Nieuws

Telfort + KPN = Telfort Compleet

• 17 april 2019
  • 103 reacties
  • 16501 keer bekeken
Telfort + KPN = Telfort Compleet
Badge +13

Goed nieuws! Vanaf 1 mei ontvang je extra voordeel als je Telfort- en KPN producten combineert. Dit noemen wij Telfort Compleet. Heb je bijvoorbeeld KPN Thuis en Telfort Mobiel? Dan krijg je - zolang je blijft combineren - iedere maand gratis extra's en korting op je KPN product.

Hoe krijg ik Telfort Compleet?

Combineer je het bovenstaande? Meld je dan hier aan voor Telfort Compleet.

Van welke extra's kan ik profiteren?

Deze voordelen kun je combineren met CombiVoordeel. Klik op 'Toon inhoud' voor een volledig overzicht.

Aanmelding

Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om Telfort Compleet te ontvangen?
In de bijlage van dit bericht vind je een PDF met alle voorwaarden voor Telfort Compleet.

Hoe kan ik mij aanmelden voor Telfort Compleet?
Aanmelden kan hier. Let op; de producten moeten vóór aanmelding op hetzelfde adres en postcode geregistreerd staan.

Wanneer zijn de voordelen actief?
Je voordeel gaat in op de eerste dag van de volgende maand. Let op: jouw voordeel kan alleen actief zijn als je het aanmeldformulier hebt ingevuld. Doe dit ruim (7 dagen) voor het einde van de maand. Voorbeeld: vul je het formulier in op 20 juni, dan ontvang je per 1 juli jouw voordeel. Vul je het formulier in op 29 september, dan ontvang je jouw voordeel pas per 1 november.

Ik heb me aangemeld, maar zie mijn voordeel niet?
Jouw voordeel is na activatie zichtbaar op je factuur.

Wat als ik ga verhuizen?
Geef voor beide producten de wijziging door via onze servicepagina. Doe dit 2 weken voor de verhuisdatum. Verhuizing van Telfort producten geef je hier aan. Voor KPN producten doe je dat op deze pagina.

CombiVoordeel

Kan ik blijven profiteren van CombiVoordeel?
Je blijft profiteren van CombiVoordeel, zolang je je abonnementen Telfort Thuis & Mobiel of Mobiel & Mobiel combineert.

Kun je KPN Compleet en Telfort Combivoordeel combineren?
Ja dat kan; al krijg je elk voordeel één keer per abonnement. Het is dus niet mogelijk om voordelen te stapelen (bijvoorbeeld 2x€5 korting).

Telfort Compleet

Ik heb gekozen voor FOX Sports, maar wil graag het Pluspakket als voordeel.
Het wijzigen van je voordeel is helaas niet mogelijk. Wél kun je jouw resterende Telfort product overzetten op KPN. Zo word je KPN Compleet en geniet je van nog meer voordelen én je kunt jouw voordeel maandelijks wijzigen. Meer informatie over KPN Compleet tref je hier.

Ik heb al het TV pakket FOX/Plus, wordt dit nu gratis als ik me aanmeld?
Ja, heb je bijvoorbeeld FOX Sports Eredivisie voor 9,99 en wil je dit gratis krijgen met Telfort Compleet? Kies dan als voordeel FOX Sports Eredivisie.

103 reacties

Wie kent de Hussel al?

Een nieuwe combinatie mogelijkheid bij KPN ook mogelijk in combinatie met Telfort,
Ik ga er niet op vooruit zag ik al.

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667/index4.html#post835075
Reputatie 8
Badge +7
Wie kent de Hussel al?

Een nieuwe combinatie mogelijkheid bij KPN ook mogelijk in combinatie met Telfort,
Ik ga er niet op vooruit zag ik al.

https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-introduceert-kpn-hussel-internet-mobiel-tv-entertainment-en-meer-altijd-op-jouw-manier-480667/index4.html#post835075

Gewoon lekker bij Telfort blijven, KPN was al duurder, nu nog meer met de nieuwe pakketten.
Op zich valt het mee de grootste wijzigingen van dit Hussel aanbod.

De keuze voor 3 euro extra per maand opzegbaar.
Voor 5 euro is er de Tech Desk voor hulp en ondersteuning met problemen met eigen apparatuur.

In plaats van een zenderpakket naar keuze Fox sports of het Pluspakket krijg je 5 euro media korting.
Deze krijg als je een mobiel abonnement met vast internet combineert.

Het lijkt er op als je de Hussel samenstelt dat je nog steeds met een KPN en Telfort dienst in aanmerking komt, echter nu zijn alle 'voordelen' gelijk in tegenstelling tot het huidige Telfort Compleet.

Mobiel veranderd ook met als grootste wijziging voor €36,00 onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms.
Alleen kiesbaar als je ook vast internet hebt. Hierbij wel de beperking van standaard 5 Gb per dag heb meer nodig kan je dit kosteloos aanvragen.
Hoe duurder het abonnement hoe meer korting €5,00 of € 7,00
De looptijden van de contracten zijn per maand opzegbaar (+€ 2,50) 1 jaar(+€ 1,00) of 2 jaar.

https://shop.kpn.com/?icid=toptaak2-husselshop
Reputatie 1
Badge

Reputatie 7
Badge +9
Goedenavond,

Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn compleet voor elkaar te krijgen. Eerste keer werd hij afgewezen omdat nog met me mobiel nummer in KPN-compleet van mij ouders zat. Naar heel veel gebeld te hebben met KPN ben ik daar nu uit gehaald. Nu heb ik in juni opnieuw Telfort compleet aangevraagd nog steeds niks van gehoord. Na een maand gebeld met jullie klantenservice. Zij heeft nieuwe aanvraag erin gezet. Want de aanmelding van juni was nergens meer te vinden. Nu is al weer een maand voorbij dan dat gebeld met jullie heb. Tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord en als bel met jullie of de klantenservice van KPN word er naar elkaar gewezen. Kunnen jullie mij misschien hulp dat ik wel voor elkaar krijg dat mijn compleet krijg?? Ik ben ondertussen al vanaf februari bezig.

Hallo @Jes850. Zo te lezen ben je echt al een behoorlijke tijd bezig om je aan te melden voor Telfort Compleet, maar wil het maar niet lukken. Dat is frustrerend. Wat @Galdor68 zegt klopt: als je een Telfort Thuis abonnement en een KPN mobiel abonnement combineert, dan krijg je dubbele data/min én € 5,- korting op KPN Mobiel. Ik heb je abonnement erbij gepakt en zie ook dat je die voordelen sinds 15 juli al gewoon krijgt. 🙂 Vandaag is je nieuwe factuurperiode gestart en je ziet als het goed is dat je nu 30 GB hebt gekregen (twee keer 15 GB). Je factuur voor de komende maand wordt in de loop van deze week opgemaakt en daarop zal de Telfort Compleet korting ook verrekend zijn vanaf 15 juli.
Reputatie 8
Badge +11
De Hussel, de nieuwe propositie van KPN is vanaf te bestellen. Hij zal bij steeds meer klanten bekend worden.
Het lijkt er inderdaad niet voordeliger op te worden.
Word inderdaad niet goedkoper, als men daar zo doorgaat kom ik niet naar KPN volgend jaar.
Mijn huidige bij T-Mobile is goedkoper, en sneller alleen het opnemen is een beetje drama, voor de rest werkt thuis prima, alleen de mobiel is slecht voor mij daar, maar daar hebben we dan wel een ander voor op het KPN netwerk, zoals nu mijn Simyo abbo die ik er naast heb.😴
Goedenavond,

Ik ben nu al een tijdje bezig om mijn compleet voor elkaar te krijgen. Eerste keer werd hij afgewezen omdat nog met me mobiel nummer in KPN-compleet van mij ouders zat. Naar heel veel gebeld te hebben met KPN ben ik daar nu uit gehaald. Nu heb ik in juni opnieuw Telfort compleet aangevraagd nog steeds niks van gehoord. Na een maand gebeld met jullie klantenservice. Zij heeft nieuwe aanvraag erin gezet. Want de aanmelding van juni was nergens meer te vinden. Nu is al weer een maand voorbij dan dat gebeld met jullie heb. Tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord en als bel met jullie of de klantenservice van KPN word er naar elkaar gewezen. Kunnen jullie mij misschien hulp dat ik wel voor elkaar krijg dat mijn compleet krijg?? Ik ben ondertussen al vanaf februari bezig.
Hoi @Jes850 je hebt bij KPN een mobiel abonnement bij Telfort een internet en tv abonnement?
Dat KPN mobiel abonnement stond nog op het adres van je ouders. Staan beiden nu op jouw adres?
je komt nu in aanmerking voor de €5,00 korting en dubbele data op het mobiele abbonement.

Je kan de reactie van een medewerker afwachten of via de link aanmelden.
Als ik je goed begrijp is dit in juni al gedaan?
https://www.kpn.com/compleet/aanmelden/telfort-aanmelden.htm
De eerste vraag neem ik de tekst letterlijk dan zou in ons geval alleen 1 toestel de Compleet voordelen krijgen als deze bij KPN wordt onder gebracht klopt dat? Er staat overal KPN mobiel.

Dat klopt dus.
Uit de voorwaarden.
Je profiteert met Telfort Compleet op je adres van extra voordeel op je KPN abonnementen, niet op
de Telfort abonnementen.

Het meeste voordeel haal je dus met Compleet of Combivoordeel bij 1 van beiden.
Heb je KPN thuis dan zou de datasim bestellen een slimme zet zijn mits mogelijk.
Lees ook het PDF bestand met de Voorwaarden Telfort Compleet
Daar zitten ook haken en ogen aan.

Dit is er alvast 1:

De uitzonderingen van producten en abonnementen van het Compleet,
op pagina 2 van de voorwaarden Telfort Compleet.

Zie: Telfort Compleet geldt niet voor Digitenne, PSTN of ISDN, prepaid, of zakelijke abonnementen als de KPN Bedrijfsbundel (kleinzakelijk uitgezonderd). Telfort Compleet geldt ook niet bij KPN Mobiel abonnementen uit 2012 of ouder: ect.

en

6. Slotbepalingen KPN heeft het recht om de voorwaarden tussentijds te wijzigen of stoppen met Telfort Compleet. De reden daarvoor zullen we altijd goed onderbouwen. We laten je dit altijd drie maanden van tevoren weten.
Dat van de uitzonderingen is niet meer dan logisch.

Punt 6 Dat lijkt me ook logisch is elke klant uiteindelijk KPN klant of uit eigen keus of door het letterlijk samenvoegen van de klant bestanden dan heeft de Telfort compleet contructie geen nut meer.
Vind ik van niet vooral met dat Digitenne omdat niet overal glasvezel is.
Mijn mobiele abonnement is dacht ik van rond 2012,
En hoeveel zakelijke abonnementen zijn er?
Die worden dus ook uitgesloten.

Ook die slotbepaling, ik ga geen KPN abonnement nemen.
Maar ook geen Telfort Compleet, wordt er niets wijzer van.

Voor nu houdt ik dus mijn abonnement zoals het is.
Gaat er iets nadelig gebeuren met mijn huidige combivoordeel,
dubbele data voor mobiel en het pluspakket, maar ook met mijn huidige snelheid, ben ik weg.
Digitenne kan je nu al voor €5,00 afnemen als koper klant het is juist vreemd dat een glasvezel klant dit niet zou mogen, hoewel ik toch ook Digitenne voor die prijs kan bestellen. Dat is nooit een onderdeel van Compleet geweest menig klant zou dat wensen.

Waarom zou een zakelijke klant de zelfde voordeeltjes krijgen als een consument let daar wel op de haakjes behalve kleinzakelijk dus 1 mans bedrijfjes die gun ik het wel.

Met Prepaid is nu al bij beiden geen voordeel te halen PSTN en ISDN worden uitgefaseerd.

Je hoeft als Telfort Combi klant ook niks te veranderen dat is zelfs het beste op dit moment zeker als je voor maart 2018 klant bent geworden.

Wat mij betreft weinig op aan te merken hooguit wie welke voordeeltjes krijgt.
Waarom zou digitenne goedkoop moeten bij glasvezel, je kan op glasvezel tot 5 tv's gaan, bij koper zijn er nog zat die geen TV kunnen aansluiten omdat ze geeneens genoeg snelheid krijgen voor 1 stream.
Reputatie 8
Badge +17
Waarom zou digitenne goedkoop moeten bij glasvezel, je kan op glasvezel tot 5 tv's gaan, bij koper zijn er nog zat die geen TV kunnen aansluiten omdat ze geeneens genoeg snelheid krijgen voor 1 stream.

Bij mijn weten kregen klanten met glasvezel al geen korting op digitenne meer
Klopt.

Waarom het goedkoop zou 'mogen' niet 'moeten' is voor glasvezel klanten die digitenne op een zolderkamer of logeer kamer willen inzetten en dat combineren met gebruik op een boot of de caravan. Nu moet dat met een tablet of laptop via een data verbinding met gebruik van de app etc.
Juist om die reden die jij geeft, het goedkoop/voordelig digitenne leveren is juist voor klanten die een beroerde internetsnelheid halen, niet om goedkoop/voordelig op een zolderkamertje/boot/vakantiehuisje tv te kunnen kijken maar om tekortkomingen in de vaste verbinding op te vangen.

En als je aan 5 TV kastjes niet genoeg hebt voor de zolderkamer dan moet je niet bij Telfort zitten, of je hebt zo'n groot huis dat je gewoon een tweede of derde glas aansluiting moet nemen omdat anders de kabels te lang worden.
Ik weet nog wel, toen ik over ging op glasvezel, voor Digitenne +/- €15,00 moest gaan betalen.
Digitenne had ik eerst via KPN, daarna op ADSL van Telfort en rond 2015 glas van Telfort.
Als ik het mijzelf goed herinner.

Ik heb het over dat er, waar geen glasvezel is, digitenne gebruikt wordt.
Maar ook met Digitenne neem je TV af.
Doornekamp 33 Klopt echter de keus hebben tussen utp kabels moeten trekken of goede wifi regelen of een stand alone apparaat lijkt mij redelijk, als je de €5,00 wil betalen. Het is mij puur om het praktische gemak te doen.

Vooral wat Mandy schrijft komt bij mij als onrecht over ineens de volle €15 moeten betalen.

Het is inderdaad wel apart dat er geen combi Digitenne + mobiel bestaat als beide van KPN zijn daar zal weinig ruimte voor zijn anders was er wel zo'n regeling. Deze optie is er nooit geweest al helemaal niet voor Telfort klanten aangezien Digitenne ook van KPN is lijkt het mij logisch dat dit niet ineens onder een Telfort compleet regeling gaat vallen.

Waar geen glasvezel ligt en de verbinding zo slecht dat er maar 1 tvkastje mogelijk is dan blijkt KPN nog wel eens coulant te zijn met de kosten voor de 1e digitenne ontvanger.

Ter herhaling behalve dat de ene combinatie gunstiger is dan een andere zie ik verder weinig zorgelijks.
De minder gunstige optie is strategie om toch de keuze te maken alles onder 1 dak samen te voegen.
Reputatie 8
Badge +11
Je krijgt inderdaad het voordeel op de KPN producten als je Telfort en KPN combineert. Dus wanneer je Telfort Thuis en KPN mobiel hebt, krijg je voordeel op KPN mobiel. Mocht je Telfort Thuis hebben, Telfort Mobiel en KPN mobiel dan is het handigere om Telfort CombiVoordeel te behouden.

Het was nog nooit mogelijk om Digitenne, zakelijke abonnementen enz. te combineren met CombiVoordeel of Compleet. Hier is dus niets in gewijzigd. Dit gaat puur over het combineren van Telfort en KPN producten.
Reputatie 1
KPN blijft zijn eigen klanten voortrekken.
Ik heb 2x Telfort Mobiel en thuis.
Daar krijg ik dubbele data op en een gratis zenderpakket.

Heb je KPN krijg je ook nog eens €5,00 korting.
Wat nou voordeel?

Overigens gaan we van €42,50 naar €51,50 in de basis.
Is maar 21% meer joh. Valse beloftes van Telfort dat we er weinig van gaan merken.
Reputatie 2
Met Prepaid is nu al bij beiden geen voordeel te halen PSTN en ISDN worden uitgefaseerd.

Hoe zit het met stroomuitval? De ouderwetse telefoonlijnen bleven dan gewoon werken.
@mich85 de meeste KPN mobiele abonnement zijn 5,00 duurder dan van Telfort zelfs met de korting is het vaak op centen nivo duurder. Neem dat in je reacties mee.
KPN klanten kunnen hun Mb's delen wij Telforters kunnen ongebruikt tegoed meenemen.

Ik begrijp zeker dat het als voortrekken overkomt wil je dezelfde KPN compleet voordeeltjes dan zal alles mee moeten tellen dus ook wat ik noem.
In mijn ogen zitten we niet zo slecht bij Telfort al zijn ze zeker niet de voordeligste.

Dat is zeker een minpunt @arie61 meteen ook het nadeel van alles in 1 aan de andere kant wie heeft er geen mobieltje uitzonderingen daargelaten. Tenzij de stroomvoorziening van dat net wordt getroffen. Dat heeft verder weinig met dit onderwerp te maken.

Reageer