hebben lijkt me dit op het nieuwe adres wel iets om uit te proberen.

Ik neem aan dat dit puur voor experia gebruikers is. Dan zal de verhuizing misschien net te laat zijn.
Reputatie 8
Badge +9
Het is voor al onze klanten mogelijk, voor mensen met een Experia Box zijn er dingen geautomatiseerd die jij (eenmalig) handmatig zult moeten doen. Ik zet je huidige adres op de lijst, verdere details kom ik nog op terug 🙂
Reputatie 1
Zet mij maar op de lijst, wil wel kijken hoe of dat de wifi verbinding op de 1e verdieping en op zolder beter kan worden.
Reputatie 8
Ik doe ook graag mee.
Reputatie 1
Wij doen graag mee. Zeer veel problemen met de wifi verbinding en de snelheid. Check m'n berichten op dit forum.maar.
Misschien dat dit dè oplossing is.
En kunnen we eindelijk normaal internetten in dit huis zonder continu buffering in de middag en avond uren.
Reputatie 3
Badge
Ik wil ook wel mee doen. Ben benieuwd of ik dan op zolder bereik heb.
Reputatie 3
Ik ben toch van het testen nu ivm mobiel internet buitenland.. dus wifi thuis kan er ook bij.

Dus zet me maar op de lijst 😉
Reputatie 1
Hallo, ik wil wel proberen hoe het in mijn tuin overkomt.
Reputatie 1
Hoi ik zou graag mee willen doen.
Reputatie 8
Badge +17
Volgens mij had ik mijzelf al opgegeven maar ik kan het niet meer terugvinden

undefineddit] gevonden! Ik sta dus al op de lijst en 2x hoeft echt niet...

Enterprise schreef:

Het lijkt niet storm te lopen dus doe mij er ook maar een... 😉

Gezien alle Wi-Fi problemen had ik hier een stormloop verwacht...
Reputatie 1
WiFi verbinding is soms goed maar een een paar meter verder, in de keuken bijvoorbeeld, ineens een stuk minder.

Graag dus!
Reputatie 8
Badge +16
Eens kijken of ik mijn signaal nog verder kan verbeteren. Zet mij maar op de lijst
Reputatie 8
Badge +19
Enterprise schreef:

Ben benieuwd hoeveel er over zijn bij kpn zijn ze al op. Die waren 3 dagen eerder met de vraag.
Reputatie 1
Ggoedemorgen ik wil hier ook graag aan mee doen
Ik zal wel mee willen doen maar mij ontbreekt technische kennis.
En ik maak al gebruik van een Wifi versterker naast de V10.
Reputatie 8
Badge +11
Die technische kennis is nou juist iets wat je niet hoeft te hebben. Het gaat er om of het aansluiten en gebruiken door iedereen gedaan kan worden.
Als ik er ook een mag testen laat ik mijn vrouw hem aansluiten 😋
Laat in dat geval, Jasper maar beslissen.😁
Reputatie 1
Goedemorgen, ik wil graag meedoen.

Met vriendelijke groet,
vwt3
Reputatie 1
Goedemiddag, ik wil ook mee doen met de pilot
Reputatie 1
Badge
Als er nog plek is, dan zou ik graag mee willen doen.
Reputatie 2
Ik doe graag mee! Ik heb 3 woonlagen en heb nu op elke verdieping een Telfort wifi versterker als accespoint. Dit is niet altijd ideaal qua roaming
Reputatie 8
Badge +9
Dank allemaal! Ik neem jullie allemaal mee in de pilot. Ook @rbu die zich via privébericht heeft aangemeld neem ik mee. Hiermee hebben we ook meteen voldoende aanmeldingen voor de pilot, waardoor aanmeldingen onder dit bericht niet meer meegenomen zullen worden.
Ik kom er voor iedereen die is aangemeld nog op terug! 🙂
Reputatie 3
Ik test graag mee!
Reputatie 8
mw74 schreef:

Ik test graag mee!

D is jammer, 5 minuten te laat..😣

Reageer