Nieuws

Telfort in het teken van Black Friday

Telfort in het teken van Black Friday
Reputatie 6
Badge +12
De reclames zie ik al een paar weken voorbij komen. Weet je dat ik eerst niet eens wat het was, Black Friday? Sinds 2 jaar weet ik het wel: kortingen!

Herkomst

Maar natuurlijk zit er meer achter en heeft het een betekenis. Het begrip is over komen waaien vanuit Amerika. Het vroegste bewijs van de uitdrukking Black Friday toegepast op de dag na Thanksgiving in een winkelcontext suggereert dat de term afkomstig was uit Philadelphia, waar het werd gebruikt om het zware en ontwrichtende voetgangers- en voertuigenverkeer te beschrijven dat zou plaatsvinden op de dag na Thanksgiving. Dit gebruik dateert uit ten minste 1961.

Zwarte cijfers

Meer dan twintig jaar later, toen de uitdrukking meer algemeen werd, werd een populaire verklaring dat deze dag het punt was in het jaar dat detailhandelaren winst beginnen te maken, en dus van "rode cijfers" naar "zwarte cijfers gaan".

Kerstinkopen

Tegenwoordig staat deze dag in het teken van de beginperiode om kerstinkopen te gaan doen. Aangezien Kerstmis 1 van mijn favoriete feesten is, zeg ik: "Let’s go!"

Hoe ik daar invulling aan geef? Al van tevoren kijk ik de aanbiedingen door om te kijken of er iets voor me tussen zit en niet minder belangrijk, of ik leuke cadeaus voor mijn familie en vrienden zie. Op het blog lees je nog meer tips om de beste deal te vinden.

Heeft Telfort nog een deal?

Jazeker, ook bij Telfort hadden we dit jaar een Black Friday deal. Inmiddels is deze actie voorbij!
Al klant? Dan hebben we ook een cadeau voor je als je iTV hebt en/of een mobiel abonnement:
- Kijk op www.telfort.nl/verrassing voor meer info of houd je e-mail of sms* in de gaten.

*Heb je onze sms over deze actie meerdere keren ontvangen? Dat komt door een glitch in ons systeem. Onze excuses hiervoor!

Doe jij dit jaar ook Black Friday inkopen? Waarom wel of waarom niet?

2 reacties

Ik doe niet mee want meestal zijn het hier in Nederland flut aanbiedingen of een manier om overjarig voorraad te slijten. Vaak worden prijzen net iets hoger bijgesteld zodat het lijkt dat je korting krijgt. Dus let heel goed op de adviesprijzen.

De Telfort actie linkt leuk maar is uiteindelijk niks anders dan de aanbieding van 6 maanden voor 30,00 aan de andere kant moet ik positief blijven en dan is het beter dan 3 maanden voor 30,00 beide versies worden regelmatig gehanteerd.

Ps dat vergat ik bijna dat zwarte menu balkje gaf bij mij in eerste instantie het gevoel van een rouwrand, nu ik dit topic lees snap ik het verband.
Reputatie 3
Badge +6
Hoi @Galdor68, ik ben het grotendeels met je eens hoor. Ik heb nog geen aanbiedingen gezien die mij over de streep hebben getrokken 😉. Al ben ik wel van plan nog even op jacht te gaan naar kerstcadeautjes 🎅🏻. Wie weet.

Reageer