Nieuws

Telfort + KPN = Telfort Compleet

• 17 april 2019
  • 110 reacties
  • 17302 keer bekeken
Telfort + KPN = Telfort Compleet

Toon het eerste bericht

110 reacties

Word inderdaad niet goedkoper, als men daar zo doorgaat kom ik niet naar KPN volgend jaar.
Mijn huidige bij T-Mobile is goedkoper, en sneller alleen het opnemen is een beetje drama, voor de rest werkt thuis prima, alleen de mobiel is slecht voor mij daar, maar daar hebben we dan wel een ander voor op het KPN netwerk, zoals nu mijn Simyo abbo die ik er naast heb.😴
Op zich valt het mee de grootste wijzigingen van dit Hussel aanbod.

De keuze voor 3 euro extra per maand opzegbaar.
Voor 5 euro is er de Tech Desk voor hulp en ondersteuning met problemen met eigen apparatuur.

In plaats van een zenderpakket naar keuze Fox sports of het Pluspakket krijg je 5 euro media korting.
Deze krijg als je een mobiel abonnement met vast internet combineert.

Het lijkt er op als je de Hussel samenstelt dat je nog steeds met een KPN en Telfort dienst in aanmerking komt, echter nu zijn alle 'voordelen' gelijk in tegenstelling tot het huidige Telfort Compleet.

Mobiel veranderd ook met als grootste wijziging voor €36,00 onbeperkt data en onbeperkt bellen/sms.
Alleen kiesbaar als je ook vast internet hebt. Hierbij wel de beperking van standaard 5 Gb per dag heb meer nodig kan je dit kosteloos aanvragen.
Hoe duurder het abonnement hoe meer korting €5,00 of € 7,00
De looptijden van de contracten zijn per maand opzegbaar (+€ 2,50) 1 jaar(+€ 1,00) of 2 jaar.

https://shop.kpn.com/?icid=toptaak2-husselshop
Reputatie 1
Badge

Badge

Goedemorgen,

Als ik mij nu aanmeld via de website voor de overstap naar KPN met behoud van Telfort combi voordelen, krijg je dan dezelfde aanbieding als wanneer je zelf belt met de opzegdesk van Telfort?

Maak nu gebruik van TV, internet en mobiel van Telfort. Verdubbeling van mobiele data en fox sports als combivoordeel.

Groeten,

Corné

Als je zelf overstapt naar KPN raak je de combivoordeel kwijt en word je Telfort compleet met minder voordeel en geen data meer meenemen.

Telfort opzeggen, niet doen, je kan kijken of er bij verlengen een voordeeltje is te halen, meer zal er niet inzitten.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @svole, als je zelf overstapt verlies je de CombiVoordelen zoals Doornekamp al aangeeft. Een nieuw KPN abonnement wordt een Hussel abonnement, met de voordelen die daar bij horen. 

Ook vervallen jouw Telfort e-mailadressen op als je nu zelf overstapt. Ik weet niet tot wanneer jouw contract loopt, mogelijk ben je al buiten de contractperiode en dan kan je inderdaad kijken of er iets mogelijk is met jouw huidige pakket. Dat kan je doen door jouw nummer in te vullen op deze pagina, dan wordt er contact met jou opgenomen om het te bekijken.

Later dit jaar zullen alle Telfort Thuis abonnementen automatisch overgaan naar KPN, daarbij willen we het abonnement en de voorwaarden meenemen. Ook je e-mailadressen blijven dan behouden.

@svole even hier noemen KPN Hussel internet en tv kan duurder uitvallen Fox Sports is niet meer kosteloos dat gaat € 12,99 kosten daar gaat dan wel €5,00 entertainment korting af. Het enige echte voordeel wat je houd is de dubbele data voor mobiel. Na de eerste 6 maanden gaat afhankelijk van de snelheid deze opties € 60,49 kosten.(50Mb)

Ik weet niet of de opzegdesk jou een KPN Husselpakket kan geven, mogelijk om bij Telfort klant te blijven is er kans op een nieuw jaar contract met een korting, dat zal niet hetzelfde zijn als de korting die je als nieuwe KPN klant krijgt.

Badge

Hoi @svole, als je zelf overstapt verlies je de CombiVoordelen zoals Doornekamp al aangeeft. Een nieuw KPN abonnement wordt een Hussel abonnement, met de voordelen die daar bij horen. 

Ook vervallen jouw Telfort e-mailadressen op als je nu zelf overstapt. Ik weet niet tot wanneer jouw contract loopt, mogelijk ben je al buiten de contractperiode en dan kan je inderdaad kijken of er iets mogelijk is met jouw huidige pakket. Dat kan je doen door jouw nummer in te vullen op deze pagina, dan wordt er contact met jou opgenomen om het te bekijken.

Later dit jaar zullen alle Telfort Thuis abonnementen automatisch overgaan naar KPN, daarbij willen we het abonnement en de voorwaarden meenemen. Ook je e-mailadressen blijven dan behouden.

Wat als ik nu overstap naar Telfort Compleet, heeft dat nu nog zin?

Reputatie 8
Badge +11

Wat als ik nu overstap naar Telfort Compleet, heeft dat nu nog zin?

Met CombiVoordeel worden meerdere Telfort abonnementen (Thuis en mobiel) gecombineerd om meer voordelen te krijgen. Telfort Compleet is net zoiets, maar dan met een Telfort product en een KPN product van de pakketten die werden aangeboden voor 8 oktober (de introductie van Hussel). Als je geen KPN abonnementen hebt die al voor 8 oktober waren afgesloten is Telfort Compleet niet eens mogelijk, en dat zal dan inderdaad ook geen zin hebben.

Aanmelden

Heb je na 8 oktober een KPN abonnement besteld, en had je al Telfort Combivoordeel? Dan krijg je voordeel op je KPN product en hou je Telfort Combivoordeel op je Telfort abonnement!

Heb je voor 8 oktober een KPN abonnement besteld en heb je nog een Telfort abonnement? Meld je dan aan voor Telfort Compleet.

Ik moest het een paar keer lezen het staat er niet letterlijk maar het komt er wel op neer.

@svole als je al TelfortCombivoordeel klant bent ga je vrij veel voordeel verliezen. De geboden terugbel optie en zo bij Telfort kijken wat er mogelijk is lijkt mij het meest voordelig om meerdere redenen.

Reageer