Nieuws

Telfort en KPN gaan samen verder

  • 9 juli 2019
  • 910 reacties
  • 67852 keer bekeken
Telfort en KPN gaan samen verder
Badge +13

Laatste update: 15 november 2019

 

Telfort is al bijna 15 jaar onderdeel van KPN. We bieden je graag het allerbeste. Daarom bundelen wij onze krachten en heet Telfort straks ook KPN.

Om het beste voor onze klanten te bieden bundelen we onze krachten in KPN en vullen we dit merk aan met de sterke eigenschappen van Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom. Op deze manier kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening nog verder te verbeteren. 

 

Dit betekent het voor Telfort klanten
Uiteindelijk gaan alle klanten van Telfort automatisch over naar KPN. Je kan de Telfort producten en diensten gewoon blijven gebruiken. Als je een Telfort Mobiel abonnement wilt verlengen, dan kan je nog steeds bij Telfort terecht. Voor nieuwe of extra abonnementen is iedereen voortaan welkom bij KPN.

 

Telfort blijft in de buurt
We zien onze Telfort klanten vanaf nu graag terug in de KPN winkel of KPN XL winkel. Onze collega’s helpen je in de KPN winkel met je vragen over Telfort. Het voordeel is dat je nu in nog meer winkels terecht kan. 

 

En Telfort blijft online
Telfort.nl, de website, blijft voorlopig nog gewoon online. Ook blijven Mijn Telfort en de Mijn Telfort-app gewoon werken. Voor informatie of service kunnen Telfort klanten ook nog steeds contact opnemen met de Klantenservice van Telfort. En ze kunnen terecht op Telfort.nl/kpn.

 

374a8505-15f7-47c4-a120-62d0def9c65c.png

 

Wanneer gaan de Mobiele en Thuis-abonnementen van Telfort over naar KPN?
We verwachten dat de mobiele abonnementen begin 2020 over gaan naar KPN. Van de Thuis-abonnementen verwachten we de overgang halverwege 2020. We houden je persoonlijk op de hoogte als er iets staat te gebeuren.

 

Verandert mijn abonnement bij de overgang naar KPN?
We zorgen ervoor dat het abonnement dat je hebt, gewoon doorloopt bij KPN. Je hoeft er zelf niets voor te doen. 
Dat betekent voor Thuis:
•   Je houdt je e-mailadres.
•   Je houdt je apparatuur.
•   Je houdt je tv-opnames.
•   Je houdt je modeminstellingen.
En voor Mobiel:
•    Je houdt je nummer, voicemail en sms'jes.
•    MB's en minuten blijf je 2 maanden meenemen.

 

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
In 2019 gebeurt er nog niets met het Telfort forum. We verwachten dat dit forum te gebruiken is tot alle klanten over zijn naar KPN en dat het nog in heel 2020 leesbaar zal zijn. We houden je hier op de hoogte van de ontwikkelingen.
 

Meer vragen en antwoorden? Klik op ‘Toon inhoud’.

Waarom gaan de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom op termijn verder als KPN?
We willen de onbetwiste kwaliteitsleider zijn en we hebben de ambitie om met het KPN-merk alle klantgroepen in de verschillende segmenten te bedienen. Daarom leggen we de focus op het KPN-merk en vullen we dit aan met de sterke eigenschappen van de andere merken. Door de focus op het KPN-merk te leggen, kunnen we onze middelen nog beter inzetten om de dienstverlening onder het KPN-merk nog verder te verbeteren.

Zijn de winkels gesloten?
Vanaf 1 mei 2019 kun je terecht in de KPN-winkels of KPN XL Winkels.

Blijft Telfort.nl wel bestaan?
De Telfort website blijft voorlopig bestaan voor al je vragen en service.

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
Het Telfort forum blijft in 2019 wat het altijd is geweest: de leukste plek om antwoorden te vinden en om in gesprek te gaan met andere klanten en Telfort specialisten. Gedurende dit jaar bereiden we ons er op voor om het forum dezelfde overgang te laten maken als het merk zelf: naar één KPN dat is aangevuld met de sterke eigenschappen van de andere merken. Details hierover zijn nog niet bekend.
Wat gebeurt er met mijn telefoonnummer vast/mobiel? Blijft dit hetzelfde?
Je telefoonnummer vast/mobiel blijft hetzelfde.

Kan ik gebruik maken van Gratis onderling bellen en MB’s delen?
Deze voordelen zijn nu al beschikbaar voor KPN mobiele klanten als je je aanmeldt voor KPN Compleet. Als je je mobiele contract wil verlengen, kan dat naar een mobiel abonnement van KPN zodra je contract is afgelopen.

Ik heb Telfort mobiel en KPN vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

Ik heb Telfort mobiel en XS4ALL vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Als je XS4ALL combineert met KPN of als je Telfort combineert met KPN, dan krijgt je combinatievoordelen. We werken continu aan de verbetering van onze dienstverlening. Mocht het in de toekomst veranderen, dan krijg je hier bericht van.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen?
Ja, we startten in mei 2019 met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren.

 

Heb je vragen? Stel ze dan hieronder.


910 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ik snap dat jullie nu veel vragen hebben na deze aankondiging! Het is vanmorgen zowel intern als extern bekend gemaakt, dus voor ons is het ook nog allemaal vers. De informatie in het startbericht van dit topic is op dit moment de informatie die wij ook beschikbaar hebben, wat voor verdere gevolgen het heeft is nog niet bekend. Als er meer over bekend wordt zullen we dat natuurlijk nog met iedereen delen.

Dank allen ook voor het medeleven! 🙂
Reputatie 2
Ofschoon mijn reactie rijkelijk laat is wil ik toch nog even aangeven dat ik het jammer vindt dat KPN heeft besloten voor uniformiteit ten opzichte van verscheidenheid te kiezen.

En als Telfort klant die al vanuit de transitie van Tiscali bij Telfort Internet terechtkwam en later ook triple play bij Telfort afnam zie ik een goede relatie tot een einde komen. En dat vind ik altijd jammer. Nadrukkelijk wil ik alvast het Telfort team voor deze relatie bedanken. Uiteindelijk maken mensen het merk!

Marketing is heel geschikt voor het binnenhalen van nieuwe klanten. Het vasthouden deze klanten ligt bij de 1e lijns support en de hun ondersteunende diensten. Ik hoop wel dat deze verandering voor de Telfort medewerkers geen gevolgen hoeft te hebben in persoonlijke sfeer en dat KPN de toekomstige ongewijzigde vraag met minimaal gelijke supportcapaciteit blijft ondersteunen.

Naar ik begrijp wil KPN de goede aspecten van XS4ALL, Telfort en KPN voor alle KPN klanten verenigen. Dit kan een kwaliteitsverhoging betekenen. Een kwaliteitsverhoging die zich eigenlijk niet verhoudt met een afbouw in die supportcapaciteit. Dit laatste benoem ik bewust even. Vandaag las ik namelijk dat KPN een verdere groei van het percentage vast abonnement gebruikers (65% naar 70%) niet lijkt te kunnen vertalen naar een groei van omzet en winst. Het is dus alleen maar realistisch om ook rekening te houden met alternatieve beweegredenen die de KPN directie met deze move kan hebben.

Dus een verzoekje aan alle lezers: laten wij goed in de gaten houden welke verandering KPN nu precies beoogt, en die aandacht ook na een half jaar (07-2019) of een jaar (01-2020) even vasthouden. De meeste veranderingen vinden vaak hun uitvoer wanneer de focus van het nieuws allang is weggedraaid.

Telfort team, jullie nu als eerste nog even succes de komende tijd met jullie wat minder dankbare taak.
Reputatie 7
Badge +9
Het valt mij op dat er veel vragen zijn over de toekomst van het Forum en dan met name over wat er met de accounts gebeurt. Daar kan ik nu nog niets over zeggen, omdat daar voor ons ook nog geen duidelijkheid over is. Als daar meer over bekend is, delen we dat natuurlijk hier op het Forum.

Daarnaast zie ik veel mooie, oprechte reacties voorbijkomen. Ik waardeer het zeer dat jullie ons een hart onder de riem steken. Dank je wel. 🙂
Ls,
Tijdje weg geweest en dacht eens kijken, wat er allemaal aan het gebeuren is op het forum (ben weg met m’n mobiel abb en heb nog gewoon Telfort thuis).
De reden was, dat mobiel in het buitenland NIET werkte en dus een tekort koming in de dienstverlening.
Telfort thuis op een aantal missers in het verleden werkt nu na behoren.
Zolang Telfort doet wat het beloofd zie ik voor nu GEEN reden om me al drukt te maken over hoe nu in de toekomst.
De tijd zal het leren en als me het dan niet bevalt kan/ga ik weg en naar een andere aanbieder.
Bovenstaamd geld miz voor een ieder:
-niet tevreden qua nakoming contract
-prijs wijzigingen

Je bent dan vrij om weg te gaan tot nu is alle commotie door een aantal posters brallen om het brallen (ook wel genaamd roeptoeteren).
Badge +13
Om meteen daad bij woord te voegen 🙂:

Wat gebeurt er met het Telfort forum?
Het Telfort forum blijft in 2019 wat het altijd is geweest: de leukste plek om antwoorden te vinden en om in gesprek te gaan met andere klanten en Telfort specialisten. Gedurende dit jaar bereiden we ons er op voor om het forum dezelfde overgang te laten maken als het merk zelf: naar één KPN dat is aangevuld met de sterke eigenschappen van de andere merken. Details hierover zijn nog niet bekend.
Reputatie 8
Badge +9

Kijk allemaal loze en onzinnige argumenten om deze inlijving te rechtvaardigen krijg ik een viese smaak van in de mond.

Welke inlijving... die van 2005..?

Bovendien is mijn bericht (Telfort versus KPN) gewist en dat riekt naar censuur of ik kan het ook zo interpreteren dat ik wel een hele goede kijk op de gang van zaken heb. Zoiets gebeurt er altijd als een partij het niet eens is, omdat ze in werkelijkheid wel weten dat ik gelijk heb.

Ja ja, je bent een echte visioniar. 😆
Je zou een sekte moeten beginnen...
Reputatie 3
Badge +2
Wat ik vooral hoop is dat het geen personele consequenties heeft bij Telfort op de vloer, altijd prima geholpen door de Telfort medewerkers ondanks dat het zg. een budget provider is, nooit iets van gemerkt in de communicatie.

Sterkte Team Telfort ;-)

overigens, vraag me af of het iets gaat opleveren. Met het merk Telfort heb ik sympathie, met KPN niet dus, dat zullen ze echt eerst moeten verdienen. Jammer hoor.
Ik vind juist nu er al op de media zoveel bekend is, dat Telfort juist die nieuwsbrief moet gebruiken.
Dit voor mensen die niet op dit Forum komen.
Ik denk dat de TKS straks platgebeld gaat worden met vragen.
Ook je collega's op de chat, FB ect.
Dit kan Telfort voorkomen met de nieuwsbrief in de mail.

En natuurlijk voor jou en je collega's een flinke hart onder de riem.
Heel simpel, sommige dingen kan je niet uitleggen maar moet gezien worden.
Andere dingen kunnen direct getest worden, als het om mobiele problemen gaat.
Dit gaat veel sneller dan telefonisch of via dit Forum.
Niet iedereen is een whizzkid.
Waarom klanten niet direct naar bv petities.nl gaan voor Telfort?
Misschien omdat mensen met verlengen slechter af zijn?
Of dat Telfort niet echt een budgetprovider meer is?
Mensen hier zoeken toch naar een betaalbaar en kwalitatief goede provider,
met meer mogelijkheden.
Gaat dat weg of wordt minder, stappen zij op.

Ik ben er nog en had gehoopt straks niet voor de keuze te hoeven staan.
Wat mij betreft blijft Telfort.

Bij XS4ALL, kiezen ervoor meer te betalen voor een hele goede service, kwalitatief meer mogelijkheden,
betere router, meer privacy en omdat deze provider waarschijnlijk de eerste was,
met een internetverbinding.
Zij zijn bang om dit kwijt te raken en zijn waarschijnlijk trouwer aan hun provider.

Bart, het is voor jou ook nog tasten in het donker vrees ik....
Jij en je collega's worden gebruikt als buffer voor de veranderingen naar klanten toe.
Jullie kregen de veranderingen ook pas te horen nadat of net voor het in de media was.
Ik denk daarom dat jullie het niet veel eerder horen dan wij.
Voor jullie ook een onzekere tijd.
Hierbij een hart onder de riem voor alle Telfort medewerkers.
@hoihoi1
Zowel Galdor68 als JanD zijn geen Telfort of KPN medewerkers, maar klanten net zoals jij en ik.
Klanten die anderen proberen te helpen.
Dus even niet zo hoog van de toren blazen.

Zwart/wit gezien is het ook geen fusie.
Telfort was al van KPN.

Persoonlijk ben ik ook niet blij met deze situatie en wil ook graag op kort termijn duidelijkheid.
Ik ben ook niet blij met KPN.

Plus als er veranderingen in prijs komen kan jij als klant kosteloos opzeggen.
Als er gemorreld wordt aan de prijs, combikorting ben ik ook weg.

Maar als zelfs de medewerkers van Telfort op dit moment nog niets weten, wat wil je dan?
De top van KPN moet duidelijkheid verschaffen over eventuele prijsstijgingen ect.
Niet alleen aan ons maar zeker ook naar de medewerkers, zij weten ook niet
of zij straks nog een baan hebben.

Maar één ding is zeker, KPN is zeker niet bang.
Zij willen net zoals Ziggo/Vodafone een groot concern wereldwijd.
Een soort monopolie lijkt het wel hier in Nederland, straks misschien niet eens meer,
in Nederlandse handen.
Maar ook dat is toekomst.
Reputatie 2
Badge
Telfort werd eerst door KPN overgenomen in 2005 dit omdat KPN, ongetwijfeld om een deel van de concurrentie uit te schakelen en extra frequenties te bemachtigen, iets wat T-mobile inmiddels ook heeft gedaan met Tele2.

KPN nam in 2007 Tiscali over. Dit werd uiteindelijk hernoemd naar Telfort Internet.
Mooi voordeel hiervan was dat ze meteen het netwerk van BabyXL in handen kreeg.
Ik vermoed dat Telfort gebruikers altijd via dit netwerk zijn aangesloten, wat mogelijk ook een reden is dat Telfort bepaalde zaken later pas kon krijgen in vergelijking met KPN zelf.
Telfort is altijd een Butget provider geweest in de zin dat ze een uitgekleed pakket aanboden van dat van KPN. Eigenlijk is Telfort niet persé goedkoop, maar je mist enkele dingen die personen van KPN wel kunnen gebruiken.

Voorbeeld 1: Bij Telfort heb je maar 1 keuze optie als je zaken combineert, al heb je 3 mobiele abonnementen, maximaal krijg je 1x 5 euro korting, of één zender pakket van de keuzes.
Voorbeeld 2: Veiligheidspakket bij KPN is standaard voor 2 apparaten, uitbreiden kan voor 4.99 naar 5, bij Telfort heb je er standaard 0 en kan je die uitbreiding wel er bij nemen tot een maximum van 3. Uiteraard is dit afhankelijk van of je de betreffende virusscanner wilt gebruiken, maar zit er bij voor de liefhebber.

Uiteindelijk hebben ze zoals bij zoveel andere bedrijven de keuze gemaakt om er een tweede merk naast te zetten met een eventueel lagere prijs om te voorkomen dat er een concurrent met die klanten aan de haal gaat en als iemand ontevreden was met KPN kon je naar Telfort en had KPN je alsnog als klant al hebben een hoop mensen dit gewoon niet door.
Goed voorbeeld is misschien wel T-mobile, die ooit BEN overgenomen heeft en inmiddels onder diezelfde naam ook weer terug is als Butget Provider op mobiele telefonie.

De keuze van KPN om veel merken samen te voegen naar KPN is niet voor jouw als consument, maar inderdaad vooral een poging om geld te besparen, wel te zien aan de aankondiging dat er ook mensen hun baan zullen verliezen. Je hoeft straks niet voor 4 verschillende merken klantenservices in de lucht te houden, maar voor nog maar 1 en ja er zullen ook mensen mee gaan naar die ene.
Stukje reclame zal ook besparing leveren, dit moet nu voor die vele merken, straks alleen nog maar voor KPN en mogelijk hoor en zie je dan vaker reclame uitingen van KPN.
Dan het aantal websites die je moet onderhouden en aanpassen, dat gaat ook terug lopen, weer een kans om minder mensen in te zetten.
Uiteindelijk zullen we het inderdaad ook in onze portemonnee gaan merken. KPN gaat straks niet 10 verschillende abonnementsvormen meer aanbieden maar dit weer versimpelen tot 3 tot 5 met de kans dat jij als klant geforceerd omgezet gaat worden naar een van deze opties met de bijbehorende prijsverhoging. Wat KPN dan zal zeggen is inderdaad iets als Stikken of Slikken, er is nog keuze in de markt, al wordt deze door het verdwijnen van de betreffende merken wel minder.

Wat betreft de communicatie van KPN, de media wordt gebruikt voor een vooraankondiging en ze zullen pas de klanten actief benaderen op het moment dat ze echt iets zullen gaan merken. Eerder is niet nodig, want voorlopig heet het gewoon nog Telfort en veranderd er niet veel. Het enige waar de media nu voor gebruikt is, dat is om vooral er voor te zorgen dat bepaalde mensen worden geïnformeerd wat een positief effect kan hebben op de waarde van het merk KPN op de beurs en dat de medewerkers na de informatie voorziening niet ineens uit de school klappen met Telfort gaat verdwijnen en de Media er alsnog bovenop duikt en we het op die manier te horen krijgen. Wat misschien ook wel het geval kan zijn is dat KPN dit soort zaken vooraf communiceert via de media om te voorkomen dat er mensen met een bepaalde vorm van voorkennis alvast aandelen KPN kopen wat niet is toegestaan.
Reputatie 8
Badge +9
We kunnen en mogen KPN en Telfort bestoken met vragen zoveel we willen alleen maar goed.
Feit is pas als er een duidelijk antwoord is krijgen we deze eerder niet.
Zolang er niks veranderd voor ons klanten is er voor het bedrijf alle recht om eerst alles goed intern te regelen en op basis van al onze reacties aanpassingen te doen.


Wij begrijpen dat deze veranderingen veel vragen oproept. Alle klanten behouden hun huidige contract, dat betekent dat er niets verandert in zowel het pakket als de kosten.

Voorlopig is de informatie die we hebben nog beperkt, daarom is de informatie die we hier kunnen delen net zo beperkt. Zo gauw er meer bekend is, laten we dat hier weten. Mocht wel blijken dat er iets gaat veranderen, ook dan delen we dit met jullie. Voor alle duidelijkheid: Dat staat niet in de planning, zie ook alle informatie in de startpost.
Reputatie 8
Badge +9
Naar de webwinkel

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/tv-verbindingsset-bestellen.htm
😭😭Einde van een mooi Tijdperk, de 🏁 is gehaald, alle goeds voor de medewerkers die zich met hard en ziel hebben ingezet voor Telfort, klantvriendelijk voorop stelden, en de klanten netjes behandelden, dat het een mooie toekomst voor jullie mag worden bin Mamma KPN.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie veel aannames en speculaties. Niets concreets, simpelweg omdat we het moeten doen met de gegevens die we hebben. Niets meer en niets minder.
Diegenen die het hardste roepen doen vervolgens niets. Stemmingmakerij dus.

Wie wat wil doen, prima. Maar hou op met zinloos hier zitten sputteren. Zonde van mijn tijd om dat allemaal te lezen.
Reputatie 8
Badge +11
Ik zie veel aannames en speculaties. Niets concreets, simpelweg omdat we het moeten doen met de gegevens die we hebben. Niets meer en niets minder.
Dit is precies wat de situatie op dit moment is inderdaad. We kunnen op dit moment allemaal (jullie en wij) enkel afwachten tot er meer bekend gemaakt wordt.
Reputatie 2
Badge
Bij dit soort actie's van bedrijven gaat het vrijwel altijd om verhoging van de waarde voor de aandeelhouders. Eén van de middelen daarvoor is verlaging van de kosten, onder meer door proces verbetering en stroomlijning van een organisatie. Zoals eerder genoemd kan ook "vergroting" van het aantal klanten door de samenvoeging van de XS4All en Telfort groep met het KPN-merk een rol spelen.

Of dit voor ons als Telfort klanten op de langere termijn gunstig uitpakt is maar zeer de vraag. Telfort heeft een aantal typische voordelen (zoals combinatie kortingen, 2 maanden MB's meenemen bij het mobiele abonnement) waarvan het zeer de vraag is of deze op langere termijn gehandhaafd blijven. O zeker, de eerste 1 à 2 jaar zal er niets veranderen, maar op de langere termijn? Dit dan nog afgezien van de sowieso lagere basisprijs van Telfort.
We zullen het moeten afwachten en hopen dat de focus bij de top van KPN écht op het tevreden stellen van hun klanten ligt en niet teveel bij dat van de de stakeholders.
Badge +13
Dus ik wordt nu neergezet als stemmingmaker en trol, Jurgen?
Omdat ik niet blij ben met deze hele situatie?
En met mij zovelen?
Verwijder dan nu mijn account met al mijn gegevens en wat ik geschreven heb.
Ik wil per definitie zeker niet naar een KPN Forum.


Ik sprak je niet persoonlijk aan, @mandy.

Meningen zijn welkom, of ze nou positief of negatief zijn.
Herhaaldelijk negatief speculeren, daar is niemand bij gebaat. De antwoorden die we hebben, staan in de startpost en moeten we blijven herhalen.
Ik denk aan de KS- medewerkers, telefonisch - moderators - webcare dus ook FB, Twitter - de Telfort winkels en hun personeel en waarschijnlijk vergeet ik er nog. Maar ook al is er onzekerheid over hoe en wat -sterkte gewenst- blijf vooral in jezelf geloven ook in deze voor jullie (ook) moeilijke tijd met het nodige ongewisse.
Reputatie 8
Badge +17
Heel veel sterkte Webcare in deze onzekere tijden
Los van de reden net dit filiaal of deze medewerker kon dus niet bij de benodigde gegevens begrijp ik het zo goed. Er zijn ongetwijfeld delen van het systeem waar een winkelmedewerker niet bij kan of bij mag, zelfs al zou het nog een Telfortwinkel zijn.

Dat staat verder los van voorwaarden en noem maar op. Ook bij de Telfort Telefonische Klanten Service zitten soms personen die niet willen of kunnen meewerken of van alles op de hoogte zijn.

In een winkel heb je met mensen te maken met hun eigen problemen en karakter en noem maar op.
Tref je een andere medewerker heb je vermoedelijk een andere ervaring omdat deze wel communiceert op een manier die jou bevalt.

Het ligt ook bij ons zelf ga ik al met een negatief beeld naar een winkel toe dan wordt dit vaak versterkt als de medewerker niet vakkundig is of geen intresse uitstraalt.

KPN zou in elke winkel minstens 1 medewerker moeten onder hebben ondergebracht die uit een Telfort winkel komt deze hebben hopelijk een betere kennis en achtergrond.
Reputatie 2
Badge
Wat betreft service heb ik wel een voorbeeld wat mij ooit opviel.
Ik kwam op 2 verschillende dagen langs bij een restaurantje binnen een week.

Eerste keer dat we er kwamen heerlijke sfeer en goed geholpen, werd zelfs mee gedacht en alles.
Na die geweldige ervaring dus binnen die vakantie die we hadden dan nog maar een keer die kant op.
Dat was echt zo een tegenvaller... Er werd niet naar je omgekeken en de sfeer was erg slecht.
Ja het was een andere dag en andere personen die daar serveerde.
En met zo een omzetting is altijd lastig, toch een iets anders systeem en andere dingen ook al lijkt het op elkaar. Daar ook ervaring mee met een fusie van 2 woningcorporaties die wel zelfde systemen gebruikte maar er zaten wel wat verschillen in en dan is het best lastig om iedereen goed te blijven helpen...
@mandy , bij Bol koop ik alleen van Bol zelf, niet van wederverkopers met hun soms maffe voorwaarden, loop al wat langer mee op de online wereld.

En @Galdor68 kleding ga ik sowieso in een winkel kopen, lekker een dagje shoppen met mijn dochter is altijd leuk, moeders houd er niet van en ik wil passen, voelen en ruiken en niet dozen uit en weer inpakken.
Witgoed koop ik altijd in het buur gehuchtje, ten eerste voor de service en de prijs kun je bij hem online niet goedkoper vinden, en ik wil kwaliteit, ik heb zelf jaren in het witgoed gezeten, en de grotere ketens zoals Coolblue, Mediamarkt hebben de standaard kwaliteit, terwijl ons gehucht zaakje de betere machines verkoopt die voor de detailhandel worden gemaakt, zoals de extra klasse van Bosch/Siemens.
En dan de laagste prijs garantie stelt ook weinig voor, veel van die grote jongens hebben eigen type nummers, precies dezelfse machine als de concurent maar 1 cijfertje of letter is anders.

Maar gelukkig is er nog voor bijna alles een keuze, of naar een winkel of via een dozenschuiver.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jassy, in april gaan we inderdaad starten met het aanbieden van extra voordelen als je zo wel KPN en Telfort producten. 🙂 Verdere informatie hierover volgt snel.

Reageer