Goed nieuws! Vanaf 1 mei ontvang je extra voordeel als je Telfort- en KPN producten combineert. Dit noemen wij Telfort Compleet. Heb je bijvoorbeeld KPN Thuis en Telfort Mobiel? Dan krijg je - zolang je blijft combineren - iedere maand gratis extra's en korting op je KPN product.
Hoe krijg ik Telfort Compleet?
Combineer je het bovenstaande? Meld je dan hier aan voor Telfort Compleet.
Van welke extra's kan ik profiteren?
Deze voordelen kun je combineren met CombiVoordeel. Klik op 'Toon inhoud' voor een volledig overzicht.
Aanmelding
Aan welke voorwaarden moet ik voldoen om Telfort Compleet te ontvangen?
In de bijlage van dit bericht vind je een PDF met alle voorwaarden voor Telfort Compleet.
Hoe kan ik mij aanmelden voor Telfort Compleet?
Aanmelden kan hier. Let op; de producten moeten vóór aanmelding op hetzelfde adres en postcode geregistreerd staan.
Wanneer zijn de voordelen actief?
Je voordeel gaat in op de eerste dag van de volgende maand. Let op: jouw voordeel kan alleen actief zijn als je het aanmeldformulier hebt ingevuld. Doe dit ruim (7 dagen) voor het einde van de maand. Voorbeeld: vul je het formulier in op 20 juni, dan ontvang je per 1 juli jouw voordeel. Vul je het formulier in op 29 september, dan ontvang je jouw voordeel pas per 1 november.
Ik heb me aangemeld, maar zie mijn voordeel niet?
Jouw voordeel is na activatie zichtbaar op je factuur.
Wat als ik ga verhuizen?
Geef voor beide producten de wijziging door via onze servicepagina. Doe dit 2 weken voor de verhuisdatum. Verhuizing van Telfort producten geef je hier aan. Voor KPN producten doe je dat op deze pagina.
CombiVoordeel
Kan ik blijven profiteren van CombiVoordeel?
Je blijft profiteren van CombiVoordeel, zolang je je abonnementen Telfort Thuis & Mobiel of Mobiel & Mobiel combineert.
Kun je KPN Compleet en Telfort Combivoordeel combineren?
Ja dat kan; al krijg je elk voordeel één keer per abonnement. Het is dus niet mogelijk om voordelen te stapelen (bijvoorbeeld 2x€5 korting).
Telfort Compleet
Ik heb gekozen voor FOX Sports, maar wil graag het Pluspakket als voordeel.
Het wijzigen van je voordeel is helaas niet mogelijk. Wél kun je jouw resterende Telfort product overzetten op KPN. Zo word je KPN Compleet en geniet je van nog meer voordelen én je kunt jouw voordeel maandelijks wijzigen. Meer informatie over KPN Compleet tref je hier.
Ik heb al het TV pakket FOX/Plus, wordt dit nu gratis als ik me aanmeld?
Ja, heb je bijvoorbeeld FOX Sports Eredivisie voor 9,99 en wil je dit gratis krijgen met Telfort Compleet? Kies dan als voordeel FOX Sports Eredivisie.