beantwoord

Telfort iTV website vernieuwd

Reputatie 4
Badge +7

Na de nieuwe iTV app is nu ook de nieuwe iTV website live. We zetten 'm de komende dagen in fasen aan voor alle klanten. Eerst voor browsers Chrome en Firefox, later dit jaar ook voor Edge en Safari. Je kunt in de tussentijd gebruik blijven maken van de oude versie. In dit topic vertel ik je alles over de nieuwe iTV site.

Het belangrijkste op een rijtje

Programma’s terugkijken via de gids
Je kijkt programma’s tot 7 dagen terug via de Gids. Dit doe je als deze meer dan 15 minuten geleden zijn afgelopen.

Chromecast ondersteuning
Met 1 druk op de knop stream je het programma vanaf je PC of laptop naar je Chromecast om het vanaf je televisie te bekijken.

Buitenshuis tv kijken, dus ook in de EU
Net als met de voorlopende iTV online app kun je voortaan je favoriete programma’s en zenders ook buiten Nederland bekijken.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 28 augustus 2018, 10:15

Algemeen

Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV website te kunnen gebruiken?
De nieuwe website gebruik je met de browsers Google Chrome en Firefox. Het maakt niet uit of je Windows of macOS gebruikt. De oude versie van de website zal blijven werken voor de andere populaire browsers (IE, Edge en Safari) totdat deze ook overgaan op de nieuwe versie.
Let op: klanten met een Amino-ontvanger kunnen deze website niet gebruiken.

Hoe gebruik je Chromecast?
Op de iTV website is het alleen mogelijk om te casten als je eerst een item afspeelt. Rechtsboven in de player zie je een Chromecast-icoon, waar je op kunt klikken om met je Chromecast te verbinden.

Met hoeveel mensen kun je tegelijkertijd kijken?
Als je verbonden bent met het thuisnetwerk kun je met 3 apparaten tegelijkertijd kijken, buitenshuis kun je met 2 apparaten tegelijkertijd kijken. Het aantal kijkers via de tv-ontvanger telt hier niet in mee.

Interactieve TV onderweg

Is Interactieve TV ook in het buitenland te gebruiken?
Ja, de app én de website zijn in alle landen van de EU te gebruiken. Buiten de EU kun je geen programma’s kijken met de iTV app of website. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig als je verbonden bent met 3G/4G. Vandaar dat we toestemming vragen om je locatie met de iTV app te delen. De locatiebepaling is bij benadering en gebeurt in het besturingssysteem van je apparaat. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt. Als je verbonden bent met WiFi kunnen we op basis van je IP-adres bepalen waar je je bevindt en is het delen van je locatie niet nodig.

Films & Series kijken in On Demand

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken via 'Zoeken'. Op de website vind je bovenin het scherm een grote zoekbalk. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Waarom kan ik het On Demand menu niet vinden?
Momenteel is er geen apart On Demand menu op de website. Gebruik hiervoor de carrousels op de startpagina of zoek naar films en series.

Kan ik video’s hervatten?
Ja, je kan een programma pauzeren en later hervatten. Het is ook mogelijk een programma te pauzeren in de app, en later te hervatten op de website. Tussen de tv-ontvanger en de app/website vindt er nog geen synchronisatie plaats, dus het is niet mogelijk het programma te hervatten op de tv-ontvanger.

Kan ik ook video’s huren?
Nee, het huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger.

TV Gids en Terugkijken

Wat vind je in de TV gids?
De TV Gids geeft een overzicht van alle programma’s van de afgelopen 7 dagen en de komende 5 dagen. In de TV Gids kun je ook eenvoudig de programma’s vinden die beschikbaar zijn voor ‘7 dagen terugkijken’. Dit is herkenbaar aan de tekst “Kijk terug” onder het programma.

Hoe kijk ik een programma terug?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om ervoor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Opnames

Hoe kan ik een programma opnemen?
Als je het Opnemen pakket hebt, kun je programma’s opnemen. Op de detailpagina van het programma vind je de mogelijkheid om het programma op te nemen. Je kunt van alle kanalen die in je abonnement zitten een opname inplannen en verwijderen. Als je een opname inplant op je tv-ontvanger van een HD kanaal, kun je deze niet bekijken in de app, tenzij je HD-op-1 hebt.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Op de iTV website kun je geplande opnames annuleren op de detail pagina. Verwijderen van opnames is nog niet mogelijk. Verwijder je opnames via de tv-ontvanger of via de app.

Overig

On Demand: menu & huren van items
• Het ‘oude' On Demand menu is nog niet beschikbaar (net als in de app). Je kunt inspiratie voor films vinden op de startpagina of een film/serie vinden via 'Zoeken'.
• Met de huidige website is het mogelijk om een On Demand item te huren. Deze functionaliteit komt pas later naar de nieuwe iTV website. Tot die tijd kun je een film huren via de tv-ontvanger of via de 'oude' website.

Verwijderen van opnames
Op de website kun je opnames nog niet verwijderen. Het is alleen mogelijk om toekomstige opnames te annuleren. Opnames verwijderen kan via de app of de tv-ontvanger, of via de 'oude' website.

Mijn Telfort & filteren van zenders (favorieten)
Deze mogelijkheden zijn al beschikbaar in de iTV app, maar nog niet via de website. Dit komt later dit jaar erbij.

Bekijk reactie

39 reacties

Reputatie 4
Badge +7

Algemeen

Wat zijn de minimale vereisten om de Interactieve TV website te kunnen gebruiken?
De nieuwe website gebruik je met de browsers Google Chrome en Firefox. Het maakt niet uit of je Windows of macOS gebruikt. De oude versie van de website zal blijven werken voor de andere populaire browsers (IE, Edge en Safari) totdat deze ook overgaan op de nieuwe versie.
Let op: klanten met een Amino-ontvanger kunnen deze website niet gebruiken.

Hoe gebruik je Chromecast?
Op de iTV website is het alleen mogelijk om te casten als je eerst een item afspeelt. Rechtsboven in de player zie je een Chromecast-icoon, waar je op kunt klikken om met je Chromecast te verbinden.

Met hoeveel mensen kun je tegelijkertijd kijken?
Als je verbonden bent met het thuisnetwerk kun je met 3 apparaten tegelijkertijd kijken, buitenshuis kun je met 2 apparaten tegelijkertijd kijken. Het aantal kijkers via de tv-ontvanger telt hier niet in mee.

Interactieve TV onderweg

Is Interactieve TV ook in het buitenland te gebruiken?
Ja, de app én de website zijn in alle landen van de EU te gebruiken. Buiten de EU kun je geen programma’s kijken met de iTV app of website. Om vast te stellen of je in de EU bent, hebben we je locatie nodig als je verbonden bent met 3G/4G. Vandaar dat we toestemming vragen om je locatie met de iTV app te delen. De locatiebepaling is bij benadering en gebeurt in het besturingssysteem van je apparaat. Je locatie wordt niet onthouden en wordt niet voor andere doeleinden gebruikt. Als je verbonden bent met WiFi kunnen we op basis van je IP-adres bepalen waar je je bevindt en is het delen van je locatie niet nodig.

Films & Series kijken in On Demand

Hoe kan ik een film of serie vinden in On Demand?
Op de startpagina van de Interactieve TV website staan een aantal suggesties van films en series die je kunt kijken. Daarnaast kun je een film of serie zoeken via 'Zoeken'. Op de website vind je bovenin het scherm een grote zoekbalk. Vooral als je het Pluspakket hebt, is er een rijk aanbod aan gratis films en series om te bekijken.

Waarom kan ik het On Demand menu niet vinden?
Momenteel is er geen apart On Demand menu op de website. Gebruik hiervoor de carrousels op de startpagina of zoek naar films en series.

Kan ik video’s hervatten?
Ja, je kan een programma pauzeren en later hervatten. Het is ook mogelijk een programma te pauzeren in de app, en later te hervatten op de website. Tussen de tv-ontvanger en de app/website vindt er nog geen synchronisatie plaats, dus het is niet mogelijk het programma te hervatten op de tv-ontvanger.

Kan ik ook video’s huren?
Nee, het huren van video’s kan alleen via de tv-ontvanger.

TV Gids en Terugkijken

Wat vind je in de TV gids?
De TV Gids geeft een overzicht van alle programma’s van de afgelopen 7 dagen en de komende 5 dagen. In de TV Gids kun je ook eenvoudig de programma’s vinden die beschikbaar zijn voor ‘7 dagen terugkijken’. Dit is herkenbaar aan de tekst “Kijk terug” onder het programma.

Hoe kijk ik een programma terug?
Het is nu ook mogelijk om programma’s tot 7 dagen terug te kijken via de Gids. Je kunt een programma terugkijken als deze meer dan 15 minuten geleden is afgelopen. Programma’s die je terug kunt kijken zijn in de Gids te herkennen aan de tekst “Kijk terug”.

Waarom kan ik bij sommige programma’s niet doorspoelen?
Voor sommige zenders is het doorspoelen van uitzendingen geblokkeerd. We mogen de doorspoelfunctie in verband met rechten niet gratis aanbieden. Wanneer je niet kunt doorspelen, wordt dit aangegeven met de melding: “Vooruitspoelen voor deze zender niet toegestaan”.

Waarom begint het programma niet meteen?
Het opnemen van een programma begint 5 minuten eerder dan de starttijd. Dit is om ervoor te zorgen dat je niet het begin mist als het programma iets eerder start dan gepland. Hierdoor kan het gebeuren dat je soms nog een stukje van het programma ervoor ziet, of dat je reclames kijkt. Daarom kun je bij elk programma altijd de eerste 7 minuten doorspoelen.

Opnames

Hoe kan ik een programma opnemen?
Als je het Opnemen pakket hebt, kun je programma’s opnemen. Op de detailpagina van het programma vind je de mogelijkheid om het programma op te nemen. Je kunt van alle kanalen die in je abonnement zitten een opname inplannen en verwijderen. Als je een opname inplant op je tv-ontvanger van een HD kanaal, kun je deze niet bekijken in de app, tenzij je HD-op-1 hebt.

Hoe verwijder of annuleer ik een opname?
Op de iTV website kun je geplande opnames annuleren op de detail pagina. Verwijderen van opnames is nog niet mogelijk. Verwijder je opnames via de tv-ontvanger of via de app.

Overig

On Demand: menu & huren van items
• Het ‘oude' On Demand menu is nog niet beschikbaar (net als in de app). Je kunt inspiratie voor films vinden op de startpagina of een film/serie vinden via 'Zoeken'.
• Met de huidige website is het mogelijk om een On Demand item te huren. Deze functionaliteit komt pas later naar de nieuwe iTV website. Tot die tijd kun je een film huren via de tv-ontvanger of via de 'oude' website.

Verwijderen van opnames
Op de website kun je opnames nog niet verwijderen. Het is alleen mogelijk om toekomstige opnames te annuleren. Opnames verwijderen kan via de app of de tv-ontvanger, of via de 'oude' website.

Mijn Telfort & filteren van zenders (favorieten)
Deze mogelijkheden zijn al beschikbaar in de iTV app, maar nog niet via de website. Dit komt later dit jaar erbij.
Reputatie 3
Ik zal de nieuwe ITV eens even testen! Ben zeer benieuwd. Nieuw is dat je nu moet inloggen met je klantnummer en pin. Vervelend is weer dat de nieuwe site (nog) niet werkt op EDGE..
Reputatie 8
Badge +11
Dat wordt voor mij voorlopig de oude versie. Ik wil niet gedwongen een ander browser gebruiken.
Reputatie 3
1.De nieuwe gaat als eerste al heel stroperig met alles wat je doet.

2.Live tv kijken toont onderin bij volledig scherm lange tijd blokken van andere zenders. Die kan je niet omhoogtrekken als je met je muis in de buurt komt, maar dat moet via een icoon rechts boven in de hoek. Auto up/down zijn veel efficienter zijn bij een mouse over.

3.Tv kijken scherm is opgerekt, groot zwart blok onderin.

4.site is niet responsive, op mijn scherm zie ik slechts 3 blokken van zenders naast elkaar.

5.grote banners op openingsscherm nemen onwijs veel ruimte in waardoor je onnodig moet scrollen ..

Reputatie 3
6.Gids op scherm toont slechts 3 zenders. Niet effectient ..

Reputatie 3
7.Gids item aangeklikt, maar ik kan niet (terug)kijken. Ik moet dan eerst die popup sluiten, terug naar het hoodsccherm en dan de zender opzoeken met live kijken.

Reputatie 3
8.Klikken op LIVE toont weer popup en dan moet ik alsnog weer op play klikken om te kijken. Waarom niet direkt de stream starten? Idem bij terug kijken.

Reputatie 3
9.Mooi is dat beeldkwaliteit in te stellen is bij de instellingen. Zit merkbaar verschil tussen hoog/laag.

Ik zal zo de desktop versie proberen op de Tablet krijg ik de mischien wel logische melding om de app te installeren. Maakt geen verschil dus via een tablet gaat het niet lukken.

Reputatie 3
10.Handig zou een instellingen menu zijn waar je de voorkeurszenders kunt instellen die je in je scherm wilt zien.
Reputatie 3
11.een optie om de thumbnail afmeting (klein-groter-groot) in te stellen zou grandioos zijn. De huidige afmeting vindt ik persoonlijk te groot 😛
Reputatie 3
GJC schreef:

Dat wordt voor mij voorlopig de oude versie. Ik wil niet gedwongen een ander browser gebruiken.

In de nieuwe omgeving zit een button die je kan klikken om naar de oude omgeving te gaan als je via EDGE kijkt.
mw74 schreef:

GJC schreef:

Je kan niet kiezen welke versie je wilt door middel van eerder genoemde URL. Je moet dan eerst de nieuwe versie opstarten, inloggen, en daar kan je nog eens op een BUTTON klikken om te schakelen naar een oude versie.

Als je op de 2e link klikt dus het woordje oude opent bij mij meteen de oude versie op de tablet.
Reputatie 8
Badge +11
Had ik gezien ja. Maakt me verder ook niet uit hoor. Ik gebruik het nooit. Ik kan het gewoon niet laten om mogelijkheden te testen.
Reputatie 1
Ziet er goed uit. Het zenderoverzicht mag wat mij betreft met iets kleinere blokken, en meer naast elkaar, zodat je minder hoeft te scrollen, maar het is een grote verbetering t.o.v. de oude versie. Ik merk wel dat full screen in het begin een seconde of tien gepaard gaat met af en toe bufferen. (Ik gebruik Google Chrome).
Reputatie 8
Badge +19
Het is voor alle klanten en andere gebruikers gewoon fijn dat iTV-online vanaf nu (in theorie) gewoon goed werkt in iedere browser die HTML5 Video ondersteunt, en er geen aparte media-player plug-ins zoals Silverlight en Adobe Flashplayer meer nodig zijn.
Dat als eerste de meest gebruikte cq populaire browsers Chrome en Firefox zijn aangepakt is begrijpelijk, temeer omdat deze op dit moment als enige ondersteuning bieden voor de meest populaire videoformats t.w. MP4, WebM en Ogg.
Ik neem aan dat de Telfort-streams in MP4 format zijn.

Hieronder een afbeelding met de meest voorkomende browsers en hun voortgang in HTML5 ondersteuning.

Reputatie 8
Badge +11
Dan zie ik dus geen reden waarom het in Opera niet zou kunnen werken.
Reputatie 8
Badge +19
GJC schreef:

Dan zie ik dus geen reden waarom het in Opera niet zou kunnen werken.

De HTML5 broncode moet voor iedere browser geschikt gemaakt worden dus ook voor Opera.
Dan is het logisch dat de meest gebruikte browsers eerst worden 'aangepakt'.
De vier genoemde browsers worden dan door Telfort ondersteund maar het zou me niet verbazen dat het in het (nog?) niet ondersteunde Opera ook gewoon goed zal werken...

Microsoft Edge wordt niet eens genoemd omdat deze blijkbaar niet geschikt is, of te weinig gebruikers heeft.
Reputatie 3
Gisteravond heel lang zonder storing tv gekeken online. Als je in full screen weergave zit en je wilt naar een andere zender, dan moet je eerst rechtsboven de zenderbalk ophalen. Na het kiezen van een andere zender valt hij terug in een kleine weergave en moet ik weer vergroten naar fullscreen. Zeer omslachtig. Kan de zenderbalk niet met een mouseover omhoog en gelijk schakelen naar de zender zonder te schalen naar de kleinere versie?
Mooi dat ik nu zelf de browser kan bepalen. Maar enige punten van kritiek heb ik wel ....
(ik kijk op de laptop met win10)

• Na een printscreen (of andere toets) komt er lang-zaam een pauzeteken en de naam van het programma in beeld, en dat blijft vele seconden staan. Dat vind ik behoorlijk storend. Als ik snel een paar schermopnames wil maken moet ik de scene steeds opnieuw afspelen om dat niet op de foto te krijgen.
  • Ook crasht hij heel veel, en vaak laadt een (opgenomen) tv-programma niet, of stopt na korte tijd. (Error decoding media) of (Sorry... Er is iets fout gegaan bij het laden van de website (INTERNAL-72))
  • Na het verlaten van een item (bij crash) kom je weer helemaal bovenaan de lijst te staan en moet je het programma opnieuw opzoeken. Waar het dan niet te vinden is doordat het scrollen met 4 tegelijk gaat en je er maar 3 ziet.
  • Ik vind nergens de mogelijkheid om weer in de oude lay-out te kijken.
  • De lijst met opnames kan niet meer gesorteerd worden op naam en je ziet maar 3 items in 1 x, maar wel heel veel overbodige lege ruimte.
  • Mijn abonneenummer wordt niet onthouden.
  • Het laden duurt soms wel 20 seconden.
Ik heb nog steeds last van slechte kwaliteit van Ziggo streams als ik via internet kijk. Bij andere streams (zoals nederland 1) heb ik hier geen last van. Ik had eigenlijk gehoopt dat dit met de nieuwe website zou zijn opgelost.

Zie hier een aantal vergelijkingen:

Kijken via de website van Ziggo met Chrome versie 69.0.3497.72 (Official Build) beta (64-bit), lijkt 720p:

Kijken met dezelfde versie van Chrome (of Firefox), op de nieuwe telfort website, lijkt 480/640p:

Kijken met Microsoft Edge op de oude telfort website want de nieuwe website ondersteund Edge niet, lijkt 1080p of een hogere bitrate. Helaas kan ik hier geen screenshot van maken (zwart scherm, waarschijnlijk door DRM), maar de kwaliteit is duidelijk hoger dan de Ziggo website

Ik zou al lang blij zijn als de Telfort website in HD te bekijken is via Chrome. De website van Ziggo loopt ongeveer een minuut achter op de Telfort streams, welke weer een seconde of 30 achterlopen op de TV, wat erg vervelend is bij live TV.

Enkel voor de vergelijking, hier een foto van de Ziggo stream (kijk naar de tm).

En een foto van de oude telfort website van Telfort in Edge:

mw74 schreef:

6.Gids op scherm toont slechts 3 zenders. Niet effectient ..

Dit is dus net zo inefficiënt als de app waar ik dit als een verbeterpunt heb genoemd. Helemaal omdat je op een laptop en pc scherm vrijveel ruimte hebt is dit gewoonweg vreemd. Helemaal omdat de site niet met een browser op een tablet te benaderen is.
@Goz3rr kijk eens bij de instellingen, net als in de app kan je de kwaliteit omhoog zetten

Ter vergelijk de gids via de oude website veel efficienter

Reputatie 3
Nog een puntje:
-ik moet addblocker en ghostery uitzetten om itvonline te kunnen gebruiken.
Galdor68 schreef:

@Goz3rr kijk eens bij de instellingen, net als in de app kan je de kwaliteit omhoog zetten

Die staat al op hoog
Reputatie 4
Badge +7
Hi iedereen, allereerst mijn grote dank voor alle terugkoppelingen. We hebben alles meegenomen vanuit alle webcarekanalen en gebundeld aangeboden ter verbetering. Om het makkelijk te houden plaats ik hier de relevante reacties die we hebben gekregen. 😉

Bij volledig scherm de mini-gids onderin. Je moet op het icoontje rechtsboven klikken om de tegels volledig in beeld te krijgen. Het idee: Ook met een mouse-over de tegels naar boven laten komen.

Zeker een goed punt! We zijn hier zelf ook over aan het brainstormen. Het probleem hiermee is namelijk dat we willen gaan beginnen met begin gemist en live tv pauzeren. Dit betekent dat je de progress bar kunt gebruiken om terug te gaan in een live item. Als je met een mouse-over de mini gids opent, dan zit dit waarschijnlijk elke keer in de weg wanneer je terug wilt spoelen in het item. Niet helemaal zaligmakend. Wat we wel gaan doen is het openen van de mini-gids door middel van de pijltjes-toetsen. Pijltje omhoog = gids openen, pijltje omloog = gids sluiten. (En pijltje links = vorige zender, pijltje rechts = volgende zender). Hier werken we aan.

Zodra je de browser kleiner maakt (of inzoomt) krijg je de melding dat het scherm moet vergroten (of de app moet downloaden). Meerdere klanten vinden het fijn om in een hoekje van het scherm tv te kijken naast dat ze andere dingen doen. Dat kan nu niet. Ook hebben sommige mensen een tablet met Windows erop. Beeldscherm is te klein voor de website en de app is niet beschikbaar voor Windows. Het idee: laat ‘het systeem’ kijken naar het OS i.p.v. de grootte van het scherm zodat je wel zelf kan bepalen hoe groot je de browser kan maken.

Ook hier werken we aan! De download-pagina wordt vanaf dan alleen getoond voor iPhone, iPad, Android phone, Android tablet en Windows phone. Windows tablets en laptops/desktops kunnen dan ook gebruikmaken van de website als je scherm kleiner is dan 1024 pixels. De website is dan niet meer responsive, maar in plaats daarvan heb je scroll bars aan de onderkant.

In de TV gids heb je maximaal 3 zenders naast elkaar. Meerdere klanten vinden dat te weinig als je het vergelijkt met de indeling op de oude site. En op grotere schermen heb je redelijk wat ruimte over. Het idee: Meer zenders naast elkaar en eventueel wat kleiner of het zelf kunnen instellen hoeveel zenders worden weergegeven.

In de gids wordt, per zender, op de achtergrond veel informatie ingeladen. Als we meerdere zenders naast elkaar tonen kan dit de website vertragen. We kiezen nu voor drie zenders naast elkaar als middenweg. De vormgeving van de gids is wel iets waar we naar blijven kijken. Wellicht dat we dan later in de toekomst ook weer meer zenders naast elkaar kunnen laten zien.

Het idee: Zodra je een programma aanklikt, de stream als aparte pop-up(nieuw venster) openen zodat je de rest van de site nog kan gebruiken voor de gids etc.

We hebben een aantal ideeën om de kijkervaring te verbeteren. We neigen naar het ‘Netflix’-idee: de stream opent altijd browservullend (kun je wellicht ook in een nieuw tabblad doen als je wilt). Dit browservullende scherm kun je ook naar eigen inzicht re-sizen. Vanuit browservullende modus kun je vervolgens naar full screen modus. Ook hier geldt: we werken er wel aan maar kunnen niet zeggen wanneer het rond is.

Het idee: Bij “TV kijken” een optie om de thumbnail afmeting te verkleinen (minder scrollen) naast de huidige 2 weergaveopties.

Voor deze behoefte hebben de de lijst- en de gridweergave. Door te klikken op de twee streepjes rechtsboven kom je op de lijstweergave terecht. Er zijn nog geen plannen om dit te wijzigen.

Het idee: Opnames kunnen sorteren op naam (A-Z)

We zijn aan het brainstormen over filters. Dit is ook een goede en nemen we mee.

Reageer