Nieuws

Telfort + KPN = Telfort Compleet

  • 17 april 2019
  • 110 reacties
  • 18086 keer bekeken
Telfort + KPN = Telfort Compleet

Toon het eerste bericht

110 reacties

De enige reden zou die telefoon zijn. De maandlasten blijven gelijk tenopzichte van KPN als je het uitgebreide pakket afneemt. Als het alleen om ID is te doen heb ik een voordeligere tip Dplay de app van Discovery.
Reputatie 1
Ik ben al jaren geen KPN klant geweest, dus dat speelt niet. 🙂

Ook wil ik het niet opzeggen onder het mom van prijsverhoging (ook al kon dat wel volgens de vrouw van Telfort die ik een week geleden aan de telefoon had, want daar hadden we het ook nog over). Maar als ik het al zou opzeggen, dan gewoon volgens wat Telfort erbij zette in mijn nieuwe contract dat op 7 mei 2019 is ingegaan (ik zit dus nu al 2 dagen bij Telfort): "U mag het contract binnen 14 dagen annuleren. Dit kan telefonisch via 0900 9596. Voor het bellen naar dit nummer betaalt u alleen uw gebruikelijke belkosten."

Ik ga er nog een nachtje over slapen. 🙂
Maar ik neig naar niets doen en het zo maar laten, haha. 🙂
Goed punt Doornekamp echter dat lijkt niet zo te zijn er is in plaats van alleen Internet bij Telfort het Internet en TV pakket afgenomen.
Denk niet dat je zomaar kan opzeggen als je 12 dagen geleden een contract hebt afgesloten onder het mom van de prijsverhoging, die was al bekent en doorgevoerd, dus snel denken en als je over wil op 100% KPN nog sneller handelen om het binnen de afkoelperiode van 14 dagen te doen, en je kan dan gewoon bij je oude provider blijven tot KPN het overneemt.
Éen van de vaste Forum bezoekers. Niet heel dichtbij het vuur niks dichter dan andere klanten.
12 dagen is een tricky situatie afgaande op enkele topics. Los van die bedenktijd heb je tot 1 juni nog de kans om zonder afkopen op te zeggen.
Reputatie 1
Zo, dat gaat snel hier met de reacties. 👍🏻☺ Ik zie geen Telfort embleempje bij je @Galdor68, maar wel een hele hoop reacties, zo te zien zit je wel dicht bij het vuur (mandy ook). ☺

Okee, bovenstaande is duidelijk. Klopt, ik zou nog kunnen opzeggen. Niet tot 1 juni, maar ik mag het contract binnen 14 dagen annuleren. Daarvan zijn er nu dan nog 12 dagen over om me eventueel te bedenken. KPN is wel wat duurder, dus per saldo zal het inderdaad niet (veel) uitmaken. Aan de andere kant zit ik dan wel meteen bij KPN en niet zo half half eronder bungelend. Dan maar helemaal naar KPN. Ik wil alleen niet 1-2 weken zonder internet komen te zitten tijdens die overstap. Ik zal ze eens bellen of ze dat intern kunnen omzetten zodat ik er niets van merk.
1. Ooit mischien wel weer of KPN gaat dit juist overnemen. Wanneer dat is onbekend ergens in 2020.
2.Telfort Compleet is niet KPN Compleet.

Telfort +Telfort = Telfort Combivoordeel
Telfort + KPN = Telfort Compleet
KPN + Telfort = Telfort Compleet.
KPN + KPN = KPN Compleet

Het Telfort abonnement met de 5 euro erbij gerekend van dat uitgebreide pakke kost evenveel als de KPN variant.
Je hebt een nieuwpakket gekocht kortom je zit nog binnen je contract. Je kan voor 1 juni opzeggen bij Telfort en opnieuw afsluiten bij KPN.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de zenders voorlopig gelijk getrokken gaan worden.
Bij KPN schijnen nog meer dingen te kunnen wat bij Telfort niet kan.
Reputatie 1
Telfort + KPN = Telfort Compleet = KPN Compleet?

1). Ik heb 7 mei 2019 ook Interactieve TV genomen bij mijn Telfort internetabonnement. Nu zag ik gisteren pas dat ID (Investigation Discovery) er helaas niet in zit, daar heb je blijkbaar het uitgebreide pakket voor nodig. Bij mijn vriendin met KPN zit ID wel in het basispakket. Vraag: Gaan deze pakketten ook worden gelijkgetrokken, met het samengaan van KPN, zodat Telfort = KPN met ID in de basis? Zo ja, wanneer?

2). Vandaag zag ik een leuke telefoonaanbieding: https://www.mobiel.nl/smartphone/samsung/galaxy-a70/met-abonnement/kpn/kpn-mobiel-compleet-2019-2-jaar/954-6353%7C955-6358%7C957-6359%7Chc24-0_0%7Cpv-4253#met-abonnement
Als je daar bij Combinatievoordeel KPN Compleet kiest, dan moet je voor de telefoon als je geen krediet wilt 240 euro betalen. Kies je Telfort Compleet, dan kost diezelfde telefoon 312 euro. Vraag: Als Telfort Compleet = KPN Compleet, kan ik dan gewoon KPN Compleet kiezen daar? Zo ja, dan ga ik hem bestellen. :-)

Als het antwoord op bovenstaande vragen nee is, kan ik dan mijn Telfort abo omzetten naar een KPN abo? Dan heb ik wel ID erbij in de basis, en dan betaal ik ook 72 euro minder voor die telefoon.
Ja, precies, de huisgenoot die het service bericht gehad heeft, Telfort samen verder,
heeft ook alleen mobiel.
Net zoals de mail die ik niet ontvangen heb.
Jij bedoelt dat Servicebericht over het samengaan toch?
Hier op 2 mei ontvangen op mijn emailadres en mijn partner op die van haar.
De prijsverandering heb alleen ik gehad wat logisch is ik ben de contracthouder voor thuisinternet.
Reputatie 8
Badge +11
Je hoeft je geen zorgen te maken. Als er wijzigingen komen zul je daarvan persoonlijk op de hoogte gesteld worden.
Daar ben ik dus bang voor.
Dat ik dat bericht niet krijg.
Net zoals de mail die ik niet ontvangen heb.
Ik zie de laatste tijd vaker meldingen van klanten die sommige berichten niet krijgen.
Reputatie 8
Badge +11
Als er iets gaat veranderen in de voorwaarden van jouw mobiele abonnement krijg je daar zeker berichtgeving van.
Reputatie 3
Badge
Ik wil straks niet een nieuw abonnement bij KPN, die ik niet maandelijks kan opzeggen.
Zolang jij niet kiest voor verlengen kom je niet terecht bij een abonnement die plots niet meer maandelijks opgezegd kan worden.
Klopt, nu voor Thuis.
Maar ik heb het over mobiel.
Als daar de veranderingen bekend voor gemaakt worden betreft de voorwaarden.
Het enige wat ik ontvang zijn de facturen.
Ik wil straks niet een nieuw abonnement bij KPN, die ik niet maandelijks kan opzeggen.
Reputatie 8
Badge +11
De berichtgeving komt normaal op de postcode en contractant. Er komt dus zeker iets.

In ieder geval begrijp ik nu wat je bedoelt, dan moet je het gewoon zo laten. Dan gebeurt er ook niks geks.
Ga ik ook niet van uit, maar dan is een terugkeer alleen een optie als de rest het ook niet meer aanbied op glasvezel of de schotel, kabel is geen optie.😉😉😉
Hooguit Fox met een omweg vanwege het stukje voetbal. Veel meer zou ik niet van uit gaan.
Wees gerust @mandy , die mail heb ik ook nooit gehad, en de prijsverhoging een week nadat het hier werd bekend gemaakt.
En de zenderwijziging is er wel geweest, maar toen was het allang opgezegt, 24 mei ben ik Telfort vrij, 3 abonementen zijn dan naar de roze concurent, en misschien bevalt het niet, terugkomen gaat alleen al National Geograpic en Fox weer in het pakket komen.😮😮😮
Dat het alleen voor Thuis geld nu, is mij bekend.
Maar dat is niet helemaal wat ik bedoelde.
Waarschijnlijk verkeerd omschreven.

Ik kan nu maandelijks opzeggen, voor zowel Thuis als mobiel.
(Dit omdat ik contractvrij ben.)
Dus onder Telfort voorwaarden.
Ik zeg nu in de overgangsfase voordat het straks helemaal KPN wordt.

Er wordt al geschreven, dat als de voorwaarden dan veranderen, je bericht krijgt.
Dus als Telfort, KPN is.
Met andere woorden, die voorwaarden kunnen veranderen.
En als dat bericht mij niet bereikt?

Nu voor Telfort Thuis heeft mijn huisgenoot netjes een mail gekregen met o.a. de prijswijzigingen.
Mijn andere huisgenoot heeft de mail gekregen met het service bericht,
Telfort en KPN gaan samen verder.
Deze heb ik persoonlijk nooit ontvangen.
Dit terwijl al onze privacy instellingen hetzelfde staan.

En ik ga niet verlengen bij Telfort om eerder genoemde redenen.
Reputatie 8
Badge +11
Nu kan je nog kosteloos opzeggen, maar wie zegt dat het ook kan als straks de voorwaarden,
van KPN gehandhaafd worden?
Nu wordt er nog gezegd van dat het wel kan, maar wat als het straks al KPN is?


Dat kosteloos opzeggen, dat geldt alleen voor het abonnement voor Thuis, dus niet voor Mobiel.

Voor de rest kun je gewoon van onze services en diensten gebruik blijven maken gebruiken zoals je gewend bent. Ook als je verlengd hebt bij Telfort.
Precies Galdor68, dat was nog 'het gewone' bellen zonder pakketten ect.
Ik heb het over de vorige eeuw toen er nog geen internet was althans de beginjaren.

Zonder telefoon geen internet nu is het gek genoeg andersom.
Reputatie 2
Die €60,00 zegt me niks wel ooit 64 gulden per 2 maanden gebruiksrecht voor vaste telefonie.

Exacte bedrag weet ik niet meer, €30 of €35 per maand en dan had je onbeperkt bellen op je vaste lijn. Uitgezonderd 0900 nummers enzo. Was voor 2010 iig, mijn moeder had dat.

Reageer